Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-03-06, 11:15
Medlem
thegreengolds avatar
Halloj! Har funderat lite på att göra spice, och undrar om man skulle kunna använda marijuana som knaster? Skulle det tekniskt sätt fungera? Skulle det fucka up hjärnan? Tack på förhand!
Citera
2014-03-06, 11:19
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegreengold
Halloj! Har funderat lite på att göra spice, och undrar om man skulle kunna använda marijuana som knaster? Skulle det tekniskt sätt fungera? Skulle det fucka up hjärnan? Tack på förhand!
Vem fan skulle vilja smutsa ner fin hederligt weed med skit spice?
Tekniskt sett hade de väl funkat,hade inte bangat på att pröva
Citera
2014-03-06, 11:20
Medlem
browcodes avatar
Klart det skulle funka. Du kommer nog få ett jävla rus.

Jag vill dock avråda dig får att använda spice. Har man inte råd att köpa riktigt röka så bör man byta hobby.
Citera
2014-03-06, 11:22
Medlem
Ja det går, dock onödigt att förstöra gräset
Citera
2014-03-06, 11:30
Medlem
KTM_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erkfan
Spice är bajs.

knarkbajs
Citera
2014-03-06, 11:49
Medlem
BadkarsfilosofeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av browcode
Klart det skulle funka. Du kommer nog få ett jävla rus.

Jag vill dock avråda dig får att använda spice. Har man inte råd att köpa riktigt röka så bör man byta hobby.

Ts ville alltså bespruta/bada gräs i spicelösningen. Uppenbarligen har han råd med både gräs och spice.

Till ts, använd vanligt knaster/tobak och blanda med gräs i spliffen om du promt vill blanda. Det finns ju en viss risk för att du inte tycker om mixen, och då sitter du där med en burk full med orökbart gräs.

Har du odlat skitdåligt gräs/industrihampa och vill krydda på lite för att kunna kränga till småungar så kan jag inte tänka mig att det är mycket farligare än vanligt spice. Dessutom slipper de ju nikotinet, och det är ju alltid nått.
Citera
2014-03-06, 14:48
Medlem
thegreengolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadkarsfilosofeN
Ts ville alltså bespruta/bada gräs i spicelösningen. Uppenbarligen har han råd med både gräs och spice.

Till ts, använd vanligt knaster/tobak och blanda med gräs i spliffen om du promt vill blanda. Det finns ju en viss risk för att du inte tycker om mixen, och då sitter du där med en burk full med orökbart gräs.

Har du odlat skitdåligt gräs/industrihampa och vill krydda på lite för att kunna kränga till småungar så kan jag inte tänka mig att det är mycket farligare än vanligt spice. Dessutom slipper de ju nikotinet, och det är ju alltid nått.
Sant, men ville mer veta om det skulle funka osv... Får ta mig en funderare...
Citera
2014-03-06, 17:28
Medlem
Amarajas avatar
Varför vill du förstöra weed med bajs... oj menade, spice.
Citera
2014-03-06, 18:05
Medlem
klybans avatar
Trodde du menade att du skulle ha blad, när jag läste rubriken.
Då att det var felskrivet.

Vad är syftet med att syntetisk cannabis av cannabis???
Citera
2014-03-06, 18:55
Medlem
thegreengolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaraja
Varför vill du förstöra weed med bajs... oj menade, spice.
Ser det ej som att förstöra, utan som att göra något riktigt jäkla impotent röka...
Citera
2014-03-06, 19:00
Medlem
thegreengolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Trodde du menade att du skulle ha blad, när jag läste rubriken.
Då att det var felskrivet.

Vad är syftet med att syntetisk cannabis av cannabis???
Vadå felskrivet? Visserligen ny här på FB, men den är väl inte helt ut o cyklar? Eller är jag bara trög nu?

Att göra riktigt starkt röka, visserligen är gräs det absolut bästa, men har funderat lite hur man skulle göra för att få riktigt potent röka och kom fram till detta..
Citera
2014-03-06, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thegreengold
Vadå felskrivet? Visserligen ny här på FB, men den är väl inte helt ut o cyklar? Eller är jag bara trög nu?

Att göra riktigt starkt röka, visserligen är gräs det absolut bästa, men har funderat lite hur man skulle göra för att få riktigt potent röka och kom fram till detta..
Du har inte skrivit fel någonstans, oroa dig inte.. rubriken är bra.
Har också tänkt i liknande banor som business, då jag personligen avstår från spice.

Hör gärna av dig hur det går, du kan ju testa på en mindre mängd i.e 10g.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in