Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-08, 22:46
Medlem
birgerkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Skäms du aldrig? Frågeställningen är fortfarande vilka judar som stödjer separatisterna. Firtash som du tjatat spaltmeter om vid det här laget är alltså vare sig jude eller stödjer separatisterna.

Jag bryr mig inte om judar, det är ju era skumma teorier. Eftersom judar finns i båda läger ser jag inte dem som en faktor mer än att de är ett klart inslag på båda sidor, men ni gör ju det. Det är ju du som tjatar om samma sak om och om igen. Om nu Firtash inte är jude, och stödjer Kyiv-då kan du ju bocka av honom, och kategorisera honom som proukrainsk ickejude? Skulle ju isåfall stödja min tes ännu bättre.

1)Varför kommenterar du inte listan som cirkulerar om sk "pro ukrainska judar"? Väldigt mycket på den stämmer inte. Där ingår mängder av fd Regionpartister. Och många är inte judar, Tyagnibok, Klitchko, Kuchma, Kravtjuk mfl. Det är ju du som tjatar om Firtash egentligen - skäms inte du?
2)Vem stödjer "separatisterna"? Ja, eftersom det är en false flag operation genomgående, så är det ju ingen öppet som gör detta.Men ändå är det nån som gör det. Där påstås inte ens finnas rysk armé trots att de ibland dyker upp i tusental, men det är Putin man förhandlar med...Men inte stödjer etiopier "separatisterna" eller hur? Ganska uppenbart att Yanukovych klans outlaws är inblandade, med stor sannolikhet vissa Regionpartister.

A)Firtash tjänade pengar på rysk gas under Yanukovych, pengar som också finansierade Regionpartiet. B)Han och Lovochkin äger pro ryska propaganda tv kanalen Inter. C)Firtash är den som satte Tymoshenko i fängelse. D)Killen är fd Regionpartist. Slutsats: Han är inte särskilt lojal med nya regimen. Med detta menade jag inte att han är nånslags huvudsponsor till "separatister", men tillräckligt skum för att konspirera åt vilket håll som helst.

Det var ett jävla tjatande om"vem som stödjer" separatisterna. Mina inlägg handlar främst om att det är ungefär lika mycket judar på båda sidor. Jag har räknat upp fler. De judeättade som jag räknat upp som flytt till Ryssland är säkerligen inblandade, Azarov, Arbuzov, Pshonka, Medvedchuk.
Och sittande i parlamentet finner jag ett antal: Rabynovych, Dobkin, Shufrych, Firtash osv. Om du nu inte anser Firtash var jude, så nämnde jag fler...

Dags att kommentera resten? Annars tänker jag inte anse dig vara kompetent att diskutera med. Du skriver som om världshistorien började 2013.
Senast redigerad av birgerkungen 2015-02-08 kl. 23:01.
Citera
2015-02-08, 23:00
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgerkungen
Jag bryr mig inte om judar, det är ju era skumma teorier. Eftersom judar finns i båda läger ser jag inte dem som en faktor mer än att de är ett klart inslag på båda sidor, men ni gör ju det. Det är ju du som tjatar om samma sak om och om igen. Om nu Firtash inte är jude, och stödjer Kyiv-då kan du ju bocka av honom, och kategorisera honom som proukrainsk ickejude?

1)Varför kommenterar du inte listan som cirkulerar om sk "pro ukrainska judar"? Väldigt mycket på den stämmer inte. Där ingår mängder av fd Regionpartister. Och många är inte judar, Tyagnibok, Klitchko, Kuchma, Kravtjuk mfl. Det är ju du som tjatar om Firtash egentligen - skäms inte du?
2)Vem stödjer "separatisterna"? Ja, eftersom det är en false flag operation genomgående, så är det ju ingen öppet som gör detta.Men ändå är det nån som gör det. Där påstås inte ens finnas rysk armé trots att de ibland dyker upp i tusental, men det är Putin man förhandlar med...Men inte stödjer etiopier "separatisterna" eller hur? Ganska uppenbart att Yanukovych klans outlaws är inblandade, med stor sannolikhet vissa Regionpartister.

A)Firtash tjänade pengar på rysk gas under Yanukovych, pengar också finansierade Regionpartiet. B)Han och Lovochkin äger pro ryska propaganda Inter-kanalen. C)Firtash är den som satte Tymoshenko i fängelse. D)Killen är fd Regionpartist. Slutsats: Han är inte särskilt lojal med nya regimen.

Det var ett jävla tjatande om"vem som stödjer" separatisterna. Mina inlägg handlar främst om att det är ungefär lika mycket judar på båda sidor. Jag har räknat upp fler. De judeättade som jag räknat upp som flytt till Ryssland är säkerligen inblandade, Azarov, Arbuzov, Pshonka, Medvedchuk.
Och sittande i parlamentet finner jag ett antal: Rabynovych, Dobkin, Shufrych, Firtash osv. Om du nu inte anser Firtash var jude, så nämnde jag fler...

Det är faktiskt du som tjatat om judar och att sådana stödjer separatister. Påståenden som du komplett misslyckats med att leda i bevis. Vad min sida hävdar är att Kiev-sidan styrs av ZOG. Den makthydra som leds av de västliga finansfamiljerna och som eftersträvar en global världsordning.
Citera
2015-02-08, 23:06
Medlem
birgerkungens avatar
Citat:
Det är faktiskt du som tjatat om judar och att sådana stödjer separatister. Påståenden som du komplett misslyckats med att leda i bevis. Vad min sida hävdar är att Kiev-sidan styrs av ZOG. Den makthydra som leds av de västliga finansfamiljerna och som eftersträvar en global världsordning.

Vilken bevisning har du för ZOG i Ukraina, men inte i Ryssland? SKulle Ryssland vara befriat från ZOG konspirationen isåfall menar du? Det är samma oligarkklan konstruktioner i båda länder, bara att det är ännu mer koncentration i Ryssland. Borde vara ännu mer misstänkt

Jag skrev om ryska sidan, inte specifikt egentligen om separatister, men det är samma sak. Att kräva bevis för att nån stödjer nånting som ingen offentligt stödjer? Det existerar bevisligen. Och varför skulle INTE Yanukovych klanens outlaws vara inblandade?
Citera
2015-02-08, 23:10
Medlem
birgerkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristendom
Här är för övrigt en gammal video med Bildt som har varit väldigt partisk och pro sionistisk i konflikten, jag såg den först på nordfront. Allt förklaras väldigt tydligt enkelt, det är bara FB jude troll som dumförklarar dom som tror på NWO/ZOG teori.

www.youtube.com/watch?v=jE36Ud3llgk

a new world order="ändra på saker" jösses vilken djup tolkning ni gör, lär er engelska

Sovjetunionen var ett fuck up, och det är Ryssland också...all korruption och maffia kommer där ifrån. Inte Ukraina primärt. Om nu Ryssland inte har ZOG, varför går allt fel hela tiden i det landet? Det borde ju vara världens bästa mångkulturella judebefriade och framgångsrikaste mongolland enligt er?

Varken Aegislymghr eller Kristendom kommenterar varför pro ryska jude flyktingarna Azarov, Arbuzov, Pshonka, Medvedchuk inte skulle vara ZOG? Abrahomvich, Rotenberg, Zhyrinovskij, Putin? Eller Dobkin, Rabynovych mfl ? Medan choladfabrikanten Poroshenko skulle vara värsta ZOG?

Ni måste vara utskickade från SKP eller nåt sånt, som ni trollar.

Jag vill också veta hur Poroshenko är kopplad till Illuminati, hur han tänker ta över planet tillsammans med nazisterna som bor på baksidan av månen. Ni måste ha goda teorier om detta.
Senast redigerad av birgerkungen 2015-02-08 kl. 23:33.
Citera
2015-02-08, 23:38
Medlem
birgerkungens avatar
Citat:
Alla länder hade varit bättre utan ZOG , idag ser länder ut efter hur många gånger dom plundrats av ZOG, i Rysslands fall är det 2 ggr (röda revolutionen+Fyllot Jeltsin). Och många länders stolthet ligger just i att dom inte är under NWO/ZOG kontroll. Det är därför dom kämpar i Syrien, Ukraina.

Sedan om samtliga länder bli under ZOG kontroll så kommer bara dom utvalda ha det bra resten blir bara slavar, som man sakta märker nu i Europa. Men det är fortfarande inget i jämförelse med hur dåligt det kommer bli i framtiden om total ZOG kontroll tillämpas , dom resurser ZOG tidigare satte på sina undersåtar i Europa för att vara med på tåget och hålla dom nöjda.Kommer inte behövas , förbrukad vara kommer dom bli. Precis som Sovjet, ukrainska arme och andra ZOG allierade.

