Citat:
Ursprungligen postat av
Lustigman
Uppskattningsvis hände detta för kanske 2-3 månader sen kanske, så personen verkar ha varit aktiv med detta ett pra tag. Jajamän, i Uppsala med smeknamnet "Jenny". Vet att hon tog bort kontot på K6 efter att jag fick "hennes" skype, så antar att "hon" omreggar sig med nytt nick efter varenda nytt infångat offer.
Jag kom tyvärr inte fram till något mer än total radiotystnad, efter att jag varit så dum och skickat pinkoden. Men antar att personen bor i Uppsala, eftersom att du också blivit lurad på samma grunder. Eller så sitter denna rent av i Kiruna och skannar av stad för stad.
Okej ja "hon" lär omregga sig och finns säkert på flera forum, personen har nästan 800 kontakter på skype så lär väl ha dragit in bra med cash...
Så här skrev hon på k6:
"Hej,
Ja, du kan vara intressant.
Om du är seriös med sex irl dvs.
Men lite svårt att prata på den här sidan, blir bombad med mail från killar som bor allt annat än nära mig.
Skall nog ta bort min profil här om det inte lugnar ner sig.
Men vill du prata vidare o träffas kan du ju adda mig på skype på jenny.popp@hotmail.com
Det är min email med om du inte har skype.
Puss"
Jag bestämde träff med ett annat konto idag med henne och då svarar hon exakt samma svar:
"Ok, kul! Är du ärlig nu går jag ner direkt, skriver mitt mob nrm ed innan jag går så att vi inte missar varandra. Kan se status o att du har ett oanvänt paysafecard med pinkoden, tar bara 30 sekunder att kolla. Isf vet jag att du är ärlig o seriös med träff o att det är safe att ta med dig hem. Så får jag serienummret med sen när vi är hemma hos mig så att vi kan ladda min mob. Har svart minikjol, vit blus, röd jacka o heels på mig. "
" Förra gången jag gick ner o hämta en kille som ljög fick jag två örfilar på öppen gata eftersom jag inte ville ta med honom hem eftersom han ljugit. Så möter ingen som inte är ärlig längre"