Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-14, 17:55
Medlem
r det gngbart och snyggt att ha en ljus (mycket vitt) som heminredning nr man r kille. Eller r det fr mycket "tjejigt"?
Citera
2014-04-14, 17:59
Medlem
sodars avatar
Det r ''tjejigt'' att veranalysera saker och ting. Varfr spekulerar du kring en sdan sak? Ljus heminredning r finare n mrk, det knns mer ppet och vlkomnande.. Eller hur man nu ska frklara det p bsta stt.
Citera
Medlem
skippa carpe diem-citaten bara s kommer du nog undan....
Citera
Medlem
funasdalens avatar
Klart det r. Sjlv mlade jag om och skaffade nya mbler fr ett tag sedan, mestadels vita. Tycker det blev vldigt stilrent och aningen luftigare.
Citera
2014-04-14, 18:01
Medlem
Hller med fregende talare. Tror du Tony Montana hade brytt sig om vad andra tycker?
Citera
2014-04-14, 18:09
Medlem
Kaustis avatar
Jag kr rtt mycket vitt hos mig och det funkar fint: http://i.imgur.com/vp4oQ5Yh.jpg

Att ha ett schysst hem r varesig tjejigt eller manligt, det r bara mbler - inte ett inlgg i feministdebatten.
Citera
2014-04-14, 18:11
Medlem
simp00s avatar
Tycker det r stilrent med ett vitt hem , oavsett kn
Citera
2014-04-14, 18:27
Medlem
Menar inte att frolmpa dig men det enda som r tjejigt r att vara osker p ifall ngot man funderar p att gra verkar tjejigt... Vitt/ljust r snyggt oavsett vilket kn hemmet tillhr.
Citera
2014-04-15, 14:46
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Jag kr rtt mycket vitt hos mig och det funkar fint: http://i.imgur.com/vp4oQ5Yh.jpg
Jag kr en liknande frgskala (svart-vitt-bltt), men med ett strre inslag av vitt. Funkar mycket bra.

Enda problemet med vitt r att det mrks direkt om det blir dammigt/smutsigt, s man fr hlla efter det ordentligt.
Citera
2014-04-15, 16:36
Medlem
Dr0sters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cockburn
r det gngbart och snyggt att ha en ljus (mycket vitt) som heminredning nr man r kille. Eller r det fr mycket "tjejigt"?

Ehh, ja? Varfr inte? Hm med "kloka ord" kanske inte helt passande om man skall bry sig.
Sedan tycker jag att hem som Kausti r fruktansvrt trkiga. Raka linjer med massa kanter och bara vitt/grtt/svart knns som om man kommer till TV-hrnan i valfri instutition. Finns liksom inget liv ngonstans, och inget som knns inbjudande heller. Lite som om man gtt en dag i ngra mbelbutiker och p samma dag pekat ut vad man "tror" passar ihop (spec frgmssigt) bara placerat in det och behllt det s. Skall man envisas med s kall grund, s fr man ju iaf ha rejlt med filtar, krukor, tavlor osv i andra frger som livar upp.
Senast redigerad av Dr0ster 2014-04-15 kl. 16:43.
Citera
2014-04-16, 13:18
Medlem
PaulPaljetts avatar
Nej. Som kille skall du ha svartmlade vggar (mla dem sjlv, bara svabba frg rtt ver tapeten). Svart skinnsoffa. Grna betongrr i nt hrn som du har som egengjort vinstll. Spara ven gamla lflaskor och whiskeyflaskor och stll upp dem p rad.
Citera
2014-04-21, 15:15
Medlem
Nej kr p! Det r skitfint med vitt och gr nog hem hos vldigt mnga s du gr helt rtt i att satsa p vitt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in