Citat:
Ursprungligen postat av
Operations
Jag håller med Anglin och Duke
Klart du gör, eftersom du är a) anti-intellektuell, b) inte kan tänka själv, c) helt oinsatt i näringslära (tro mig, du har noll koll), och d) tror att det är manligt med paleodietism, när veganism är det manligaste som finns och sist men inte minst, e) som i EliasAlucard
du förespråkar underlägsenhet framför
överlägsenhet (min kopp av te).
Du gjorde tidigare i en annan tråd, en helt korrekt iakttagelse av mitt tankesätt, nämligen att jag tänker i termer som "bättre" och "sämre". Detta var en observant analys av dig, och jag måste ge dig rätt i sak där. Veganism, helt enkelt, är
överlägsenhet. Förstår man inte detta så har kan man lika gärna lägga ner ens "erövra världen" planer. Jag tänker nämligen på första kommentaren i Anglin's paleodiettråd:
Citat:
TheWhiteGuy August 25, 2015 at 12:06 pm
Hitler was a sissy who was trying to destroy the White Man by introducing a strict grass diet on the Aryan people. Have no doubt in your mind he planned to make all of Europa a vegan-weakling society!
“But there’s one thing I can predict to eaters of meat, that the
world of the future will be vegetarian!”
– Hitler’s Table Talk, p. 125
How can the White Man fend of hordes of Blacks, Asians and Jews if he has got no meat in his belly? Think about this. We are a meat-eating race.
Hitler var ju före hans tid i både judefrågan och vad gäller veganismen (cf. Henry Ford som förstod judefrågan och
hampans enorma betydelse).
Bill Maher sa ju nyligen att man borde sluta jämföra muslimer med nazisterna, och även att man inte borde jämföra nynazister med nazisterna. Ja, vad kan det bero på? Kanske att Hitler var pro-veganism medan ni snöar in er på anti-intellektuellt trams som paleodietism? Tål att tänkas på
Citat:
Ursprungligen postat av
Operations
Ja, vad ska man säga?
Citat:
Ursprungligen postat av Andrew Anglin
Beef is the most expensive, but also the healthiest meat. Red meat is the ideal food of European man.
...
Beans are not a vegetable even though some of them get called vegetables, and in my opinion there is no reason to eat them, ever. They are difficult to digest and can cause stomach complications which cause your body to use up energy dealing with them. Energy that would best be spent elsewhere. They also contain antinutrients which leach nutrients from other foods in your digestive system.
And there is no reason to eat them. Yes, they do contain protein, but it is a protein much inferior to meat protein, so there is just no logical point in indulging in beans. They are a slave food, which is why short pudgy Mexicans love them so much.
Rulers eat meat.
...
If you are highly active, you will need straight carbs in order to support your activity.
...
The best forms of pure starch are white rice and potatoes.
...
Nuts are okay, technically, and contain many micronutrients.
...
There are three types of oils which are good, and these are olive oil, coconut oil and butter.
Extra virgin olive oil is very healthy
...
Animal fat itself is of course great
...
You can also ask any questions you have here, and I will do my best to answer them. Others can also answer them, as many of our readers are already on this diet, given that it is tied to masculinity in the same way that Fascism is tied to masculinity.
Because both are about power, and power is the root of masculine identity.
Good Luck
You will remember this, because it is going to change your life. Whatever your current fitness, you are going to be more fit from now on.
It is important to me that you, my brothers, are healthy. We are not going to be able to accomplish any of our revolutionary goals as a bunch of limp-wristed weaklings.
Jag gör en snabb analys av Anglin's kostråd...
1) Biff må vara dyrt och så (kostnad korrelerar absolut inte med kvalitet, även om det kan göra det i en del fall), men rött kött är som bekant, inte nyttigt, och för övrigt kan det tilläggas att biff har undermåligt protein också (enbart 0.92 i PDCAAS; tryptofan som tryter).
