Ska berätta om den roligaste kvällen jag har haft på jävligt länge.
Allt började med att vi köpte en 5a och vi bestämde oss för att baka vilket vi aldrig hade gjort förut.
Vi samlades hos en kompis och började snacka om vad vi skulle baka och för en stund tänkte vi bara röka upp allt för vi var så osäkra.
Men vi gjorde såhär, köpte en 200g Marabou vilket vi vattenbadade så de smälte, efter det så smälte vi smör på jättelåg värme sen hade vi malt ner haschet till jättesmå bitar sedan hällde vi i de i smöret och blandade de.
Efter detta så blandade vi smöret med chokladen så efter ett tag såg det faktiskt gott ut, vi la sedan in det i frysen där vi lät de stelna i någon timme.
Vi delade upp kakan på 5 pers, den smakade ganska mycket hasch men var ändå ätbart. Vi hade gjort lite research innan så vi visste att det tog ett tag innan ruset kom så vi rörde på oss ner till en pizzeria där vi träffade några, sedan stack vi hem igen. Efter ca 50 minuter så satt vi och snackade som vanligt och man kände sig lite go men inget mer.
Så helt plötsligt börjar alla skratta och ingen kunde nästan prata. efter ca en timme kände vi att ruset inte var tillräckligt starkt så vi bestämde oss för att dela på en jolle så att ruset skulle bli ännu bättre, o de blev det verkligen! Så efter ca en och en halv timme var alla så hungriga, bestämde vi oss för att gå ner på stan för att käka pizza, klockan var runt halv 10. Alla gick och hade jävligt kul, fast när vi kom in mot stan så såg vi polisen. Alla blev jävligt nojiga och började springa. Aldrig sprungit så fort i hela mitt liv
Nu i efterhand så tror vi inte ens att de var ute efter oss..
Vi tog en jävligt lång omväg och gick till en annan pizzeria och tog hem maten. Smakade jävligt bra kan jag säga! Efter det satt vi och snackade och hade så jävla kul!
Så om man ska göra en kort sammanfattning av allt så tycker alla ska testa och baka, riktigt go effekt