• 1
  • 2
2014-03-07, 19:50
Medlem
Azpers avatar
ntligen r det snart dags fr ett nytt Trials spel! Och framfrallt: Nu slpps det ven till PS4.

Detta spelet har varit i mitt tycke bland det roligaste och bsta spelen jag spelat p konsol.
Det brjade med Trials HD till Xbox360 som fljdes upp av Trials Evolution

S nu str vi infr den tredje upplagan av detta underbara spel.

http://www.youtube.com/watch?v=zIQF7mp2Jcc

Finns ngra gameplayvideos p youtube, d alpha versionen verkar vara slppt fr vissa personer.

Release om drygt en mnad!

Har inte sett att det kommer till PS3 dremot? utan enbart till PS4, Xbox One, Xbox 360, PC .
Citera
2014-03-21, 22:23
Medlem
Bagheeeras avatar
Testade spelet till xbox360(trailsHD) fr ngra r sen och fastnade direkt, sjukt roligt spel. S fr mig blir det definitivt ett kp till PS4.
Citera
2014-03-26, 17:14
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bagheeera
Testade spelet till xbox360(trailsHD) fr ngra r sen och fastnade direkt, sjukt roligt spel. S fr mig blir det definitivt ett kp till PS4.

Samma hr! testade Trials HD p 360 och blev fast direkt, sen slde jag min 360 och kpte PS3, sen nr Trials Evolution kom s gick jag kpte en 360 enbart fr det spelet, som var mycket snyggare och bttre n Trials HD, och nu har jag PS4 och nu blir det Fusion!!
Citera
2014-04-03, 10:41
Medlem
Trials: Fusion

Trials r en spelserie dr man tvlar mot andra motstndare i en hinderbana p motorcykel.
Den 17 april (Klla: FZ.se) slpps det ett nytt spel, nmligen Trials Fusion. D jag ej hittade ngon trd om detta, skapade jag drfr en ny.

Spelet kommer att slppas p fyra olika plattformar, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360 och PC.
Man spelar i olika "game modes" dr det bland annat gller att komma frst i ml eller f hgst pong med hjlp utav livsfarliga trick. Antingen vljer man att spela mot AI eller s utmanar man ngra polare ver internet.

Som spelare ker man runt p en bana med olika hinder, med verklig fysik.
Det involverar ven en avancerad track editor fr egna banbyggen. Dina egna banor gr sedan att dela med sig p olika socialamedier/forum.

Features:

Har du redan spanat in och tnkt kpa detta spelet?
Har du spelat ntt utav de tidigare spelen i serien?
Ngon hr som vet ifall man kan kra p PC med Xbox-handkontroll i detta eller de tidigare spelen.

Nr det blir av, s fr vi dra ihop ngra Flashbackare s skall jag kra skjortan utav er.

Mer att lsa
http://www.fz.se/artiklar/forhandsti.../trials-fusion
http://trials.ubi.com/trials-portal/...ls_fusion.aspx
http://connecteddigitalworld.com/201...pc-16th-april/
Citera
2014-04-03, 10:49
Medlem
Pinwheels avatar
Jag har spelat frsta Trials.. Det r roligt ett tag, men sen blir det alldeles fr svrt och frustrerande fr att jag ska kunna fortstta. Racen verkar roliga iaf, de fanns inte med i ettan. Jag kan tnka mig att de har strre underhllningsvrde n singleplayern.
Citera
2014-04-03, 20:16
Medlem
Azpers avatar
(FB) Trials Fusion Release 14/4 2014

Sl ihop trdarna mod.

Riktigt riktigt ballt spel!

Lngtar som fasen till release.
Citera
2014-04-04, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
(FB) Trials Fusion Release 14/4 2014

Sl ihop trdarna mod.

Hur kunde jag missa att du redan snappat upp detta, jag som skte flertalet gnger, nja.
Fr mig blir det nog ett kp till PC, jag har ej ngon tidigare erfarenhet ifrn denna spelserie.

Kan man customiza hojjarna med frg och delar?!
r det roligast att spela mot andra ver ntet? Hur mnga kan man vara i ett race?
Citera
2014-04-04, 12:48
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Hur kunde jag missa att du redan snappat upp detta, jag som skte flertalet gnger, nja.
Fr mig blir det nog ett kp till PC, jag har ej ngon tidigare erfarenhet ifrn denna spelserie.

Kan man customiza hojjarna med frg och delar?!
r det roligast att spela mot andra ver ntet? Hur mnga kan man vara i ett race?

Japp du kan customiza hojarna ganska mycket faktiskt!
Jag tycker det r roligast att kra sjlv, och klara banorna och ta alla medaljer,
Nr du kr online r det ju mest race, allts frst i ml. Inga tricks och inga hinder att ta sig frbi.
Men alla tycker vi olika. Jag har bara lirat alla tidigare spel till 360 men nu blir det ps4a.

Du som lirar p pc, du vet att du kan tanka hem beta alpha versionen av Fusion p piratebay.
Citera
2014-04-08, 19:37
Medlem
Azpers avatar
Sg att det slpps redan den 15/4 p Amerikanska PSN.
Lngtar som en tok
Citera
2014-04-15, 16:56
Medlem
Azpers avatar
Sitter tankar spelet nu frn Amerikanska PSN!

Kpte det fr 39 dollar = 260:- fr deluxe edition !

Detta ska bli riktigt skoj !
Citera
2014-04-15, 17:09
Medlem
Kommer vl att kpa det p Steams vinterrea eller s om det r bra.
Citera
2014-04-15, 21:30
Medlem
Jag testade betan p PC, den var spelbar men fanns endast ett ftal banor/hojjar.
Blir till att skaffa till pc, riktigt tung grafik. Min flickvnn och jag satt och tvlade hr om kvllen, s detta r ett spel fr alla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in