Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2018-11-02, 12:53
Medlem
Nedomanskys avatar
Problemet är väl hennes förkärlek för doucebags, det kommer att bli alltför tråkigt med en helyllekille, hon kommer att falla dit igen...
Citera
2018-11-02, 20:31
Medlem
AdamSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av merawera
Vad kallar du det när en färgad finner det avtändande att vara intim/skaffa barn med en vit person?

Sunt förnuft? Färgade är generellt mer noggranna med att skaffa partners av samma ras och kultur än vad vita är.

Men i mitt inlägg till TS var min huvudpoäng att hans åsikter om rashygien i det stora hela är ett problem som hans tilltänkta partner antagligen inte kommer att uppskatta.
Citera
2018-11-02, 20:49
Medlem
Beror på om du känner att du kan förlåta henne så försök, annars skit i och hitta nästa.
Citera
2018-11-03, 06:09
Medlem
Bravess avatar
Absolut oförlåtligt. Att du fortfarande dejtar henne är bara ett bevis på hur degenererad du själv är. Hoppas du bor i Sverige, där passar du in.
Citera
2018-11-04, 09:14
Medlem
Arasones avatar
Förstår att detta känns jobbigt för dig och jag hade också tyckt att det var jobbigt.
Tyvärr, men du kan inte ändra historien.
Nu ser historien ut som den gör och du får antingen leva med det eller inte.

Mitt enda råd är att vara vaksam som de andra säger tidigare i tråden. Även om allt känns kanon nu och du litar på henne, tjejer som söker spänning kommer en dag ledsna på tacos varje fredag och lördagar hemma i soffan. Du kommer tyvärr ofta att vara osäker på om hon är uttråkad och letar spänning på andra håll.

Lycka till!
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in