Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2014-03-10, 17:33
Medlem
E
Senast redigerad av Swed1 2014-03-10 kl. 17:49.
Citera
2014-03-10, 17:41
Medlem
BaLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swed1
Ska berätta om den roligaste kvällen jag har haft på jävligt länge.

Allt började med att vi köpte en 5a och vi bestämde oss för att baka vilket vi aldrig hade gjort förut.
Vi samlades hos en kompis och började snacka om vad vi skulle baka och för en stund tänkte vi bara röka upp allt för vi var så osäkra.
Men vi gjorde såhär, köpte en 200g Marabou vilket vi vattenbadade så de smälte, efter det så smälte vi smör på jättelåg värme sen hade vi malt ner haschet till jättesmå bitar sedan hällde vi i de i smöret och blandade de.

Efter detta så blandade vi smöret med chokladen så efter ett tag såg det faktiskt gott ut, vi la sedan in det i frysen där vi lät de stelna i någon timme.

Vi delade upp kakan på 5 pers, den smakade ganska mycket hasch men var ändå ätbart. Vi hade gjort lite research innan så vi visste att det tog ett tag innan ruset kom så vi rörde på oss ner till en pizzeria där vi träffade några, sedan stack vi hem igen. Efter ca 50 minuter så satt vi och snackade som vanligt och man kände sig lite go men inget mer.

Så helt plötsligt börjar alla skratta och ingen kunde nästan prata. efter ca en timme kände vi att ruset inte var tillräckligt starkt så vi bestämde oss för att dela på en jolle så att ruset skulle bli ännu bättre, o de blev det verkligen! Så efter ca en och en halv timme var alla så hungriga, bestämde vi oss för att gå ner på stan för att käka pizza, klockan var runt halv 10. Alla gick och hade jävligt kul, fast när vi kom in mot stan så såg vi polisen. Alla blev jävligt nojiga och började springa. Aldrig sprungit så fort i hela mitt liv Nu i efterhand så tror vi inte ens att de var ute efter oss..

Vi tog en jävligt lång omväg och gick till en annan pizzeria och tog hem maten. Smakade jävligt bra kan jag säga! Efter det satt vi och snackade och hade så jävla kul!

Så om man ska göra en kort sammanfattning av allt så tycker alla ska testa och baka, riktigt go effekt

Öh du hade en fet kväll på thc? Du och dina polare satt och åt pizza och var höga på Thc, mm skirv inga mer "trippraporter" baserat på Hasch tack.

"Vi tog en jävligt lång omväg och gick till en annan pizzeria och tog hem maten. Smakade jävligt bra" kan jag säga! Efter det satt vi och snackade och hade så jävla kul!"

0/5
Citera
2014-03-10, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swed1
Aldrig sprungit så fort i hela mitt liv Nu i efterhand så tror vi inte ens att de var ute efter oss..

Varför skulle dom va ute efter er överhuvudtaget?
Citera
2014-03-10, 17:49
Medlem
UncleBerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaLL
Öh du hade en fet kväll på thc? Du och dina polare satt och åt pizza och var höga på Thc, mm skirv inga mer "trippraporter" baserat på Hasch tack.

"Vi tog en jävligt lång omväg och gick till en annan pizzeria och tog hem maten. Smakade jävligt bra" kan jag säga! Efter det satt vi och snackade och hade så jävla kul!"

0/5
Ska man göra en rapport med cannabis krävs ju att de tillhör en rolig historia istället för att dra en långdragen story om att man rökte, käkade och glodde tv. Visst de kanske var kul för dig men ingen är speciellt intresserad av att läsa om de.
Citera
2014-03-10, 18:01
Medlem
uh-huhs avatar
Citera
2014-03-10, 18:32
Medlem
Härligt! Hur mycket åt ni?
Citera
2014-03-10, 20:36
Medlem
psyDucks avatar
Den här "tripprapporten" va riktigt jävla tråkig och meningslös. Men trevligt för TS att han blev bäng o käka pizza.
Citera
2014-03-10, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psyDuck
Den här "tripprapporten" va riktigt jävla tråkig och meningslös. Men trevligt för TS att han blev bäng o käka pizza.
HAHA raderat första inlägget ser jag.
Citera
2014-03-10, 23:04
Bannlyst
Jag blev på gott humör av att läsa den och blev sugen på att baka.
Håller på att träna på att bli mindre av en glädjedödare och ser att om man beter sig precis tvärtom som folk i den här tråden kommer det nog att gå bra.

Är alla opiatsura eller tjackabsade i dagens samhälle?
Citera
2014-03-10, 23:55
Bannlyst
Meningslöst ts, vadfan posta du ens denna för, fast i dagisåldern kanske? Beror nig på drogerna.

Gotta get Claes My bygga
Citera
2014-03-11, 20:30
Medlem
lonely-wolfs avatar
va fail att du försöker radera inlägget, men första inlägget citerade dig ahaha
Citera
2014-03-11, 20:48
Bannlyst
Märks att den kriminella mobbarvänstern är ute och vågar vara storkäftade i trygghet av gruppen här.
Vafan, killen är nyregistrerad, glad och positiv och vill bjuda på en kort historia, det kanske är hans första tripprapport någonsin.
Och så kommer vänsterfolket och hoppar på honom direkt och säger hur dålig han är på alla sätt och vis. Har ni aldrig varit nybörjare på något? Tror ni att han känner sig sugen på att glädja andra människor i framtiden? Det äcklar mig hur ni antifascister bara vågar ge sig på de i underläge.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in