Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-28, 09:08
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov2
Patrik Fridén skriver numera på sidan under eget namn. Tyckte han gav ett gott intryck tills dess han tvärvände geopolitiskt och blev Ukraina-frivillig. Skumt agerande som kritiserats skarpt av vår rörelses skarpaste hjärnor. Får väl se vad han kommer bidra med. http://www.dailystormer.com/jew-bernie-supporters-too-stupid-urge-bending-of-rules/

Greve Hans, också han svensk vad det verkar, har också han börjat skriva på sidan. Passar Daily Stormer-nischen perfekt. http://www.dailystormer.com/imams-wi...awn-in-sweden/
Om "Greve Hans" är personen jag tror det är, så har Anglin alltså till sin extremt anti-Jewkrainska sajt rekryterat två av de allra mest extrema och lojala Ukrainadårarna i Sverige. Personer som fortsatt försvara dårskapen långt efter att alla normala människor insett att kritiker som jag hade rätt.
Citera
2016-05-28, 09:58
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Ja, man kan ju inte anklaga Anglin för att sakna humor i.a.f.
Nu blev han stämd av Taylor Swift pga trollandet:

http://www.dailystormer.com/taylor-s...daily-stormer/
Citera
2016-06-21, 22:12
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Klart du gör, eftersom du är a) anti-intellektuell, b) inte kan tänka själv, c) helt oinsatt i näringslära (tro mig, du har noll koll), och d) tror att det är manligt med paleodietism, när veganism är det manligaste som finns och sist men inte minst, e) som i EliasAlucard du förespråkar underlägsenhet framför överlägsenhet (min kopp av te).
Själv bryr jag mig varken om intellektuella, vad andra tycker, näringslära, manligt och kvinnligt osv. Jag bryr mig bara om min plan. Paleo är en del i en kombination, en krycka som kommer att hålla en bit på vägen i den planen tills den kanske går av och får kastas längs vägkanten. Vegan Hardline däremot är det inte.
Citat:
Du gjorde tidigare i en annan tråd, en helt korrekt iakttagelse av mitt tankesätt, nämligen att jag tänker i termer som "bättre" och "sämre". Detta var en observant analys av dig, och jag måste ge dig rätt i sak där. Veganism, helt enkelt, är överlägsenhet.
Ja det är sant. Men överlägsenhet för vem? Alltid "för vem". Självklart för de med "komparativa fördelar". Inte för oss Nordbor. Tjänar inte vi på det är det moraliskt fel och borde förbjudas.
Citat:
Hitler var ju före hans tid i både judefrågan och vad gäller veganismen (cf. Henry Ford som förstod judefrågan och hampans enorma betydelse).

Bill Maher sa ju nyligen att man borde sluta jämföra muslimer med nazisterna, och även att man inte borde jämföra nynazister med nazisterna. Ja, vad kan det bero på? Kanske att Hitler var pro-veganism medan ni snöar in er på anti-intellektuellt trams som paleodietism? Tål att tänkas på
Ska man vara logisk och krass så förlorade Hitler och Stalin vann. Sedan kan man välja själv om man ska inspireras av förlorande eller av vinnande strategier. Hitler var känslosam och det hade fördelar propagandamässigt men nackdelar när det kom till att lösa problem.

Det är lätt att argumentera att Hitlers vegetarianism var känslomässigt motiverad. Nu klankar jag inte ned på känslodrivna personer för att jag själv är okänslig, utan för att jag vet av egen erfarenhet att känslor är väldigt kraftfulla och i de flesta sammanhang bör de underordnas logiken. Annars blir man "reaktiv" istället för "proaktiv". Typ anfaller Polen och sånt. För att segra krävs ett mer "asiatiskt" tankesätt. Wu wei.
Citat:
Jag gör en snabb analys av Anglin's kostråd...

1) Biff må vara dyrt och så (kostnad korrelerar absolut inte med kvalitet, även om det kan göra det i en del fall), men rött kött är som bekant, inte nyttigt, och för övrigt kan det tilläggas att biff har undermåligt protein också (enbart 0.92 i PDCAAS; tryptofan som tryter).

2) Det är sant att många bönsorter inte är komplett protein, men detta är inget problem då det finns något som heter "protein combining", ofta är det lysin som är otillräcklig, och lysin finns det mycket av i gula ärtor (som man kan kombinera med bönor eller ris, som också är svag på lysin). Vad gäller anti-nutrienterna, så stämmer det, men hellre lite anti-nutrienter än starkt cancerframkallande animaliskt protein (finns liksom en anledning till att de skandinaviska länderna har högst bröstcancerstatistik i världen; it's the cow milk, stupid):

Citat:
Despite the popularity of protein-rich diets like Atkins and Paleo, new research suggests that it may be wise to steer the opposite way, especially when it comes to cancer risk. In the new study, middle-aged people who ate protein-heavy diets had a markedly increased risk of dying from cancer compared to their low-protein counterparts. But, as always, there are caveats: Protein from animal sources – meat and dairy – was what largely produced the risk, whereas plant-derived proteins seemed to be “safer.” And the rules seem to be different for people over the age of 65.
Källa: http://www.forbes.com/sites/alicegwa...e-cancer-risk/

Så ni anti-intellektuella kan väl gott och väl hålla er till er cancerkost, så blir det lite hederlig eugenik som gynnar de bevisligen högre intelligensgenotyperna bland oss veganer, deal?

Vegetarians are more intelligent, says study:
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ays-study.html

3) Vad betyder "straight carbs"? Aja, svart ris sägs vara nyttigare än vitt ris:

http://www.foxnews.com/health/2016/0...superfood.html (ja jag vet att Fox News är en oseriös källa)

4) Nötter är rent generellt fulla av fett, och överdoserade på omega-6 också (måste vara balans mellan omega-6 och omega-3, som i hampafrön, annars blir det ökade sjukdomsrisker av för stora omega-6 doser). Dessutom inte komplett protein i regel. Skalade hampafrön (som tekniskt sett faktiskt är en nöt), är dock undantaget: bästa fettsammansättningen, och bästa proteinet, särskilt för immunförsvaret. Finns en anledning till att hampafrön ges till brännoffer (eftersom hampaprotein boostar immunförsvaret som är viktigt vid läkning, och även styrketräning för den delen, eftersom det är immunförsvaret som tar hand om träningsverken osv; anledningen till att så många atleter ofta får förkylningar och andra sjukdomar beror ju på att de är så övertränade att deras immunförsvar inte hänger med).

5) Olivolja är onyttigt, se länken jag postade i mitt föregående inlägg till Saxlind. Kokosolja är i stort sett bara mättat fett, även om de medellånga fettkedjorna i kokosfett är intressanta ur deffperspektiv.

6) Animaliskt fett är gift. En av anledningarna till att McDonald's är rena giftet är ju animaliskt fett, animaliskt protein och fullt med socker (utöver all annan skit som ammoniak och allt vad de använder för gifter).

7) Makt är i första hand, kunskap, och revolution skapar man med kunskapens makt. Anglin har rejält bristande kunskap inom näringslära, den saken är säker.

Angående deff så kan jag säga det, i somras deffade jag bort 15 kg på strax över en månad (11 kg på en månad). Detta gjorde jag med vegansk kost och hampafrön (sojaproteinpulver+hampaproteinpulver+hampafrön och jag låg på typ, 90 g kolhydrater per dag, runt 60 g fett per dag och cirka 160 g protein, med ett fiberintag runt 50 g). Det, ska du Operations veta, är hardcore och manligt. Inget för er barn. Nu är jag inne i deffrond 2 (ungefär samma 1500 kalorier per dag, fast har skurit ner fettet till runt 40 g denna gång istället, och denna gång nästan helt uteslutande enbart från hampafrön), om det fortsätter gå så här utmärkt som det har gjort de senaste två veckorna (droppade nyligen 3-4 kg på 12 dagar typ), så kommer jag runt sommaren eller så, posta en bild där jag kör en sån där bögig Arnold pose med texten: "built on hemp, straight up vegan"

Ni småbarn kan väl fortsätta äta kött och tro att det gör er manliga, lol. Genetiskt överlägsna superblattar som jag, som har både dubbla kopior av sprintergenotypen och riktiga muskler (alltså utan omanlig skit som anabola), vi kör Rocky-style, medan ni arier kan hålla er till era Ivan Drago steroider
Vi vet att det funkar att äta kött, däremot vet vi inte om det funkar att leva på hampa. Det behöver vi ingen "forskare" för att tala om. Det viktiga här är att paleo underlättar en Nordisk identitet, och vegan försvårar en sådan. Alla dina argument är totalt verkningslösa eftersom de inte rör kärnfrågan: Nordisk frihet.
Citat:
Så, kan du nämna en jägare-samlare kultur som hyser en befolkning på låt oss säga, en miljard människor? Nä, tänkte väl det.
Nu kör du ett sidospår för att du hade fel. Vi behöver inte vara en miljard Nordbor för att kunna försvara oss. Det räcker med några miljoner. Sedan så förespråkar jag inte jägar-samlande som ekonomiskt system eller som kultur, utan som grund för kosten för de människor som subjektivt upplever att de mår bra av det. Och bara för Nordbor. Alla andra ska tvingas äta hampa!
Citat:
Du får helt enkelt vara lite tacksam och tacka oss MÖ-blattar för jordbruket; din blotta existens är enbart möjlig och resultatet av, jordbrukets uppkomst i Assyrien och Anatolien. Inget jordbruk, ingen civilisation.
Det är en sanning med modifikation. Civilisation funkar så att man tar människor som odlar växter och så har man dem som "boskap" och hägnar in dem i sitt comte, och lever på den överproduktion som denna "boskapshållning" ger.

Man tar överproduktionen med (historiskt sett jägar-samlande) vapen, och investerar den i folk som tänker ut uppfinningar, skriver böcker osv. MENA-växtodling har kraftigt ökat denna överproduktion, och därmed bidragit till "civilisationen", men är också ansvarig för t.ex överbefolkning och massinvandring, Tysklands nederlag i WWI, Miljöpartister m.m. Knappast något att gå runt och vara "tacksam" över.
Citera
2016-06-21, 22:15
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Fast hur ska du ha det nu? Mejeriprodukter är inte tillåtet enligt paleodietismens lagar.

Och det där har inget med nordiskt klimat att göra (laktostolerans finns helt oberoende bland t.ex. negrer, och proto-indoeuropéerna började dricka komjölk redan i Ukraina; det nordiska samhällets kultur och livsstil är till stor del en produkt av proto-indoeuropeisk kultur, sammanflätad med kristendom osv).

Eller menar du att laktostoleranta indier fick deras genotyp från Skandinavien? Du vet att kossan är helig i indisk kultur, va?
Att i princip alla Nordbor kan bälga i sig litervis med komjölk är definitivt en anpassning till Nordiskt klimat. Laktostolerans har sannolikt uppstått parallellt på flera platser på Jorden. Sedan har mutationen fått stort genomslag just i Norden pga klimatet. Genom att alla som inte haft mutationen svultit ihjäl. Detta är en evolutionär anpassning till Nordiskt klimat som gått relativt snabbt.
Citat:
Snarare är det du som hittar på låtsasbarriärer baserat på vad du anser vara "sydländsk kost" och "globalism" osv. Hampa är det mest ariska som finns. Själva ordet cannabis (varifrån namnet hampa härstammar ifrån; K skiftade till H i enighet med Grimm's lag, därav säger man hundra istället för kentom/centum osv i de germanska språken) är faktiskt ett ariskt lånord, från det skytiska språket (östeuropeiska indo-iranier). Arierna rökte på som bara fan

Ja säkert, men för mig är "arierna" en myt. Jag gillar inte teorin om "indo-europeiska arierna från Indien som rökte på" och inte heller praktiken med "cro-magnoida känslostyrda arierna från Plattan".

Faktum är att "arierna" som koncept fördröjer skapandet av en Nordisk stat och en Nordisk identitet och gynnar endast känslostyrda flummare. Därför är det ett felaktigt och ondskefullt begrepp, och exakt vad sanningen är kommer vi aldrig att få veta och det är intressant bara för teoretiker.
Citat:
Vad gäller hampakost så håller det på att populariseras just nu! Om typ 10 år kommer alla äta hampfrön.

Sedan har du rätt i att jag tänker idealiskt, ja. Och varför inte?

“Reality is wrong, dreams are for real.” ? Tupac Shakur

^^ Word up
Okej "i din värld" så är väl det sant då ;-)
Citat:
Ja, så tänker dina blattepolare i ISIS också:
Nä för jag stödjer såna som dig mot dem.

