Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-27, 10:06
  #1
Medlem
Elephnts avatar
Hallå Flashbackmänniskor!
Vilka privata hyresvärdar kan jag kontakta om jag mycket snabbt behöver en lägenhet i Sundsvall?
Vill gärna att denne ska vara någolunda pålitlig också, förstörda fastigheter är aldrig trevligt.

Tips på vart jag kan vända mig vid akut behov, en hyresvärd som levererar?
Behöver en etta med så billig hyra som möjligt!
Citera
2014-03-27, 10:15
  #2
Medlem
dekanmis avatar
Det råder ganska stor brist på ettor (och tvåor) i Sundsvall. Att få en etta från en privat hyresvärd är svårare i denna stad än att få från ett bolag, vilket inte heller är lätt. Speciellt om du vill ha en lägenhet nära centrum.

Tänk på att många bolag inte ens hinner lägga ut lägenheter på internet innan de hyrs ut, så det bästa du kan göra är att ringa. Samma gäller nog privata, och där behövs ofta kontakter och en del tur.

Har du inkomst? Annars är du ute på ännu djupare vatten. Din Bostad brukar i alla fall hyra ut till vem fan som helst. Men då finns det bara lägenheter i Bredsand och Kvissleby i princip. Och så har du jävligt billiga lägenheter i Nolby som HSB har.
Citera
2014-03-27, 10:27
  #3
Medlem
kurt-sunes avatar
Om du har en liten sparpeng så finns det en hel del billiga bostadsrätter i S-svall..

Här är en för ett ganska lågt pris..

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsr...tan-14-6076465
Citera
2014-03-27, 11:07
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Att få en etta från en privat hyresvärd är svårare i denna stad än att få från ett bolag

Vad mer exakt menar du med det här?
Citera
2014-03-28, 23:11
  #5
Medlem
deerskins avatar
Kolla med Nordco bostad, tycker det är tomma lägenheter lite överallt ute i typ Skönvik
Citera
2014-04-03, 21:10
  #6
Medlem
Eller Totalförvaltning, vi fick vår lgh där innan den kom ut på hemsidan.
Citera
2014-04-03, 23:42
  #7
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deerskin
Kolla med Nordco bostad, tycker det är tomma lägenheter lite överallt ute i typ Skönvik


Skippa Skönvik.

Området befolkas av allt från zombieliknande narkomaner och påträngande invandrare till allmänt läskiga människor och utomjordingar. Utsikten skyms dessutom effektivt av en gigantisk fabrik.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback