Snart lanseras Goat Simulator av Coffee Stain Studios. Ska bli spännande att se vad det kommer att gå ut på och skojjsigt med en lite annorlunda simulator
Goat Simulator ser jag fram emot sjukt mycket!
Vore otroligt roligt om det fanns möjlighet att köra multiplayer över nätet. Ett givet "spela-spel-och-dricka-öl"-spel!
Trailern var ju underbar, tyvärr tror jag inte att spelet kommer vara underhållande i mer än ungefär femton minuter, hur mycket kan det finnas att göra? Det roligaste med det ska bli att se Pewdiepie spela det haha.
Sandlådespel brukar faktiskt bli populära om de är enkla och roliga. Jag tror faktiskt att Goat Simulator kommer sälja på bra, men man bör inte ta spelet på fullaste allvar och förvänta sig något mästerverk.
Sandlådespel brukar faktiskt bli populära om de är enkla och roliga. Jag tror faktiskt att Goat Simulator kommer sälja på bra, men man bör inte ta spelet på fullaste allvar och förvänta sig något mästerverk.
Det förväntar sig inte heller skaparna, om man läser på deras hemsida så står det att det är mestadels något som var efterfrågat ( säkert på skoj ) och dessa tog det till praktiken.
Jag tror det här spelet blir lyckat. Jag kan inte motivera varför, men jag har på känn att det kommer att bli kul. Har säkert helt fel, men något är det. Kanske för att jag älskar goats.
Trailern var ju underbar, tyvärr tror jag inte att spelet kommer vara underhållande i mer än ungefär femton minuter, hur mycket kan det finnas att göra? Det roligaste med det ska bli att se Pewdiepie spela det haha.
Varför inte bara se när pewdiepie äter flingor med mjölk och tramsar istället. Det borde ha ungefär samma underhållningsvärde. Eller när han sitter och skiter och bara akfashfajsfajsfajsf. Svinkul ju, not.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!