Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-02-27, 23:53
Medlem
Någon som vet något mer?

"En 28-årig man åtalas för att ha slagit sin gravida flickvän hårt i magen och sedan huggit henne i benet, skriver Dalarnas Tidning"

http://www.aftonbladet.se/senastenyt...cle18451729.ab
Citera
2014-02-28, 12:49
Medlem
Känns som han flippat loss rejält.

"Men han ska även ha gett sig på en anhörig till sin flickvän samma dag."

"Vidare ska 28-åringen ha krossat en fönsterruta till en lägenhet i området.

Hemma hos en annan kvinna stal han bland annat en stor mängd smycken, en laptop, en bilnyckel, pengar, sängkläder och en ryggsäck, enligt stämningsansökan som åklagaren lämnat in till Falu tingsrätt.

Innan 28-åringen greps ska han även ha hunnit med att stjäla en plånbok, ett armband, kreditkort, en kupévärmare och pengar från en bil som stod parkerad på gatan. 28-åringen är häktad i väntan på rättegången." -DT.
Citera
2014-02-28, 13:15
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Utspelade sig tydligen i en lägenhet i Horndal det var samma dag som det andra mordförsöket det som en 16-åring satt häktad för. Minns pga att jag först trodde det var samma fall lite information om detta både. På flashback och i media.
Citera
2014-02-28, 14:32
Bannlyst
Horndal, blattetätt?
Citera
2014-02-28, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkaneMartin79
Horndal, blattetätt?

Om inte använder Avesta det som avstjälpningsplats för socialfall, alkisar och liknande. Tror det även ligger en flyktingförläggning där, eller har gjort iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av MADEofSTONE
Utspelade sig tydligen i en lägenhet i Horndal det var samma dag som det andra mordförsöket det som en 16-åring satt häktad för. Minns pga att jag först trodde det var samma fall lite information om detta både. På flashback och i media.

Ahhh, isf finns det tråd. Som iofs behandlar båda brotten, menmen.
Citera
2014-03-10, 06:56
Medlem
Personen i fråga sitter fortfarande häktad i väntan på rättegång.. Ja, vilken kille Först sparkar han ihjäl sitt ofödda barn i magen på BO och nu är de gravida igen - men denna gång - ett kärleksbarn Patetiskt

Inväntar fup,n då jag inte kan-vill-får ange namn på den skyldige innan dom fallit! Den som väntar på något gott.........
Citera
2014-03-17, 18:40
Medlem
hiphopopotamuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkAngel75
Personen i fråga sitter fortfarande häktad i väntan på rättegång.. Ja, vilken kille Först sparkar han ihjäl sitt ofödda barn i magen på BO och nu är de gravida igen - men denna gång - ett kärleksbarn Patetiskt

Inväntar fup,n då jag inte kan-vill-får ange namn på den skyldige innan dom fallit! Den som väntar på något gott.........

Han dömdes idag till 4 års fängelse.
Citera
2014-03-17, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopopotamus
Han dömdes idag till 4 års fängelse.

Kan du PM'a namn på GM eller skriva ut det i tråden?
Citera
2014-03-17, 19:23
Medlem
Zoows avatar
Citat:

Låter helt sjukt! Mår illa av bara tanken!
Har du fått FUP:en? Släng upp den i forumet isf!
Citera
2014-03-17, 20:18
Medlem
hiphopopotamuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Kan du PM'a namn på GM eller skriva ut det i tråden?

Har dessvärre inget namn, läste på dd att GM vart dömd som skyldig.
Citera
2014-03-17, 20:24
Medlem
Agamantums avatar
Citat:

Haha dumskalletjej som är ihop med en riktigt gangster. Coolt.
Citera
2014-03-18, 18:01
Medlem
GM: J***** J****n och BO: m***a B*****ö
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem