Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-03-07, 14:41
Medlem
thegreengolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ett problem som jag tror kan uppstå, och det är att få en bra rotation mellan cannabisen och spicen.
Så man får en bra blandning som så, som funkar berusningsmässigt.

Sen kan man diskutera varför man ska blanda in syntetiska cannabinoider, när man har äkta.
Sant, kan ju lätt bli att någon av dom blir starkare och tar över... För att få det riktigt starkt
Citera
2014-03-07, 17:16
Medlem
Sandtags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegreengold
Sant, kan ju lätt bli att någon av dom blir starkare och tar över... För att få det riktigt starkt

Du kan ju göra en stor spliff med weed brunt och spice. Ha weed som meck i den och så lägger du till de andra efter hur du vill ha ruset. Mycket smidigare än att ha spiceweed :P.
Citera
2014-03-07, 20:00
Medlem
thegreengolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandtag
Du kan ju göra en stor spliff med weed brunt och spice. Ha weed som meck i den och så lägger du till de andra efter hur du vill ha ruset. Mycket smidigare än att ha spiceweed :P.
Mm, det är ju riktigt najjs.. Men det har man ju testat o roligt att prova nå nytt
Citera
2014-03-07, 23:53
Medlem
datzs avatar
Absolute tror jag att det skulle funka ! . och visst skulle det fucka upp din hjärna rejält! "antar att det är det du är ute efter"

Dock skulle det bli förjävla dyrt och enligt mig onödigt då du kan bara röka cannabis och slippa alla bi-effekter ifrån spicet

Undrar dock hur ruset skulle bli efter ett par dagar. hur toleranser kanske slår ut cannabis effekten helt och du endast upplever spicet ? . hm
Citera
2014-03-08, 07:48
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jo, men nu vet du ju om butangas metoden.
Citera
2014-06-08, 19:18
Medlem
jävligt kul idé måste jag säga ska prova det nån gång, men blir väll att göra en liten sats ifall det blir skit av det^^ hör av mig med resultat
Citera
2014-06-08, 23:08
Medlem
akvifers avatar
Varför spruta på en substans, som ingen vet de långsiktiga hälsoriskerna av, på en annan substans som man vet är nästintill ofarlig?

Ungefär som:
-Vill du ha rent heroin?
-Nej, jag tar hellre det som är utblandat med hästbedövningsmedel

gånger tusen.
Citera
2014-06-10, 14:16
Medlem
HelgMysarens avatar
Tänk inte ens tanken att blanda den jävla skiten med våran underbara ört..
Citera
2014-06-10, 19:52
Medlem
GodeGorans avatar
Citat:
Ser det ej som att förstöra, utan som att göra något riktigt jäkla impotent röka...

Konstig frågeställning, klart du kan blanda spice och cannabis? Kanske kommer det brinna dåligt i en spliff dock.
Citera
2014-06-10, 20:14
Moderator
kvm3s avatar
Cannabis --> Rökmixar och cannabinoider
/Moderator
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto