Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-04, 19:07
Medlem
Sesuss avatar
Anus.
Ukraina styrs av Amerikansk Globohomo. Pro Ukraina = Pro Globalist
Citera
2022-03-04, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Hur passar dina principer ihop med att ta ställning för Ukraina?

Jag har aldrig tagit ställning för Ukraina. Faktum är att jag inte har tagit ställning för någondera sidan. Vad mig beträffar är det slaver som strider emot slaver.

Min åsikt är den, att det är endast arier som jag bryr mig om, och att jag inte behöver ta ställning för någon av dem.

Citat:
*Vita människor borde inte döda varandra i meningslösa krig.

Så varför stödjer du då Ryssland i detta "meningslösa krig"? Den stora förloraren i det långa loppet kommer att vara Ryssland, då de har fått hela världen emot sig och har blivit en paria.

Detta är vad jag kallar en Phyrrusseger, även om de skulle erövra hela landet.
Senast redigerad av Socialdarwinist 2022-03-04 kl. 20:28.
Citera
2022-03-05, 12:55
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdarwinist
Jag har aldrig tagit ställning för Ukraina. Faktum är att jag inte har tagit ställning för någondera sidan. Vad mig beträffar är det slaver som strider emot slaver.

Min åsikt är den, att det är endast arier som jag bryr mig om, och att jag inte behöver ta ställning för någon av dem.

Så varför stödjer du då Ryssland i detta "meningslösa krig"? Den stora förloraren i det långa loppet kommer att vara Ryssland, då de har fått hela världen emot sig och har blivit en paria.

Detta är vad jag kallar en Phyrrusseger, även om de skulle erövra hela landet.
Det kan se ut så i nuläget mitt under den största propagandakampanj mot ett land och dess ledare som någonsin skett.

I verkligheten är dock Ryssland långt från isolerat och har stöd från avgörande länder som Kina, Indien, Iran, Pakistan, Syrien, SA och några till. Dessutom sannolikt att flera länder blivit pressade att ta ställning mot sina egna intressen och kan komma vända. Tror t.o.m det pågår debatt i Israel av alla ställen om man verkligen skall ta 100% parti mot Ryssland.

När Kriget mot judekabalen i Ukraina väl tagit slut kommer förhoppningsvis Ryssland lägga fram sin sida av saken och föra fram bevis som ger en mer klar och rättvis bild av situationen. Vilket naturligtvis kommer förändra bilden helt. Vilket narrativ som i slutändan kommer gå segrande är långt ifrån avgjort i nuläget.

Det kanske är lätt att missa det faktum att majoriteten av världens befolkning varken gillar globohomo eller USA/Israels hegemoniska ställning de haft senaste årtiondena. Att "Väst" är moralisk bankrutt är uppenbart för alla. Minsta ekonomisk skiftning mot Öst kommer av naturen skapa ett paradigmskifte även på det kulturella planet. Vilket kommer leda till stora förändringar även i Global politik.
Senast redigerad av skillnad 2022-03-05 kl. 13:18.
Citera
2022-03-05, 13:21
Medlem
Har aldrig sett något vettigt argument för en vit nationalist ska välja sida i denna konflikt, någon som tycker man ska stötta Putin får gärna motivera varför.
Citera
2022-03-05, 14:26
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Har aldrig sett något vettigt argument för en vit nationalist ska välja sida i denna konflikt, någon som tycker man ska stötta Putin får gärna motivera varför.
Att "välja sida för Putin" betyder inte nödvändigtvis att man väljer sida mot Ukrainska folket eller står bakom allt Putin säger och gör. Oavsett detta har de som styr/ockuperar Ukraina idag noll intresse för det ukrainska folket. Tvärt om är de mer korrupta och fientligt inställda till ukrainare än någonsin och drivs av en agenda, som om den blir rådande, kommer underminera allt traditionellt och moraliskt i Ukraina. Hur man än väljer se på "konflikten" i övrigt så har du där ett argument.
Senast redigerad av skillnad 2022-03-05 kl. 14:56.
Citera
2022-03-05, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Att "välja sida för Putin" betyder inte nödvändigtvis att man väljer sida mot Ukrainska folket eller står bakom allt Putin säger och gör. Oavsett detta har de som styr/ockuperar Ukraina idag noll intresse för det ukrainska folket. Tvärt om är de mer korrupta och fientligt inställda till ukrainare än någonsin och drivs av en agenda, som om den blir rådande, kommer underminera allt traditionellt och moraliskt i Ukraina hur man än väljer se på konflikten i övrigt så har du där ett skäl.

