Citat:
Ursprungligen postat av
Maxxet
Ja, jag har kollat runt lite och det är lite otydligt men tror det tas upp tillräckligt om man tar det subkutant oavsett var, magen används ju för att det är rätt bra blodgenomströmning där. Oavsett tror jag man får effekt.
Frågan är ju, var köper man det? Varför jag undra om det var lagligt rent juridiskt är för att då kan man prata om det på ett annat sätt. Var köper man detta där man faktiskt får vad man betalar för och inte får typ natriumklorid istället. Är det lagligt kan vi även diskutera hemsidor utan problem då det är till för "forskningssyfte".
Jag är rätt säker på att det är lagligt att köpa, det är dock inte godkänt än för medicskt bruk.
Sen är det ju bannat i sporter vilket är jävligt konstigt då det främjar läkning av skador och diskuteras rätt flitigt att det borde vara tillåtet att använda sig av.
Det är ju från ett naturligt protein man redan har i kroppen och är inte hälsofarligt.
Har sett att några AAS shoppar säljer det, om det är att lita på att det är äkta låter jag vara upp till köparen.