Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-26, 21:38
Medlem
Hej på er!

Jag undrar hur ni vill att det här forumet ska vara.
Från moderatorsida jobbar vi med att städa upp i trådar som fylls med trams, smileys och OffTopic-inlägg, vi kastar eller klistrar ihop trådar som behandlar liknande ämnen.
Vi har gått ut med allmänna meddelanden och det har funnits klistrade trådar om saker man bör tänka på innan man postar här, osv.

Eftersom det återkommer liknande problem ofta, så undrar jag hur ni användare ser på det här forumet. Hur vill ni att det ska fungera?
Senast redigerad av gutegirl 2014-04-26 kl. 21:41.
Citera
2014-04-27, 21:21
Medlem
OCh tråden är inte låst, ni får gärna skriva här.
:-)
Citera
2014-04-29, 10:52
Medlem
DarthOlles avatar
Jag gillar att läsa trams.
Citera
2014-04-30, 07:35
Medlem
XxVIPxXs avatar
Ja att det ska tas bart massa inlägg hjälper inte, tycker det är det som är en av roligaste sakerna på flashback att just lösa trams o vad amatörer har att säga. Bara till en viss gräns men endå.
Citera
2014-04-30, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XxVIPxX
Ja att det ska tas bart massa inlägg hjälper inte, tycker det är det som är en av roligaste sakerna på flashback att just lösa trams o vad amatörer har att säga. Bara till en viss gräns men endå.

Vem ska sätta gränsen?
Citera
2014-04-30, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av transkript
Vem ska sätta gränsen?
TS?
Citera
2014-04-30, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarthOlle
Jag gillar att läsa trams.

Vad menar du med trams?
Citera
2014-04-30, 13:58
Bannlyst
Klart det skall vara högre i tak här än på andra forumdelar. Så länge allt man skriver är på temat snusk så borde det vara ok oavsett hur ot det egentligen är.
Citera
2014-04-30, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Vad menar du med trams?
Jag gissar på att han syftar på skillnaden mellan en lagom seriös "diskussion" med möjlighet till greningar och en ren fråga-svar-konstruktion. Det är i alla fall vad jag skulle föredra. Jag skulle dock, som sagt, vilja ha en uppbyggnad där TS bestämmer nivån på tråden.
Citera
2014-05-12, 17:06
Medlem
Trams tycker jag går fint så länge det bidrar till någon sorts rolighet eller åsikt till tråden. Men det får inte gå över styr, att det blir elakt eller utpekande. Det ska hålla sin fina tramsiga klang.
Citera
2014-05-13, 12:41
Medlem
DarthOlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Vad menar du med trams?

Jag gillar att läsa meningslösa inlägg typ: "varför gillar min katt bara österrikisk bögporr?" och "Hjälp, min pappa satte på min faster inför tomten" osv...

Det är kul med lite trams helt enkelt... Sen behöver man ju inte göra personliga påhopp, men sånt regleras ju i regelverket ändå, behövs väl inte särskilda för just sex-delen...
Senast redigerad av DarthOlle 2014-05-13 kl. 13:19.
Citera
2014-05-24, 07:08
Medlem
Imcools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarthOlle
Jag gillar att läsa meningslösa inlägg typ: "varför gillar min katt bara österrikisk bögporr?" och "Hjälp, min pappa satte på min faster inför tomten" osv...

Det är kul med lite trams helt enkelt... Sen behöver man ju inte göra personliga påhopp, men sånt regleras ju i regelverket ändå, behövs väl inte särskilda för just sex-delen...

Är du seriös? Visst kan trolltrådar va roliga men inte lika roligt att läsa kommentarer. inget diskussionsunderlag liksom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in