2) Det är sant att många bönsorter inte är komplett protein, men detta är inget problem då det finns något som heter "
protein combining", ofta är det lysin som är otillräcklig, och lysin finns det mycket av i gula ärtor (som man kan kombinera med bönor eller ris, som också är svag på lysin). Vad gäller anti-nutrienterna, så stämmer det, men hellre lite anti-nutrienter än starkt cancerframkallande animaliskt protein (finns liksom en anledning till att de skandinaviska länderna har högst bröstcancerstatistik i världen; it's the cow milk, stupid):
Citat:
Despite the popularity of protein-rich diets like Atkins and Paleo, new research suggests that it may be wise to steer the opposite way, especially when it comes to cancer risk. In the new study, middle-aged people who ate protein-heavy diets had a markedly increased risk of dying from cancer compared to their low-protein counterparts. But, as always, there are caveats: Protein from animal sources – meat and dairy – was what largely produced the risk, whereas plant-derived proteins seemed to be “safer.” And the rules seem to be different for people over the age of 65.
Källa:
http://www.forbes.com/sites/alicegwa...e-cancer-risk/
Så ni anti-intellektuella kan väl gott och väl hålla er till er cancerkost, så blir det lite hederlig eugenik som gynnar de bevisligen högre intelligensgenotyperna bland oss veganer, deal?
Vegetarians are more intelligent, says study:
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ays-study.html
3) Vad betyder "straight carbs"?
Aja, svart ris sägs vara nyttigare än vitt ris:
http://www.foxnews.com/health/2016/0...superfood.html (ja jag vet att Fox News är en oseriös källa)
4) Nötter är rent generellt fulla av fett, och överdoserade på omega-6 också (måste vara balans mellan omega-6 och omega-3, som i hampafrön, annars blir det ökade sjukdomsrisker av för stora omega-6 doser). Dessutom inte komplett protein i regel. Skalade hampafrön (som tekniskt sett faktiskt är en nöt), är dock undantaget: bästa fettsammansättningen, och bästa proteinet, särskilt för immunförsvaret. Finns en anledning till att hampafrön ges till brännoffer (eftersom hampaprotein boostar immunförsvaret som är viktigt vid läkning, och även styrketräning för den delen, eftersom det är immunförsvaret som tar hand om träningsverken osv; anledningen till att så många atleter ofta får förkylningar och andra sjukdomar beror ju på att de är så övertränade att deras immunförsvar inte hänger med).
5) Olivolja är onyttigt, se länken jag postade i mitt föregående inlägg till Saxlind. Kokosolja är i stort sett bara mättat fett, även om de
medellånga fettkedjorna i kokosfett är intressanta ur deffperspektiv.
6) Animaliskt fett är gift. En av anledningarna till att McDonald's är rena giftet är ju animaliskt fett, animaliskt protein och fullt med socker (utöver all annan skit som ammoniak och allt vad de använder för gifter).
7) Makt är i första hand,
kunskap, och revolution skapar man med kunskapens makt. Anglin har rejält bristande kunskap inom näringslära, den saken är säker.
Angående deff så kan jag säga det, i somras deffade jag bort 15 kg på strax över en månad (11 kg på en månad). Detta gjorde jag med vegansk kost och hampafrön (
sojaproteinpulver+hampaproteinpulver+hampafrön och jag låg på typ, 90 g kolhydrater per dag, runt 60 g fett per dag och cirka 160 g protein, med ett fiberintag runt 50 g). Det, ska du Operations veta, är
hardcore och
manligt. Inget för er barn. Nu är jag inne i deffrond 2 (ungefär samma 1500 kalorier per dag, fast har skurit ner fettet till runt 40 g denna gång istället, och denna gång nästan helt uteslutande enbart från hampafrön), om det fortsätter gå så här utmärkt som det har gjort de senaste två veckorna (droppade nyligen 3-4 kg på 12 dagar typ), så kommer jag runt sommaren eller så, posta en bild där jag kör en sån där bögig Arnold pose med texten: "built on hemp, straight up vegan"
Ni småbarn kan väl fortsätta äta kött och tro att det gör er manliga, lol. Genetiskt överlägsna superblattar som jag, som har både dubbla kopior av sprintergenotypen och riktiga muskler (alltså utan omanlig skit som anabola), vi kör Rocky-style, medan ni arier kan hålla er till era Ivan Drago steroider