2014-04-28, 16:19
Medlem
Hej undrar hur vet man vilket paket bilen har kan man på något sätt se det på interiören eller utsidan ?
Det finns så som jag vet ,
Expression komfort sport
Premium
Latitude sport limite
Dynamicue elegance
Privilige
Conquest

Vilken av dem är det ifall man inte hittar det någonstans

Hur tar man reda någon som vet
Bilens ägare vet inte är intresserad av att köpa den
13milare 07a
Citera
2014-04-28, 17:46
Medlem
Adam211s avatar
Dynamique Elegance brukar vara dom vanligaste modellerna, men även sport eller premium finns idag i den modellen.
Citera
2014-04-28, 18:01
Medlem
Hur vet man vilken som är vilken ? Samt vilken är mest prisvärd ?
Hur mycket är en 07 14000mil värd 1.9dci sv. såld
Citera
2014-04-28, 19:57
Medlem
Adam211s avatar
En bilhandlare kan nog svara på den frågan bättre. Dom kan tillochmed få fram vad det är för modell om du ger dom regnr.
Citera
2014-04-28, 20:34
Medlem
Nu skriver du inte om det ar en GrandScenic eller en "vanlig"

Men tummen pekfingret 25-30 fran privatperson. Forutsatter den inte har nagra speciella tillval,utan en helt vanlig standardutrusad.
Skulle den ha lader,soltak navigator etc sa ar det val vart nagra tusen extra. Mer lattsalt,men ingen som direkt betalar nagot for halvgammal lull-lull.

Pellr
Citera
2014-04-28, 20:51
Medlem
Tror knappast du kan köpa denna för så lite som 25-30 tusen kronor
Någon som har mer koll? På priser och värde
Reg nr hha637
Länk till annons
http://www.blocket.se/stockholm/Rena...tm?ca=23_3&w=3
Citera
2014-04-28, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwa.g
Tror knappast du kan köpa denna för så lite som 25-30 tusen kronor
Någon som har mer koll? På priser och värde
Reg nr hha637
Länk till annons
http://www.blocket.se/stockholm/Rena...tm?ca=23_3&w=3

Nehej...sa vad tycker du sjalv den ar vard da?

Saljaren verkar ju ha uppenbara problem med att bli kvitt den.Beklagar sig over att han fatt daliga bud ocn forsoker med "Lämna ett RIMLIGT bud är du snäll! "

Rimligt for vem? For mig som kopare med kontanter som funkar att kopa vadsomhelst vartsomhelst eller for dig som saljare som sitter med din vara som du vill bli av med?
Din vara ar som den ar,och den blir aldrig vard mer an vad nagon vill betala hur mycket du an forsoker.

Att dessutom som saljare ens namna "Vi flyttar in till Stockholm i juni och måste bli av med 2 av våra bilar pga att de inte finns plats för dem. " tyder pa antingen ren dumhet eller ett desperat forsok att tala om att jag tar bra mycket mindre an jag begar I min annons.

For varfor annars ens namna ett for en kopare sa starkt prutargument.

Vad galler priset...okej jag lagger pa en femma for vinterdacken. Sprackt ruta som formodligen inte gar igenom SPB drar ner nagon tusing.

Far du den for max 35 kop annars ga darifran. Gamla Renaulter ar inte direkt hardvaluta pa begmarknaden.

Som ett exempel kan jag ta min egen 2008 Laguna Diesel med automat. Jag gav 155 for den 2009. Den hade da gatt 800mil och saldes med 2ars garanti.
I fjol ville jag byta bil och blev da bjuden runt 55 I inbyte mot en ny Citroen hos DinBil I Akalla. Min Laguna hade da inte gatt fullt 4000mil,var nyservad for 7000kr och aven nybesiktigad.

Peller
Senast redigerad av peller 2014-04-28 kl. 21:12. Anledning: stavfel
Citera
Carl Hamiltons avatar

Moderatormeddelande

Postat av Carl Hamilton 2014-04-29, 14:11
Medlem
Bilar --> Bilar: Köpråd
/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto