Flashback bygger pepparkakshus!
2014-04-29, 21:08
Medlem
Jag kom över det här dokumentet för två dagar sedan och jag har funderat på vad jag ska göra med det. Har skickat det till en vän som är mer central i SvP fast utan någon reaktionen och jag blir så jävla förbannad över det här judebeteendet från SMR att jag nu tänker att det ska gå ut offentligt. Det är svinigt av SMR att hålla på så här och det stärker knappast den nationella rörelsen att man håller på med sånt här skit. Enligt uppgift från min källa är det så här det snackas inom SMR, hur fan kan man hålla på så här och tro att man ska komma någonstans i kampen! Ni borde skämmas.

http://0bin.net/paste/PVscTvbK59ZyRM...zSdGiyrweynOo=
Citera
2014-04-29, 21:16
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rappler
Jag kom över det här dokumentet för två dagar sedan och jag har funderat på vad jag ska göra med det. Har skickat det till en vän som är mer central i SvP fast utan någon reaktionen och jag blir så jävla förbannad över det här judebeteendet från SMR att jag nu tänker att det ska gå ut offentligt. Det är svinigt av SMR att hålla på så här och det stärker knappast den nationella rörelsen att man håller på med sånt här skit. Enligt uppgift från min källa är det så här det snackas inom SMR, hur fan kan man hålla på så här och tro att man ska komma någonstans i kampen! Ni borde skämmas.

Var har du fått tag på mailet, och varför i den där formen? Tycker att det är rätt uppenbart att mailet är något du själv har kladdat ihop.
Citera
2014-04-29, 21:17
Medlem
Skogsvattes avatar
Bevis på att mejlet är äkta och inte ett hopkok av judiska shills?
Citera
2014-04-29, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Var har du fått tag på mailet, och varför i den där formen? Tycker att det är rätt uppenbart att mailet är något du själv har kladdat ihop.

Min källa skickade den till mig så. Jag vet inte varför han insisterade på att skicka den på det sättet. Jag förstår inte heller vad det har för jävla relevans. Han är aktiv i SMR men kommer hoppa av när dom håller på med sånt här.
Citera
Medlem
Riktigt dåligt (men ambitiöst) försök till splittring och desinformation.
Citera
Medlem
Citat:

Hur kommer det sig att du bara kommit över ett dokument? M.saxlind får komma in och bekräfta eller dementera han är en hederlig man så jag litar på hans ord.
Citera
2014-04-29, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rode-tjuren.
Hur kommer det sig att du bara kommit över ett dokument? M.saxlind får komma in och bekräfta eller dementera han är en hederlig man så jag litar på hans ord.

Varför min källa bara har skickat det här? För att detta är förjävligt. Saxlind får mer än gärna komma in och förklara sig varför han håller på med sånt här jävla skit!
Citera
2014-04-29, 21:23
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Varför min källa bara har skickat det här? För att detta är förjävligt. Saxlind får mer än gärna komma in och förklara sig varför han håller på med sånt här jävla skit!

Vilken relation har du till "källan"? Av vilken anledning väljer källan att skicka mejlet till dig? Hur kom källan över mejlet?
Citera
2014-04-29, 21:24
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Jag förstår inte heller vad det har för jävla relevans.
Förstår du verkligen inte? OK, då ska jag vara mycket pedagogisk: ingen här inne kommer att tro dig, när du påstår att Saxlind har skrivit det där, till Klas Lund, om du inte har några bevis alls.
Citera
2014-04-29, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Vilken relation har du till "källan"? Av vilken anledning väljer källan att skicka mejlet till dig? Hur kom källan över mejlet?

Han skickade det till mig för att jag är en gammal vän och för att jag har varit med i SvP sen Folkfronten-tiden. Han vill jag inte prata om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Förstår du verkligen inte? OK, då ska jag vara mycket pedagogisk: ingen här inne kommer att tro dig, när du påstår att Saxlind har skrivit det där, till Klas Lund, om du inte har några bevis alls.

Vilken typ av bevis är det du vill ha? Berätta vem det är som har skickat det? Skulle fan inte tro det.
Citera
Medlem
Citat:

Det borde finnas fler dokument än det här om det nu är så att det är autentiskt.
Exempelvis ett svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in