2008-01-29, 00:16
Medlem
Exceeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajskorvar
Jag investerade i en äkta Fleshlight som jag beställde via den officiella hemsidan. Först fick man betala den vanliga kostnaden, och typ en eller två månader senare kom även någon skattebetalning på typ 80 kronor.

Annars jävligt prisvärda, men jag har kastat min nu eftersom jag skaffat flickvän igen.

Hur pass mycket känns det som "the real deal"?
Citera
2008-02-17, 06:29
Medlem
Skitgammal tråd, men jag bryr mig inte ;D
Citat:
Ursprungligen postat av madball
Nej det tycker jag inte.

Poängen var (uppenbarligen) att det borde kännas aningen patetiskt att hålla på med lösfittor, om man inte är tjock, 35+ och nån jävla mupp som inte får tjejer.

Kanske uttryckte jag mig lite vagt.

För ärligt talat, är det inte jävligt patetiskt?
Äsch, räcker nog med typ 1-2 av de där punkterna. Är väl inte mer patetiskt än att runka, och det antar jag att du gör? Poängen är väl att det känns annorlunda/mer realistiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av addus
har funderat på en fleshlight(ficklampsfittan) ett bra tag nu.

hur är den?

värd 800-1000kr?

är nybörjare som har med lösfittor att göra så ge förslag,
och om inte ficklampsfittan vad annars(förutom riktiga kvinnor, dom är för dyra i drift)? ha de gött
Jag med.

Jag vet inte.

Nej, men du kan få den för 35 + 10 pund ifrån england, dvs 45 pund = 562 kr.

Ifrån usa är frakten o momsen så dyr att det inte lönar sig, det verkar dock löna sig att ta 3 inserts till priset av 2 och 3 flaskor glidmedel därifrån, iaf om man använder kupongkoden som står på http://thefleshcard.com/ (Skulle du av någon anledning slippa momsen så är det ju en extra bonus.)

Varför kostar du på kvinnan grejer? Låter dumt. http://www.lovehoney.co.uk/ har andra alternativ för 7, 10 och 15 pund. http://www.maxhim.co.uk/ var en annan butik jag såg.

Andra inserts från 23, 28 eller 30 pund beroende på var du beställer.
Citera
2008-02-17, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dileva
Inte bara äckligt, tänk på riskerna. Inte kul om du får någon rolig sjukdom och sedan måste ge listan till läkaren på alla killar som kan ha smittat dig.
Hahaa, lol. Hur som, låna den med en kondom då? Så slipper ni ju andra slusk ;/
Citera
2008-02-17, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemlige Mårten
Går det att rengöra den riktigt noga?
Det sägs väl att man skall använda vatten, men en del som är lite noggrannare kör med isopropylalkohol.
Citera
2008-02-17, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogart
Fan va skönt att lägga två miljoner dollar på att utveckla en lösfitta. Det är sånt här som för mänskligheten framåt!
Med över en miljon sålda för 60 dollar styck så är de nog rätt nöjda?
Citera
2008-02-17, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
En mycket tänkvärd fråga.
Om min man föreslog en lösfitta som tillbehör -jag skulle trilla baklänges. Detta med bakgrund av att vi redan använder oss av extratillbehör i form av, ja, det är väl inte svårt att gissa.
Varför jag finner det malplacé med en extrafitta men inte en dildo i vår sängkammare -kan någon finna en förklaring?
Att tjejer ser onani/porr/lösfittor som en konkurrent till dem själva och tror att de inte duger eller att något är fel för att killen vill ha lite tid på egen hand och kanske inte vill knulla just dem just då?

Möjligen att manlig onani anses vara ok, men porr och nakna tjejer på bild är det ju uppenbarligen inte, även om det inte är någon ersättning till tjejen i fråga.
Citera
2008-02-17, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Japp! Varför är inte lösfittan lika accepterad som en löskuk?

Kan för övrigt nämna att Fleshlighten är kanon! Ett bra resesällskap helt enkelt. Alltid tillgänglig och villig.
Antagligen för att en kille kanske till större grad tycker det är kul/ok att tjejen utforskar sin egen sexualitet. En del kanske tycker att hon skulle ta dem istället för vibratorn dock, men vem vet, användningen av den kanske gör dem ännu kåtare på den riktiga varan?
Citera
2008-02-17, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
En visuell upplevelse?
Kvinna med dildo=sexigt.
Man med fleshlight=misär.
Undrar varför?
För att du är tjej? Och för att kvinnliga leksaker är vanligare. En bra anledning till det som gavs på lovehoney är att vi män ju får ungefär samma stimulans av handen som av en fitta, medans ni visserligen kan stimulera klitoris eller köra upp ett eller ett par fingrar men ändå inte blir lika fyllda som av en kuk. Och ja, tjejerna ville väl bli fyllda helt enkelt. Varför det skulle vara fel av en kille att vilja få en mer realistisk känsla, eller kunna köra handsfree, vet inte jag.
Citera
2008-02-17, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dainea
Den intressanta frågan i sammanhanget är: varför. Vad är det som gör det så patetiskt, och känner du likadant inför kvinnor som använder dildos?
Det är patetiskt för att han får mer fitta irl och därför är mycket coolare. Att det sedan eventuellt är asskabbig sönderknullad fet buksvågerfitta på fyllan spelar ingen roll.
Citera
2008-02-17, 07:27
Medlem
Glasögonglobs avatar
Jag tror faktiskt inte att det är lika accepterat, varför det är så kan jag tyvärr inte svara på. Skulle jag säga att jag har en lösfitta runt ett festbord så skulle nog väldigt många reagera annorlunda, medans en dildo snarare öppnar upp till en positiv diskussion.
Citera
2008-02-17, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Det hela handlar givetvis om kvinnlig avundsjuka. Ska vi vara riktigt ärliga så är fittan ett ypperligt vapen för kvinnan att ta till om hon vill ha något. Det har fungerat i tusentals år och fungerar fortfarande. Kåta män är lättare att kontrollera åt det håll man vill. Om mannen då skaffar sig tillfredställelse genom sexleksaker eller köpekvinnor så avväpnar han kvinnan, hennes anatomiska vapen klickar. Därför anser hon att lösfittor är fattigt och att går till prostituerade är vidrigt oavsett om horan trivs med sitt jobb.

Konkurrens är jobbigt. Svårare än så är det inte.

// Roger P.
Precis, som en tjej hade gjort på fleshlightforumet, sagt att om killen skulle behålla den skulle hon bara ställa upp 2 ggr i veckan, men om han slängde den skulle hon vara på så fort han bad om det.
(Rädd att förlora makten? Och använder den för att få sin vilja fram...)

Deras svar väl typ delvis att hon antagligen bara håller löftet tills sopbilen har dragit, och delvis att de själva fortfarande vill ha tid för sig själva, oavsett hur mycket sex de har.

Schysstaste svaret hade ju varit att säga:
Hah, svårt val! Klart jag behåller den då, fan så mycket skönare än dig.
Citera
2008-02-17, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggi
Jag hade tyckt det var ganska trevligt om min partner hade en lösvagina som vi kunde leka med. Jag slickar den riktigt full av saliv innan han får knulla den. En hel kväll då man kåtar upp varandra och inte får lov att knulla varandra, men han får använda sin lösfitta och jag min stav. Kan se oändliga möjligheter!

Och TS, nästa gång du är i Malmö, skicka ett PM så kan vi prova dessa lekar med din nya leksak!
Det finns ju transparenta med, och det är ju kanske lite roligare om man som tjej skall använda den på sin kille, då får man ju iaf ta del av actionen så att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in