Rökte Damiana idag för första gången. Jag har en mycket knapp erfarenheter av andra 'droger'.
Jag hade druckit en liten mängd sprit, ungefär 6 centiliter 40%.
Jaja, orkar inte inte skriva allt för mycket så går rakt på sak. Jag röker 2 skålar med min bong(Liten variant) + en halv cigarett som jag hade bytt ut till damiana. Medan jag rökte det kände jag hur det slog till lite lätt, kände mig en aning stenad. Väldigt avslappnade effekt.
SEN slår det till på riktigt och allt börjar snurra, synen typ hacka fram och tillbaka nästan som jag snurrat runt. Det tar en stund (Ingen aning hur länge, allt från 30 sekunder till 5 minuter) innan jag märker vad som händer. Lyckas säga till mig själv vad som pågår och ser allt som vanligt i nån sekund sen börjar det glida iväg igen. xx antal gånger försöker jag klarna till och lyckas med det nån sekund för att sedan bli HELBÄNG igen. Fäster jag min blick på något så börjar det bildas mönster av alla slags slag. För att inte tala om vad jag såg om jag stängde ögonen. Blev samt extremt torr i munnen, aa man dra en slutsats att detta var allt förutom en mild lugnande effekt.
Jag förstår inte riktigt hur detta kunde hända. Jag hade har ordentligt med sömn, tar inte nån slags medicin, ingenting vad jag vet vad som kan vara bidragande faktor att det blev såhär.
Låter det här troligt för er? Vad är era tankar?