Citat:

Nej, du är anti-intellektuell. Det är alla förespråkare av paleodietism. Och lustigt nog beskrev sig den ideologiska grundaren av fascismen, som just anti-intellektuell:
Ja lustigt. Men "anti-intellektuell" och "pragmatisk" är i mitt sammanhang i stort sett samma sak. "Intellektuell" betyder där "världsfrånvänd", och "anti-intellektuell" betyder "pragmatisk". Jag är i grunden "världsfrånvänd", men kämpar för att vara "pragmatisk" -> Anti-intellektuell.

Att sedan också vissa fascister fattat detta (en blatteideologi som idehistoriskt bygger på indo-europeiska indiska knarkare parat med rabbinsk kristendom) är sannolikt ett personligt psykologisk fenomen: Alla ideologier är uppfunna av mer eller mindre samma personlighetstyp. Min personlighetstyp.

Tänk på det. Ideologier maskerar sig i regel som "för mänsklighetens bästa", men handlar i praktiken alltid om att riva ned existerande system. Säg varför kommer sig det... ? :-P
Citera
2016-06-21, 23:32
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operations
Själv bryr jag mig varken om intellektuella, vad andra tycker, näringslära, manligt och kvinnligt osv.
Okej, du är med andra ord en ignorant blatte som aldrig läst en bok?

Citat:
Ja det är sant. Men överlägsenhet för vem?
För individen, folket (ja, inklusive den tydligen helt separata människoarten som kallas nordbor) och resten av biosfären. Veganism är helt enkelt överlägsenhet. Du vet, vetenskap, sådant som människan inte hade på stenåldern annat än basal kunskap att jaga djur och akta sig för att äta giftiga växter.

Citat:
Ska man vara logisk och krass så förlorade Hitler och Stalin vann. Sedan kan man välja själv om man ska inspireras av förlorande eller av vinnande strategier. Hitler var känslosam och det hade fördelar propagandamässigt men nackdelar när det kom till att lösa problem.
Så Hitler förlorade WWII eftersom han själv var lakto-ovo vegetarian?

Citat:
Det är lätt att argumentera att Hitlers vegetarianism var känslomässigt motiverad. Nu klankar jag inte ned på känslodrivna personer för att jag själv är okänslig, utan för att jag vet av egen erfarenhet att känslor är väldigt kraftfulla och i de flesta sammanhang bör de underordnas logiken. Annars blir man "reaktiv" istället för "proaktiv". Typ anfaller Polen och sånt. För att segra krävs ett mer "asiatiskt" tankesätt. Wu wei.
Ja, och lustigt nog är asiater både väldigt logiska, och äter i större utsträckning än européer, en vegansk kost Deras länder är också rätt så rasligt homogena och bara hankineser (en etnicitet) är typ en miljard människor. Intressanta vinnare de där gulingarna

Citat:
Vi vet att det funkar att äta kött, däremot vet vi inte om det funkar att leva på hampa.
Jag deffar på hampafrön just nu. Så här ser mitt veganska bodybuildingsschema ut, dagligen:

130 gram surdegsknäckebröd (du vet såna där Finn Crisp).
60 gram skalade hampafrön
120 gram sojaproteinisolatpulver
1-2 multivitamintabletter

^^ Cirka 1400 kcal, gör underverk för muskeldefinitionen

Citat:
Det behöver vi ingen "forskare" för att tala om.
Här är en Kalles Kaviar vegan, han måste vara av en helt annan ras än du, med tanke på hans hälsovärden:

Blodprovsresultat efter 4 år som vegan. Och vad tar jag för tillskott?
https://www.youtube.com/watch?v=FLmxXU_J4Bk

^^ Han kör också med hampafrön Öppensinnad grabb det.

Citat:
Det viktiga här är att paleo underlättar en Nordisk identitet, och vegan försvårar en sådan.
Fast det här är ju ärligt talat ett skitargument. Finns nog ingen etnisk grupp som har köttätande som en viktig delkomponent i ens etniska identitet. I stort sett alla kulturer äter kött, så det är inget unikt för nordiska folkslag, och även där vegetarianism är en viktig del av den etnoreligiösa identiteten, i Indien, så äter en hel del indier kött även där.

Citat:
Alla dina argument är totalt verkningslösa eftersom de inte rör kärnfrågan: Nordisk frihet.
"Okej"...