Kolla energiprisernas utveckling.. 70-talet höga. då fick Sovjetunionen en andepaus...90-talet väldigt låga energipriser. inte Jeltsins fel eller nån utlännings fel. Han fick dessutom ärva ett konkursbo. Sen millenieskiftet väldigt höga energipriser. Putin hade bara tur.

Sen Saudiarabien förklarat Iran/Ryssland krig genom stora oljeprissänkningar grävs djupa hål i ryska fickor. 1-2 år till och Putin kommer gå till historien som Jeltsin ungefär.Ett land som påminner om Ryssland/Iran är Venezuela, mycket nära bankrutt nu pga för låga oljepriser.
USA drabbas själv av detta men inte så hårt. De kan nog få igång mycket av sin shalegas produktion ifall priser går upp igen.

Var är ZOG i detta? Saudiarabien gör störst skada på Ryssland just nu, inte USA eller judar.
Senast redigerad av birgerkungen 2015-02-08 kl. 23:53.
Citera
2015-02-09, 00:12
Medlem
birgerkungens avatar
Citat:
Saudiarabien har inte bara gjort skada på Ryssland utan även på Syrien. Direkta undersåtar av sionism och anglo-saxisk hegemoni.

Precis som Sheikh säger här kommer dom bli kastade till hundar när dom spelat ut sin roll:

www.youtube.com/watch?v=P2O6CV9aLHA

År 2000 låg olje pris på 22,5-30 i Ryssland och man räknade med att det skulle ligga på samma
nivå kommande 10 åren.Men priset visade sig vara 2-3ggr så högt.Att det blir fattigare nu är pris man får betala för självständig politik helt enkelt.

Den där sheiken är lite flummig...

Han gillar inte judar, inte saudier, inte Qatar, inte turkar, inte ISIS?, inte Assad eller? Assad är alawite=shiit, vem gillar han då? Ryssland som stödjer Assad.. Och saudier är zionister, men inte ryssar?

Innan skickade du videos på Brother Natanel och amerikanen Rohrbacher- de är så ultra höger republikaner att de kritiserar sin egna republikan McCain för att han stödde ukrainare...Tja, dessa två ser jag som nån slags Tea Party höger, dvs de är mest bara intresserade av att inte betala skatt. Och bryr sig inte egentligen ett dugg om politiken, enbart att betala mindre skatt.
Senast redigerad av birgerkungen 2015-02-09 kl. 00:25.
Citera
2015-02-09, 00:20
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgerkungen
Vilken bevisning har du för ZOG i Ukraina, men inte i Ryssland? SKulle Ryssland vara befriat från ZOG konspirationen isåfall menar du? Det är samma oligarkklan konstruktioner i båda länder, bara att det är ännu mer koncentration i Ryssland. Borde vara ännu mer misstänkt

Jag skrev om ryska sidan, inte specifikt egentligen om separatister, men det är samma sak. Att kräva bevis för att nån stödjer nånting som ingen offentligt stödjer? Det existerar bevisligen. Och varför skulle INTE Yanukovych klanens outlaws vara inblandade?

Skämtar du? Varenda maktstruktur som ZOG förfogar över har stöttat kuppen i Kiev. Vi talar om NATO, EU, USA och mäktiga agendajudar som George Soros och hans Open Society som sponsorer. ZOG är en anglo-judisk hydra som krälat omkring i flera hundra år och om du inte tror på att allt är någon slags teater så står Ryssland i vägen för deras planer på global kontroll.
Citera
2015-02-09, 00:36
Medlem
birgerkungens avatar
Citat:
Han gillar inte ZOG, sluta hasbara.

Här har du intressant inlägg från en alban om ZOGs inflytande i muslimska länder:

(FB) Kosovo förbjuder muslimer att bära slöja i skolan

Men visst finns det folk som tänker kortsiktigt eller enbart på sig själv där, precis som i Ukraina.

