Har skrivit och lagt allt i en wrapper förutom diven längst ner som jag kallar "bag".
På det sättet blir hela siten centrerad och jag slipper hålla på och centrera och ange bredd på varje container separat.
Ser koden bra ut?
Kan man skriva så här som jag gjort, eller finns det något bättre sätt?
Förutom att du formaterar din kod lite konstigt så går det väl utmärkt att göra så.
Förstår inte ditt problem. text-align kan bara ha värdena center, left och right. Vad vill du uppnå med ett px värde? Du kanske tänker på margin?
Hur mena du att jag formaterar koden konstigt? bra om jag vet hur jag kan förbättra den i så fall.
Ja du har rätt var margin jag nog tänkte på för och flytta texten.
Hur mena du att jag formaterar koden konstigt? bra om jag vet hur jag kan förbättra den i så fall.
Tror han menade att du indenterade lite knasigt, alltså "blankstegen" före kodraderna. Det påverkar inte koden men ser inte snyggt ut...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!