Citat:
Sedan så förespråkar jag inte jägar-samlande som ekonomiskt system eller som kultur, utan som grund för kosten för de människor som subjektivt upplever att de mår bra av det. Och bara för Nordbor. Alla andra ska tvingas äta hampa!
Okej, det kan jag leva med, låter som en bra kompromiss

Citat:
Man tar överproduktionen med (historiskt sett jägar-samlande) vapen, och investerar den i folk som tänker ut uppfinningar, skriver böcker osv. MENA-växtodling har kraftigt ökat denna överproduktion, och därmed bidragit till "civilisationen", men är också ansvarig för t.ex överbefolkning och massinvandring, Tysklands nederlag i WWI, Miljöpartister m.m. Knappast något att gå runt och vara "tacksam" över.
Fast tyskar överhuvudtaget (eller svenskar, eller européer för den delen), hade inte existerat utan jordbruket. Européer hade funnits, men de hade inte sett ut som de gör idag, än mindre haft samma genetik, utan jordbruket. Möjligt att ni hade varit mer europeiska rent tekniskt sett (alltså helt och hållet härstammade från den första och enda jägare-samlare folkstammen som bosatte sig i Europa för tiotusentals år sedan). Svenskar härstammar nämligen från 3-4 folkstammar: väst-europeiska jägare-samlare, seminomadiska proto-indoeuropéer från östra Europa (med deras komjölkskultur och siberiska ANE-genetik), och neolitiska jordbrukare från mellanöstern, och enligt färska genetiska studier, bidrog även bergsblattar från Kaukasus med lite genetik också.

Inget vegetariskt jordbruk = inga svenskar

Citat:
Att i princip alla Nordbor kan bälga i sig litervis med komjölk är definitivt en anpassning till Nordiskt klimat.
Nej. Och det har inget med det nordiska klimatet att göra. Komjölk dracks redan i Jamnajakulturen i Ukraina, och troligtvis uppstod mutationen där, eftersom indier har den också (dock inte i lika hög frekvens som européer, men å andra sidan har de inte helelr lika mycket PIE-påbrå i Hindustan):

http://1.bp.blogspot.com/-9j8Ih7E-aU...llele+only.png

Citat:
Laktostolerans har sannolikt uppstått parallellt på flera platser på Jorden.
Detta stämmer, men inte just den mutationen som indier och svenskar bär på.

Citat:
Sedan har mutationen fått stort genomslag just i Norden pga klimatet.
Snarare att den selekterades här i högre utsträckning, inte att den uppstod här.

Citat:
Genom att alla som inte haft mutationen svultit ihjäl.
Eller att de som drack komjölk oftare selekterades sexuellt mer pga ökad längd (kvinnor gillar långa killar).

Citat:
Detta är en evolutionär anpassning till Nordiskt klimat som gått relativt snabbt.
Nej, har inget med det nordiska klimatet att göra.

Citat:
Ja säkert, men för mig är "arierna" en myt.
Så du är pro-pseudovetenskap?

Citat:
Jag gillar inte teorin om "indo-europeiska arierna från Indien som rökte på" och inte heller praktiken med "cro-magnoida känslostyrda arierna från Plattan".
Okej, din verklighetsuppfattning styrs av vad du gillar och ogillar? Jag tror bestämt att detta kallas "bias".

Citat:
Faktum är att "arierna" som koncept fördröjer skapandet av en Nordisk stat och en Nordisk identitet och gynnar endast känslostyrda flummare. Därför är det ett felaktigt och ondskefullt begrepp, och exakt vad sanningen är kommer vi aldrig att få veta och det är intressant bara för teoretiker.
Teoretiker är tänkare. Att kunna tänka är viktigt.

Citat:
Nä för jag stödjer såna som dig mot dem.
Okej, detta låter ju bra

Citat:
Ja lustigt. Men "anti-intellektuell" och "pragmatisk" är i mitt sammanhang i stort sett samma sak. "Intellektuell" betyder där "världsfrånvänd", och "anti-intellektuell" betyder "pragmatisk". Jag är i grunden "världsfrånvänd", men kämpar för att vara "pragmatisk" -> Anti-intellektuell.

