Köpte
SEX IN A CAN, LADY LAGER, som har insatsen
MINI-LOTUS. Here goes:
Jag efterforskade alla lösfittor och kom fram till att SIAC är lämplig om man har en liten kuk. Jag har knullat vanlig fitta tusentals gånger och ville ha lite variation. Pengarna för massage och horor är i stort sett slut och tänkte därför investera i nått man kunde använda flera gånger.
Jag hade för länge sen billig lösfitta som luktade skit och var en elastisk klump slem, med supertunna veck genom hela kanalen. Den gav en intensiv orgasm eller två, men lukten gjorde att jag fick gömma den i garaget, och dessutom blev man alldeles för öm av vecken, så det gjorde snabbt ont efter man kommit... 150:- i papperskorgen, och mina fördomar mot lösfittor hade ökat rejält. Köp aldrig billigt skräp...
I mitt urval föll de stora realistiska fittorna bort, Fuck Me Silly(Första versionen) för fyra lakan hade annars varit mitt val. Otroligt läcker, men för stor för mig att gömma. Kanske senare i livet. TENGA:s svarta fliphole var för osexig och deras övriga produkter ska bara användas en gång, så det var bara fleshlight kvar. Eftersom jag är ute efter realism, så lät Mini-Lotus som nått för mig. Tjejen LUPE har en större variant av Mini-Lotus, men den har utgått och jag ville ha en så tight som möjligt.
Köpte den från vuxen. Kom dagen efter med kollinummer, avi i brevlådan var inte ett alternativ för mig. Köpte samtidigt en prostatavibrator, mellanvarianten av rudeboy, då den lilla var slut. Bara detta är en historia i sig, men väl på plats är den verkligen värd sitt pris. Ett vattenbaserat glid köpte jag med, deras billigaste 50ml. Det går åt en del, ska kolla in apotekets glidslem sen.
Första testet blev jag störd och fick köra i sovrummet utan porr. Att få in prostatavibratorn gav ett stånd, körde in den för ivrigt, vilket gjorde ont. Man måste verkligen slappna av och ta det försiktigt. Det gick myycket bättre. Detta är såklart fusk för ett test av en lösfitta, men mervärdet av en prostataorgasm var en tanke jag haft nästan lika länge som funderingarna över en lösfitta.
Värmde insatsen och lade märke till den bekanta lukten. Inte alls lika påtaglig, men den finns där. Lukten fastnar på fingrarna med, försvinner med tvål. Den är ready to go, men den hade "fabriktsklet" som lossnade när jag värmde upp den första gången, så jag rekommenderar ingen att köra den utan att skölja den först. Minimalt problem, men när jag ändå skriver allt, så gör jag det.
Att kleta in den i glidmedel var läckert. Konsistensen är så härligt mjuk som man tror när man sett filmerna på fleshlight. Penetrerar försiktigt. Känslan är grym och efter ett par drag tänker jag; Fuck, det här är ju som en fitta! Planen var att dra ut på det hela, men ståndet blir stenhårt och vibrationerna i röven hjälper inte till. Mitt stånd pekar alltid uppåt mot magen, så jag lutar fram kuken så den står rakt upp. Det spänner skönt och jag kör nu fulla drag. Min längd är perfekt för Mini-Lotus och den kunde inte varit mycket bättre gjord. Jag kommer hårt efter bara ett par minuter. Jag kan knulla tjejen upp till en timme, och kan porr-runka en hel natt, men här kunde jag inte stå emot. Man blir inte öm av denna, så man kan fortsätta att jucka lite, som med en vanlig fitta.
Tvättningen gick bra, bara spola med vatten ett par minuter och så hängde jag den på tork ett par timmar. Lite störd över att det var över så fort, hade föreställt mig en lång trevlig stund.
Andra gången, idag. Inget prostatafusk, här skulle det dras ut på det roliga. Men jag mjukstartade med porr och hade det på min 40" som jag satt framför i min sköna soffa. Perfekt upplägg. Värmde upp insatsen mycket längre, det hetaste kranen ger i en halvtimme. Plockade i insatsen, som är lite knepigt, men man lär sig fort. Rarade lite ny-porr och funderade vilken rulle jag skulle köra, tog ett tag, så fittan svalnade lite vid öppningen. Kletade in den rejält, för att få mindre friktion denna gång, ville ju dra ut på det. Skruvade inte igen baklocket helt, hittade ett bra mittläge så man fick lite baksug.
