• 1
  • 2
2014-02-25, 19:33
Medlem
Snart lanseras Goat Simulator av Coffee Stain Studios. Ska bli spännande att se vad det kommer att gå ut på och skojjsigt med en lite annorlunda simulator

Officiel hemsida: http://www.goat-simulator.com/

Trailer:http://www.youtube.com/watch?v=JN2QUhaKN2Q

Så vad tycker ni?
Citera
2014-02-25, 19:59
Medlem
Ratis avatar
Är det något slags skämt eller? Efter att ha kollat på trailern kan jag ärligt säga att jag skulle inte betala en krona för detta spel.
Citera
2014-02-25, 20:02
Medlem
Adam211s avatar
Vad fan var det jag tittade på precis? Detta är fan skräp.
Citera
2014-02-25, 20:49
Medlem
Det ser ju skoj ut.
Citera
2014-02-25, 21:04
Moderator
^Eazs avatar
Känns lite som en parodi på alla djävla simulators som kommer. Och de lyckas på något sätt.
Citera
2014-02-25, 21:26
Medlem
Howlin Albins avatar
Goat Simulator ser jag fram emot sjukt mycket!
Vore otroligt roligt om det fanns möjlighet att köra multiplayer över nätet. Ett givet "spela-spel-och-dricka-öl"-spel!
Citera
2014-02-25, 23:04
Medlem
Trailern var ju underbar, tyvärr tror jag inte att spelet kommer vara underhållande i mer än ungefär femton minuter, hur mycket kan det finnas att göra? Det roligaste med det ska bli att se Pewdiepie spela det haha.
Citera
2014-02-25, 23:12
Medlem
.Chloes avatar
Sandlådespel brukar faktiskt bli populära om de är enkla och roliga. Jag tror faktiskt att Goat Simulator kommer sälja på bra, men man bör inte ta spelet på fullaste allvar och förvänta sig något mästerverk.
Citera
2014-02-25, 23:21
Medlem
Awards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Sandlådespel brukar faktiskt bli populära om de är enkla och roliga. Jag tror faktiskt att Goat Simulator kommer sälja på bra, men man bör inte ta spelet på fullaste allvar och förvänta sig något mästerverk.

Det förväntar sig inte heller skaparna, om man läser på deras hemsida så står det att det är mestadels något som var efterfrågat ( säkert på skoj ) och dessa tog det till praktiken.
Citera
2014-02-25, 23:27
Medlem
TovesTrolls avatar
Typisk gimmick som låter skoj.

"man e en get också blir det lite knasigt när man springer runt med en bänk haha "

nej.
Citera
2014-03-05, 16:27
Medlem
Spelbroderna.ses avatar
Jag tror det här spelet blir lyckat. Jag kan inte motivera varför, men jag har på känn att det kommer att bli kul. Har säkert helt fel, men något är det. Kanske för att jag älskar goats.
Citera
2014-03-05, 23:56
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkruset
Trailern var ju underbar, tyvärr tror jag inte att spelet kommer vara underhållande i mer än ungefär femton minuter, hur mycket kan det finnas att göra? Det roligaste med det ska bli att se Pewdiepie spela det haha.

Varför inte bara se när pewdiepie äter flingor med mjölk och tramsar istället. Det borde ha ungefär samma underhållningsvärde. Eller när han sitter och skiter och bara akfashfajsfajsfajsf. Svinkul ju, not.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in