Att sedan också vissa fascister fattat detta (en blatteideologi som idehistoriskt bygger på indo-europeiska indiska knarkare parat med rabbinsk kristendom) är sannolikt ett personligt psykologisk fenomen: Alla ideologier är uppfunna av mer eller mindre samma personlighetstyp. Min personlighetstyp.
Vad det hela handlar om, alltså politik, är att olika individer försöker skräddarsy olika politiska lösningar som är bäst för folket. Ofta går det fel här och var, eftersom politiska ideologer inte alltid tänker igenom allt, ibland pga ignorans, ibland eftersom de inte förstår eller vet bättre i alla lägen, är dåligt pålästa, osv. Detta beror på anti-intellektualism; nämligen en fientlighet mot kunskap, eller utbildning (som idag handlar mer om pengar och karriär än kunskap, precis som Ice Cube sade i det Higher Learning klippet du länkade till i en annan tråd).

När någon som du (eller Anglin, och andra paleodietförespråkare av er sort) förespråkar en underlägsen lösning som paleodietism, pga att ni tror att det är en "manlig diet", "nationalistisk diet", eller som i ditt fall, "Nordisk identitet", det är då jag argumenterar emot, eftersom jag vet bättre, helt enkelt, nämligen att denna kost framförallt inte är ekologiskt hållbar. Visst hade den kunnat fungera om hela världen åt hampafrön och bara nordbor körde på som vanligt, men endast i ett sådant läge, och det är väldigt osannolikt att det hade slutat upp på det sättet. I en värld där alla kör på hampabaserad veganism, är det osannolikt att nordbor skulle fortsätta äta kött, precis som det i dagsläget, är mainstream att 95% äter kött, och en liten minoritet kör på med vegetarianism, och en superliten minoritet inom denna minoritet, äter hampafrön dagligen, som jag och några fåtal andra veganer som man kan räkna på en hand.

Med det sagt:
“Everything great and intelligent is in the minority.” ― Goethe
^^ Detta är en axiom. Och sanna mina ord: de bästa lösningarna vinner inte alltid. Därför är mainstreamidéer ofta skit, och mainstreamtänkare, farliga iDioter helt enkelt, eftersom de är iGnoranta.

Citat:
Tänk på det. Ideologier maskerar sig i regel som "för mänsklighetens bästa", men handlar i praktiken alltid om att riva ned existerande system. Säg varför kommer sig det... ? :-P
Det är precis så som du säger, just eftersom världen styrs av anti-intellektuella, som tar fram ogenomtänkta radikala idéer (alltså ideologier) som de är förblindade av och följer dogmatiskt utan att fatta vad och var det går snett.
Citera
2016-09-06, 10:20
Medlem
baggebo1s avatar
En bra artikel där Anglin (återigen) förklarar vad det är han håller på med och varför. I stort håller jag (återigen) med honom. Och att hans taktik varit lyckad går inte att ta miste på med utvecklingen i USA det senaste året.

Jag citerar lite från slutet, men läs hela artikeln:
Citat:
The theory that if you are “too radical” you will turn people off and your movement will never get anywhere is not based on anything at all. It isn’t even a theory. It’s just a weird assertion which is demonstrably false.

As such, it is my view that anyone pushing for a moderation of the Alt-Right message should be looked at as a subversive counter-revolutionary – whether they mean to be or not isn’t especially relevant. What matters is that they are attempting subversion (note that I don’t mean anyone who is moderate, but specifically those who attempt to moderate others). Whether that is based on a desire to subvert or a genuine incapacity to grasp what is going on – an inability to engage very simple data with regards to the way the Jews overthrew our society – is inconsequential to the chilling effect they are attempting to cause with their tone-policing.

Right now, Black revolutionaries are out calling for bombing nurseries filled with White babies. Do you see Black Lives Matter, Jesse Jackson or Barack Obama going out to attack them, saying they’ll screw-up the revolution?

Obviously, no.

We need people who speak very radically and we need people who speak less radically, but we all need to work together as we all share the same goals.
http://www.dailystormer.com/what-is-...-i-become-one/
Citera
2016-09-17, 14:43
Medlem
Guillounisms avatar
Mycket viktig artikel i det här läget, har sett bland annat Jared Taylor och Peter Brimelow hålla en konferens om vad alt-right är (tillsammans med R. Spencer, som känns mycket sundare än dessa dock), och de har ju bara snackat om någon sorts hardcore konservatism, typ:

Does the Alt-Right Need to Compromise Its Ideology in Order to Achieve Mainstream Success?

Citat:
Not One Single Inch

No ideological compromise needs to be made because a presentation has changed in order to fit a different circumstance and objective.

We need to be 100% committed to giving up not a single inch of our ideology, ever.

The core message is what it is, and it should not be altered in any way.

