Citat:
Jag bryr mig inte om judar, det är ju era skumma teorier. Eftersom judar finns i båda läger ser jag inte dem som en faktor mer än att de är ett klart inslag på båda sidor, men ni gör ju det. Det är ju du som tjatar om samma sak om och om igen. Om nu Firtash inte är jude, och stödjer Kyiv-då kan du ju bocka av honom, och kategorisera honom som proukrainsk ickejude? Skulle ju isåfall stödja min tes ännu bättre.
1)Varför kommenterar du inte listan som cirkulerar om sk "pro ukrainska judar"? Väldigt mycket på den stämmer inte. Där ingår mängder av fd Regionpartister. Och många är inte judar, Tyagnibok, Klitchko, Kuchma, Kravtjuk mfl. Det är ju du som tjatar om Firtash egentligen - skäms inte du?
2)Vem stödjer "separatisterna"? Ja, eftersom det är en false flag operation genomgående, så är det ju ingen öppet som gör detta.Men ändå är det nån som gör det. Där påstås inte ens finnas rysk armé trots att de ibland dyker upp i tusental, men det är Putin man förhandlar med...Men inte stödjer etiopier "separatisterna" eller hur? Ganska uppenbart att Yanukovych klans outlaws är inblandade, med stor sannolikhet vissa Regionpartister.
A)Firtash tjänade pengar på rysk gas under Yanukovych, pengar som också finansierade Regionpartiet. B)Han och Lovochkin äger pro ryska propaganda tv kanalen Inter. C)Firtash är den som satte Tymoshenko i fängelse. D)Killen är fd Regionpartist. Slutsats: Han är inte särskilt lojal med nya regimen. Med detta menade jag inte att han är nånslags huvudsponsor till "separatister", men tillräckligt skum för att konspirera åt vilket håll som helst.
Det var ett jävla tjatande om"vem som stödjer" separatisterna. Mina inlägg handlar främst om att det är ungefär lika mycket judar på båda sidor. Jag har räknat upp fler. De judeättade som jag räknat upp som flytt till Ryssland är säkerligen inblandade, Azarov, Arbuzov, Pshonka, Medvedchuk.
Och sittande i parlamentet finner jag ett antal: Rabynovych, Dobkin, Shufrych, Firtash osv. Om du nu inte anser Firtash var jude, så nämnde jag fler...
Dags att kommentera resten? Annars tänker jag inte anse dig vara kompetent att diskutera med. Du skriver som om världshistorien började 2013.
Senast redigerad av birgerkungen 2015-02-08 kl. 23:01.
Senast redigerad av birgerkungen 2015-02-08 kl. 23:01.