Läget var perfekt och den gled in så mjukt. Tyvärr kunde jag inte hålla emot idag heller. När kuken kom in, så var det varmare där inne, och känslan att knulla en fitta var för bra. Jag hann knappt kolla på porren, den blev ointressant, upplevelsen av plastknullet tog över allt, lika intensivt som första gången. Kom efter ett par minuter igen. Nästan pinsamt. Ska tillägga att jag nyknullat tjejen igår och att jag innan haft ett porrmaraton, så jag var nästan tom idag och knappt ens sugen. Det var bara tillfället och nyfikenheten som fick mig att plocka fram den.
Lady Lager är helt overkligt bra. Nej, det är inte som en fitta, men den kommer likförbannat att få dig att komma snabbare än en fitta. Mini-Lotus är nog så nära man kan komma, men jag har ju bara testat den, så jag vet ju inte säkert. Jag förstår folk som köper massor av olika insatser, för det här handlar ju om variation från vanlig fitta, tror det är det som gör att man kommer så snabbt i början, det är något nytt. Ändå kan jag knulla en läcker hora i en halvtimme och hålla mig, så nått annat är det med.
Vet inte om jag skulle rekommendera denna plastfitta till en nybörjare som inte haft en riktig tjej än. Risken är att man blir bortskämd. Den är helt enkelt för bra. Den tar musten ur en, och suget på att knulla försvinner. Man blir lika tillfreds som vid ett vanligt samlag. När jag runkar till porr kan och vill jag hålla på i timtal, när man kommit med tjejen vill man inget mera alls. Den där sköna känslan att ha knullat fitta sitter i hela dagen.
Är man porrmissbrukare och runkar sönder ballen till skavsårsnivå varje dag, så skulle jag rekommendera denna starkt. Funkar utan porr, och sen kan man hålla sig till nästa dag.
Priset för Lady Lager med glidmedel och frakt med kollinummer med SMSavisering stannar under 550:-
och jag skulle säja att det vore värt för att knulla denna plastfitta bara en endaste gång.
Min kuk är bara strax över en decimeter lång, så är man småkukad passar denna perfekt. Som att knulla en artonåring. Är du grövre kommer det nästan kännas som att ta en oskuld. Är du säg 14-15 cm så skulle jag istället ta fleshgirl LUPE, som har en större variant av Mini-Lotus. Har man en FB-balle skulle jag ta vanliga Lotus, från valfri fleshgirl, deras fittläppar varierar ju ganska mycket. Själv tycker jag Stoyas fitta skulle se trevlig ut runt en kuk. Tyvärr finns ingen variation på Sex in a can, om man vill ha fitta, om man inte hittar en äldre utgådd variant någonstans. Dock är Lady Lagers rosa fitta mycket trevlig, och jag är glad att SIAC finns för oss småkukade. En riktigt grov FB-balle skulle nog inte komma in i SIAC alls...
Hur länge håller den? Jag tycker inte matrialet är hållbart, och det lossnar små fragment varje gång. Den kommer inte hålla flera år vid dagligt bruk. Men priset är löjligt lågt, så jag ska nog skaffa de andra varianterna av SIAC med, och sätta dem på rotation...
Realism: Tillräckligt bra för att du ska tänka WTF!
Rengöring: Se till att ingen kommer hem på några timmar, de kan inte förvaras fuktiga.
Pris/prestanda: Köp nu. Köööööööööööööööööööööp. Köp. Okej?
Totalt: 9 av 10 plastfittor!
Som sagt, jag tror det är bra att knulla riktig fitta först, nästan så man kan vara singel med denna. Ni som är oknullade och redan kör plastfitta kan jag säga att det blir inte mycket bättre om man
bara ser till känslan av omslutning runt din kuk. Tyvärr eller lyckligtvis, det avgör du...
Ni som dissar plastfittor helt eller har tidigare kört med nått billigt skräp, testa en Fleshlight med Lotus om så bara en endaste gång, det är det värt...
Kommer inte på mer, ni får fråga om ni undrar nått. Hoppas detta hjälper någon...