For example:

We are not simply libertarians who want to be left alone with our freedoms, but revolutionaries who seek to fundamentally alter Western civilization as a whole.

We are against the modern concept of democracy, believing unapologetically in hierarchical authoritarianism.

We do not like Jews and view them as the primary cause of all of our current troubles.

We believe Jews are a distinctive race, separate from the White European race. We do not think Jews can magically become White because “they identify as White.”

We do not like Israel and we have no desire to have “good relations” with the Jews or their state.

We do not believe that Zionism is simply “Israeli nationalism,” but understand that it is the most horrendous and destructive form of globalism imaginable.

We do not believe that the Holocaust happened.

We believe that race-mixing is an existential threat to both our social order and our racial identity, as well as our demographics.

We do not approve of homosexuals. Our opposition to homosexuality is not based on religious grounds, but based on the threat that homosexuals represent to the very core of our society, the bonds between heterosexual men, and to children and young men.

We do not appreciate or understand the concerns of Black Lives Matter. We do not even accept that it as an organic Black racial movement, but instead view it as a media-driven Jewish program to use the Blacks as a battering ram against White America.

We do not believe non-Whites have a right to occupy White nations.

Vietnamese porn stars do not represent us, regardless of how much they may love Hitler.

We do not believe that the superiority of the White race is a “subjective interpretation” (even GOP Congressmen deny this), but an objective reality.

We believe all European nations have a right to a continued existence and to preserve their unique cultural heritage and we do not have a goal of abolishing nation-states or combining all White European nations into some sort of Asimovian super-state.

http://www.dailystormer.com/does-the...tream-success/
Citera
2016-11-20, 19:38
Medlem
baggebo1s avatar
Andrew Anglin kommer medverka i dagens direktsända Radio Nordfront. Börjar klockan 20.00:

https://www.nordfront.se/rn-direkt-9-andrew-anglin.smr
Citera
2016-12-04, 01:53
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
...
RamDenOne, tycker du att detta är en bra artikel?

http://www.dailystormer.com/burn-bab...and-rave-fire/
Citat:
Ursprungligen postat av Andrew Anglin
Trump isn’t even President yet and ravers are already burning alive!

[...]

As a wise man once said: and nothing of value was lost.

What’s more, I get to post one of my favorite songs from the 70s without being called a nigger-lover because it’s topically relevant.

[...]

roflmao.

The problem with special snowflakes?

They melt!

Later ravers!
Citera
2016-12-04, 07:15
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
RamDenOne, tycker du att detta är en bra artikel?

http://www.dailystormer.com/burn-bab...and-rave-fire/
Jag förstår inte "RamDenOne"? Vem är det.

Jag tycker det är en osmaklig artikel. Men det är ju så Anglin fungerar. Han har samma syn på vänsterextremister och hipsters som de har på fascister och nazister, och det är en osmaklig syn. För du tror väl inte att stora delar av de här "ravearna" inte hade jublat om exempelvis NPI-lokalen brunnit och 20 "nazister" dött?
Senast redigerad av baggebo1 2016-12-04 kl. 07:21.
Citera
2016-12-04, 13:53
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag förstår inte "RamDenOne"? Vem är det.
RamDenOne är ditt användarnamn på engelska.

Citat:
Jag tycker det är en osmaklig artikel. Men det är ju så Anglin fungerar. Han har samma syn på vänsterextremister och hipsters som de har på fascister och nazister, och det är en osmaklig syn. För du tror väl inte att stora delar av de här "ravearna" inte hade jublat om exempelvis NPI-lokalen brunnit och 20 "nazister" dött?
Ja, du har rätt. Han visade faktiskt exempel på afro-amerikaner och judar, som hånade vita skogsbrandsoffer för skogsbranden i Gatlinburg, och för två dagar sedan så han skrev om Trump-hatande afro-amerikaner som tände eld på en vit familjs hus, men jag tycker likväl att hans tilltag var osmakligt.
Senast redigerad av NixYO 2016-12-04 kl. 14:08.
Citera
2016-12-06, 08:08
Medlem
baggebo1s avatar
Daily Stormer har precis passerat Weekly Standard (neokonservatismens flaggskepp) i popularitet. Ni kan säga vad ni vill om Anglin men hans framgång är faktiskt smått otrolig:

https://twitter.com/JohnRiversX4/sta...22657124864000
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in