2014-04-25, 17:22
Medlem
Ännu en rättsskandal som beror på försämrad rättssäkerhet och sänkta beviskrav för män vid våldtäktsmål har uppdagats. Denna gång gäller det en nu 66-årig man som suttit oskyldigt fängslad i hela nio år (!) för påstått sexualsadistiska våldtäkter under lång tid på sin dotter.

Dottern har alltså ljugit, och läser man hennes andra berättelser så framstår de som fullständigt orimliga, bland annat följande:

Citat:
Kvinnan ska ha berättat för en terapeut vid kvinnojouren i Västerås att det fanns en pedofilring som åkte omkring i en skåpbil i staden och plockade upp kvinnor som sedan våldtogs.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/fri...ar-i-fangelse/

Tjejen har alltså även ljugit om faderns påstådda övergrepp, och skadad sig själv bland annat i underlivet med rakblad för att få fadern fälld. Hon lyckades, och faderns liv tillintetgjordes. Det är just sådana här fall som rättsväsendet och lagstiftningen måste vara rättssäkra nog att klara av. Så är ej fallet. Långt därifrån.

Topic:

Tror ni detta hade varit möjligt i ett rättsväsende vars lagar och beviskrav inte var starkt påverkade av feministisk ideologi, och där män ständigt demoniseras och utmålas som förövare i media? Vi lever uppenbarligen i häxjakternas tid, och varningssignalerna om att någonting inte står rätt till med mäns rättsäkerhet i sexualbrottsmål har stått som spön i backen. Vem blir nästa oskyldigt fängslade. Du eller jag?
Senast redigerad av Rights4Men 2014-04-25 kl. 17:28.
Citera
2014-04-25, 17:36
Medlem
Smokey-the-bears avatar
Skapade en tråd om detta med men tycker denna är bättre skrivet så mod kan radera min tycker jag
För att svara på tråden, FÖR JÄVLA JÄVLIGT!!!!
Only in a womans mind...
Citera
2014-04-25, 17:41
Medlem
Smokey-the-bears avatar
Outa dessutom denna satans jävla....
Fan farligt att ha henne omkring i samhället ju, vem vet vem nästa offer blir om inte det redans finns andra offer
Citera
2014-04-25, 17:41
Medlem
HyperAnonym665s avatar
En av många anledningar att inte ligga med svenska kvinnor, 90% av dessa är riktigt störda.

Feminismen gör det hela knappast bättre, jag lever hellre som eremit än spenderar år bakom galler. Jag hoppas att hon blir fängslad i 9år, eller ännu bättre på livstid.

Nu kommer jag få mothugg som "dra inte alla över en kam" och annan moralhoreri, det är något jag öht inte är intresserad av, jag skiter totalt i andras åsikter så slösa inte energi.

Fattar inte ens varför man har det förtroende för kvinnor som man har för män öht, dessa är väldigt emotionellt styrda och ofta labila på detta sätt.
Citera
2014-04-25, 17:42
Medlem
goran744s avatar
Ja det är rent ut sagt för j..... det som kommit fram OCH det finns galna kvinnor också.
Tro inte annat.
Vi är inte snälla och genom trevliga alla.
Det finns sjuka kvinnor bland oss också. Psykopater och hemska damer.
Men har den mannen varit fängslad i nio år för något han inte begått så kan jag inte annat än att beklaga och tycka det vara för j......!
Citera
2014-04-25, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Ja det är rent ut sagt för j..... det som kommit fram OCH det finns galna kvinnor också.
Tro inte annat.
Men har den mannen varit fängslad i nio år för något han inte begått så kan jag inte annat än att beklaga och tycka det vara för j......!

Även du tycker att det är för djävligt alltså? Hur tycker du lagstiftning, utredningar och beviskrav ska utformas för att förhindra sådant här? Tror du feministisk ideologi påverkat utfallet? Detta drabbar ju inte bara män som döms oskyldigt, det kan ju även få effekten att riktiga brottsoffer misstros. Observera att jag efterlyser en konstruktiv dialog, inte pajkastning.
Senast redigerad av Rights4Men 2014-04-25 kl. 18:05.
Citera
2014-04-25, 17:48
Medlem
HyperAnonym665s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Tro inte annat.

Psykopater har jag inget emot, de utgör enbart 1% dessutom av kvinnorna. Däremot är jag mer rädd för Borderline personligheten, där kan vi snacka helvete. Dessutom mer vanligt bland kvinnor.

Hellre ha att göra med en rationell person än ett irrationellt monster som inte kan rå för sina sjuka handlingar på samma sätt. Mensmonster x10 = en bra dag i en borderline-persons liv. Ryser när jag tänker på det, träffat på en handfull diagnostiserade kvinnor och dessa vill man inte ha att göra med.
Citera
2014-04-25, 17:50
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyperAnonym665
En av många anledningar att inte ligga med svenska kvinnor, 90% av dessa är riktigt störda.

Feminismen gör det hela knappast bättre, jag lever hellre som eremit än spenderar år bakom galler. Jag hoppas att hon blir fängslad i 9år, eller ännu bättre på livstid.

Nu kommer jag få mothugg som "dra inte alla över en kam" och annan moralhoreri, det är något jag öht inte är intresserad av, jag skiter totalt i andras åsikter så slösa inte energi.

Fattar inte ens varför man har det förtroende för kvinnor som man har för män öht, dessa är väldigt emotionellt styrda och ofta labila på detta sätt.

Har du läst din egen text? Känslomässig och labil ......
Citera
2014-04-25, 17:50
Medlem
HyperAnonym665s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Även du tycker det är att det är för djävligt alltså? Hur tycker du lagstiftning, utredningar och beviskrav ska utformas för att förhindra sådant här? Tror du feministisk ideologi påverkat utfallet? Detta drabbar ju inte bara män som döms oskyldigt, det kan ju även få effekten att riktiga brottsoffer misstros. Observera att jag efterlyser en konstruktiv dialog, inte pajkastning.

Det är simpelt, "utom rimligt tvivel"-rekvisitet ska vara uppfyllt. Det räcker alltså inte att vara trovärdig. Hela rättsapparaten ska återgå till "hellre fria än fälla" men det gäller enbart inte i våldtäktsfall.
Citera
2014-04-25, 17:52
Medlem
HyperAnonym665s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelochsocker
Har du läst din egen text? Känslomässig och labil ......

Utveckla, är lagom trög för har ej sovit de senaste 48h, har haft annat att göra.
Citera
2014-04-25, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HyperAnonym665
Det är simpelt, "utom rimligt tvivel"-rekvisitet ska vara uppfyllt. Det räcker alltså inte att vara trovärdig. Hela rättsapparaten ska återgå till "hellre fria än fälla" men det gäller enbart inte i våldtäktsfall.

Ja, feministerna har ju länge lobbat för lägre beviskrav och ändrad våldtäktslagstiftning. De fick som de ville, och vill göra saker ännu värre. Som ett brev på posten kommer nu rättsskandalerna.

Feminismen i Sverige har Total Makt. Nu kommer kvittot på avancerat maktmissbruk och övergrepp på mänskliga rättigheter. Sverige får skämmas, och anseendet internationellt är i fritt fall. Moralens högborg... My ass...
Citera
2014-04-25, 17:58
Medlem
får lite känslor att snart kommer hon bli våldtagen på riktigt och då kommer de inte tro henne..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in