Så flum-sheiken menar att ISIS (sunni extremister) är ZOG? För han liksom förvsvarar Assad som han egentligen inte gillar som är alawit=shiit, medan han själv är sunni..Och Saudis, turkar, Qatar som är sunni är ZOG?
Och slutsatsen är att Ryssland-vodka drickarnas och Kalasjnikovens land, inte är ZOG.Ryssland, fullt av judiska oligarker, kryptojudar som Putin och Zhyrinovsky...
Senast redigerad av birgerkungen 2015-02-09 kl. 00:45.
Citera
2015-02-09, 09:22
Medlem
birgerkungens avatar
Citat:
Precis som vi menar här att kiev junta med sina undersåtar är inget annat än ZOG verktyg i jude-anglosaxisk hegemoni.

Ett par synpunkter..

Det Saudiarabien sysslar med skadar amerikansk shalegas produktion också...
Sedan Polen kom undan Ryssland, och in i EU, har deras levnadsstandard gått upp minst 3ggr.
Förövrigt kolla vilka länder som är allierade med Ryssland. Det är bara fattiga länder i inbördeskrig, som ryssarna kan skyffla in Kalasjnikovs till. En klar formula för fuck ups. Och resten av BRIC är neutrala stora länder.

I Ukraina är ganska många politiker i "nya" regimen, sådana som varit med sedan Ukrainas självständighet och kommunisttiden. Inget dramatiskt och uppseendeväckande nytt om ni nu tror ZOG plötsligt dök upp. Då är tex snarare Svoboda av någon nyare folkrörelsekaraktär, även om det från 2004 blivit en plattform för populisten Tyagnibok. Både folk i "nya" regimen och oppositionen omvandlas hela tiden, nya plattformar, nya konstellationer. Förutom Putins angrepp, Yanukovych plundring och förskingring, är det inget särskilt som "hänt". Det är inget dramatiskt maktövertagande, det är väldigt etablerade politiker. Dramatiken låg kring räddandet av demokratin självt bara.

Sheiken är säkert egentligen shiit, då är det ju logiskt han propagerar för Assad mm.
Senast redigerad av birgerkungen 2015-02-09 kl. 09:25.
Citera
2015-02-09, 12:33
Medlem
birgerkungens avatar
Citat:
Skämtar du? Varenda maktstruktur som ZOG förfogar över har stöttat kuppen i Kiev. Vi talar om NATO, EU, USA och mäktiga agendajudar som George Soros och hans Open Society som sponsorer. ZOG är en anglo-judisk hydra som krälat omkring i flera hundra år och om du inte tror på att allt är någon slags teater så står Ryssland i vägen för deras planer på global kontroll.

Ryssarna av alla är liksom frihetens, sanningens, och välståndets motpol i världen? Precis sånt som ni propagerar för säger kommunistryssar och deras hantlangare runtom i hela världen till alla fattiga länder. Tyvärr, ur askan och in i elden...Om det nu var synd om nån innan pga "ZOG" så blir det garanterat ännu värre under ryskt styre.

Så Azarov, Arbuzov, Pshonka, Medvedchuk, Rabbynovych, Dobkin, Shufrych, Pinchuk mfl är alla hederliga judar då eftersom de är proryska och en del tom flydde till friheten i Ryssland? Medan Poroshenko, chokladfabrikören är del av en världsomspännande konspiration?
Citera
2015-02-09, 17:50
Medlem
JeffDs avatar
Reportage om Skillts tjänstgöring för NWO:https://translate.google.se/translat...ona&edit-text=
Citera
2015-02-09, 21:29
Medlem
birgerkungens avatar
Citat:
1. Fördelar överväger nackdelar.
2. Väldigt stor del av Assad arme utgörs av sunni , det beror helt enkelt på att dom inte stödjer sionism.

Aegishjalmr, Kristendom, Jeff D

Ni tror ju uppenbarligen på ZOG, NWO osv.. Jag vill gärna hjälpa er i er kamp, så här är video hur man tillverkar en foliehatt.
https://www.youtube.com/watch?v=IAu3jmajYzU

När ni är klara med detta och hatten på, så kan ni med framgång sjunga Foliehattsången.
https://www.youtube.com/watch?v=wFNO2sSW-mU

Jag lovar er att nu är ni kraftigt skyddade mot ZOGs konspirationer och hjärnkontroll.

"Over and out"
Senast redigerad av birgerkungen 2015-02-09 kl. 21:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in