Citat:
Frstr inte riktigt all din kritik, tycker inte det r speciellt mycket skillnad innehllsmssigt gentemot Evolution? Visst finns det mindre klder och saker till fraren, men det var iaf ingenting som jag haft ngot intresse fr i tidigare spel nd. Antalet banor som fljer med knns inte frre, och turneringar r inget jag direkt saknar - det r ju bara samma banor som redan finns men att man tvingas kra dem i rad. Att det bara skulle handla om fart hller jag inte heller med om, det r ju bara beginner - medium som man kr med fart, sedan p hard och expert s handlar det om bunny hops och kontroll p gaspedalen. Det futurisktiska temat kan jag hlla med om blir lite enformigt, men nd inget jag direkt str mig p; banorna kan ju designas hur som helst oavsett s det r bara de visuella miljerna som blir mindre varierande. Tycker det var kul med challenges p alla banor ocks, ven om jag aldrig kommer orka klara alla fr att f achievementen.
r fruktansvrt besviken p den vg som RedLynx och framfrallt Ubisoft ltit fra serien. Fusion r inte mer n en nedbantad version av Evolution, tckt i ett grafiskt skimmer. Rkna dock med att mycket av det saknade innehllet framver kommer att komma i form av DLC. I slutndan har du betalat det dubbla fr det du gav fr HD/Evolution.
Det futuristiska leksakstemat trttnade jag p innan jag kommit halvvgs in i singleplayer. Ett snt specifikt tema stter en oerhrt snv ram fr variation i ban-editorn.
Turneringarna r borttagna; split time r borttaget och r nu helt ersatt av ghosts; spelkontrollen r visserligen intuitivt fljsam, men frenklad; en bandesign som helt och hllet handlar om fart - glm hinder som du faktiskt mste hoppa ver; FMX-systemet r implementerat i spelets standardbanor - du kan allts utnyttja dessa frbannade tricks till att ta dig fram fortare i luften, vilket frstr krnan av spelets gameplay (luta-gasa-bromsa); kraftigt nedskalade anpassningsmjligheter p motorcykel och frare; lnga laddningstider.
Bakhjulet hugger tag i backen utan anledning mer n ngonsin, en glitch som funnits dr sedan Trials HD, men mrks nu mer p grund av den hgre farten.
4/10
Det futuristiska leksakstemat trttnade jag p innan jag kommit halvvgs in i singleplayer. Ett snt specifikt tema stter en oerhrt snv ram fr variation i ban-editorn.
Turneringarna r borttagna; split time r borttaget och r nu helt ersatt av ghosts; spelkontrollen r visserligen intuitivt fljsam, men frenklad; en bandesign som helt och hllet handlar om fart - glm hinder som du faktiskt mste hoppa ver; FMX-systemet r implementerat i spelets standardbanor - du kan allts utnyttja dessa frbannade tricks till att ta dig fram fortare i luften, vilket frstr krnan av spelets gameplay (luta-gasa-bromsa); kraftigt nedskalade anpassningsmjligheter p motorcykel och frare; lnga laddningstider.
Bakhjulet hugger tag i backen utan anledning mer n ngonsin, en glitch som funnits dr sedan Trials HD, men mrks nu mer p grund av den hgre farten.
4/10