Vad har du för belägg för att ett Ryskt övertagande/Marionett regering skulle motverka "underminering av traditionellt och moraliskt"?
Det är inte så att Ukraina är mindre kristet eller mer mer degenerat än Ryssland.
Ett svart piller jag observerar är att religion eller fattigdom inte verkar inte ge ett skydd mot dekadens.

Ukraina
ca 80% Kristet

Russia
ca 55% Kristet

Ryssland har fler aborter
As of 2010, the abortion rate was 37.4 abortions per year per 1000 women aged 15–44 years, the highest of any country reported in UN data

Ukraina
As of 2010, the abortion rate was 21.2 abortions per 1000 women aged 15–44
Russia had the highest number of abortions per woman of child-bearing age in the world according to UN data as of 2010
Citera
2022-03-05, 15:33
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Vad har du för belägg för att ett Ryskt övertagande/Marionett regering skulle motverka "underminering av traditionellt och moraliskt"?
Det är inte så att Ukraina är mindre kristet eller mer mer degenerat än Ryssland.
Ett svart piller jag observerar är att religion eller fattigdom inte verkar inte ge ett skydd mot dekadens.

Ukraina
ca 80% Kristet

Russia
ca 55% Kristet

Ryssland har fler aborter
As of 2010, the abortion rate was 37.4 abortions per year per 1000 women aged 15–44 years, the highest of any country reported in UN data

Ukraina
As of 2010, the abortion rate was 21.2 abortions per 1000 women aged 15–44
Russia had the highest number of abortions per woman of child-bearing age in the world according to UN data as of 2010
Beläggen är många och inget tyder på motsatsen. Uppenbarligen för inget i det Putin säger eller gör tyder på motsatsen.

Putin underminerar inte Kristendom/traditionalism i Ryssland utan stärker den med moraliskt stöd från den Ryskortodoxa kyrkan. Vilket såklart inte skulle förändras med ett ryssvänligt styre i Ukraina. Putin är emot all form av homopropaganda och kulturell degenerering och har flertalet gånger uttryckligen tagit ställning mot det.

Se följande: https://twitter.com/LegendaryEnergy/...jNLzDNQicNToYA

Sätter man detta i kontrast till den antikristna/judiska transbögflaggviftande sodomitiska agendan som styr idag tillsammans med alla annan globohomopropaganda som EU driver så måste man vara imbecill för att inte se de astronomiska skillnaderna. Lika lite judemedveten.
Citera
2022-03-09, 07:16
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Än en gång får vi tacka den lösmynta judinnan Nuland. Nu ser vi den första officiella amerikanska reaktionen på biolabben i Ukraina. Tydligen är Nuland av någon märklig anledning väldigt orolig för att de här ”oskyldiga forskningslabben” ska falla i ryssarnas händer. Men såväl Ryssland som Kina har för någon dag sen öppet avkrävt USA förklaringar till vad dessa biolab pysslat med. Undrar egentligen hur mycket fula saker USA ägnat sig åt i den judiska svinstian Jewkraine?

https://sputniknews.com/20220308/nul...093699790.html
Citera
2022-03-09, 18:14
Medlem
freeriderXIIs avatar
Här lite om judisk infiltration.
Citera
2022-03-09, 18:38
Medlem
Guillounisms avatar
AZOG beväpnas och tränas av NATO. NLAW, på svenska Robot 57, som refereras till är Saab-utvecklat och produceras i Storbritannien:

https://twitter.com/nexta_tv/status/1501171543371665408

Även Högra Sektorn har fått ta emot dessa vapen:

https://twitter.com/Militarylandnet/...391047/photo/1
Citera
2022-03-09, 20:41
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Att "välja sida för Putin" betyder inte nödvändigtvis att man väljer sida mot Ukrainska folket eller står bakom allt Putin säger och gör. Oavsett detta har de som styr/ockuperar Ukraina idag noll intresse för det ukrainska folket. Tvärt om är de mer korrupta och fientligt inställda till ukrainare än någonsin och drivs av en agenda, som om den blir rådande, kommer underminera allt traditionellt och moraliskt i Ukraina. Hur man än väljer se på "konflikten" i övrigt så har du där ett argument.
Men om det finns ett större sammanhang som gör det glasklart varför Putin invaderade Ukraina, om min teori stämmer?
Länk till inlägget.
Citera
2022-03-11, 07:12
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Men om det finns ett större sammanhang som gör det glasklart varför Putin invaderade Ukraina, om min teori stämmer?
Länk till inlägget.

Ditt inlägg som du länkade till tycks ha tagits bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in