Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-12, 19:19
Medlem
Tjena!

Jag har hört att klasskompisarna ska dra till en ny gaybar här i hbg vid namn Svartklubben. Jag är själv bi och tycker det skulle vara spännande att gå dit men jag hittar inte så mycket info om klubben, plus att jag är lite tveksam till ordet "vuxenunderhållning". Vad menar de med vuxenunderhållning? Jag fattar att det är typ snusk (jag är inte HELT blåst) men jag vill veta mer i detalj vad jag har framför mig om jag går dit?

Hur fungerar det där? Dela gärna med er om era erfarenheter när ni var där och gärna ålder på umgänget. Att sitta som ensam 18-åring bland 40+are kanske inte är det roligaste. Har de någon åldersgräns?

Länk till deras facebook: https://www.facebook.com/pages/Svart...28135524094033
Citera
2014-04-12, 19:35
Medlem
Har ingen koll på "svartklubben" men har varit på Wonk i malmö rätt många gånger även fast jag varken är gay eller Bi.. Skit trevlig stämning, väldigt blandat folk, aldrig bråk (de gångerna jag har varit där iaf). Ska tilläggas att jag i princip bara har efterfestat där så har bara varit där 1-2 timmar på småtimmarna.

Åldersmässigt brukar där iallafall vara allt från 18-40, snittålder 25 kanske!
Citera
2014-04-12, 19:44
Medlem
Kanske samma i hbg då. 25 är ju inte så farligt att festa med, det är ju i princip samma som att festa med de som är 18 (förutom det undantaget att 25 är lite mer mogna).
Citera
2014-04-12, 19:50
Medlem
25 borde inte vara några problem för en välvårdad trevlig 18 åring. Men kolla vad dom har för åldersgräns innan du beger dig dit kanske.. verkade inte stå någonstans på deras facebook sida.

https://www.facebook.com/media/set/?...0609436&type=1

där e lite bilder från wonk, du kan ju checka vad det är för folk där.. sen är det ju ingen garanti på vad det är för folk på svartklubben.

låter som att jag gör reklam för wonk haha, var inte min plan.. men det är det enda jag har att bidra med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in