2014-05-07, 10:48
Medlem
Jag och min killkompis var ute och festade på krogen igår. Vi drack inte överdrivet mycket, men jag är inte helt säker på hur lättpåverkad han är av alkohol. Vi började snacka med ett gäng trevliga personer i baren och slog oss ner vid deras bord.

Vi dricker mer men inga stora mängder. Vi är väl lite småfulla men inget som direkt påverkar vårt omdöme. En av dom få tjejerna som sitter vid bordet föreslår att vi ska till hennes lägenhet och fortsätta festa där. Jag och min killkompis tänker, varför inte? Vi drar dit och det finns redan andra människor där, ingen verkar skum och alla är trevliga. Det finns dricka överallt. Jag (som är tjej bör tilläggas) sitter och dricker och snackar med en tjej enskilt i ett rum och vi lyssnar på musik och pratar. Jag vet inte vad min killkompis gör under tiden. Jag vet att han varit öppen för att testa droger men ändå med försiktighet och han har tidigare inte testat särskilt många saker och inte gjort nåt särskilt många gånger.

Tjejen jag sitter och pratar med får besök av en kille som hon verkar vara intresserad av. Med respekt för detta lämnar jag rummet och låter dom vara ensamma. Detta är några timmar senare och vi alla är fullare nu. Jag vill inte sova över hos främmande människor och vill heller inte gå hem ensam, så jag ringer en taxi. Jag sätter mig i bilen och ser att nån av tjejerna följer med min killkompis ner till taxin och han sätter sig i baksätet. Bilen kör fram till hans port och jag och kompisen drar in i hans lägenhet.

Väl innanför dörren ger han mig en kram, men håller fast. Jag säger åt honom att han är full och måste sova. Han lyfter upp mig och tar mig till sängen och vill få av mig kläderna. Vi har varit kk en längre tid förut, men inte längre. Jag säger åt honom att ge sig, sov bara, men han fortsätter att försöka ta av mig kläderna, ganska hårdhänt. Jag blir ganska paff då han ALDRIG skulle försöka nåt sånt om jag sa emot, heck, han är en riktig samtyckes-människa när det kommer till sex. Ni vet, om han inte får ett solklart ja så gör han inget. Jag puttar på honom, och det blev väl lite hårdare än vad som var menat. Han svarar med att slå mig rakt över ansiktet med knuten näve, upprepade gånger. Jag blöder näsblod men han verkar inte märka något - han fortsätter ta av mig kläderna och börjar ligga med mig. Det verkar som att han är jävligt kåt, men även riktigt arg så fort man gör motstånd eller säger något för att han ska sluta. Han bryr sig inte alls om vad man säger. Han kommer i mig och när han är klar drar jag till badrummet och duschar direkt. Jag vet inte vad han gör under tiden, så fort jag är klar och påklädd drar jag hem.

Jag har blockat alla samtal till min mobil då jag inte orkar prata med nån nu, så han kan inte ringa mig och jag tänker inte ringa honom nu. Han kanske inte ens minns något, jag vet inte.

Jag vill enbart veta VAD han har tagit. Har någon en susning? Jag vill veta vilket typ av drog, eller drogkombo, som kan få en riktigt ordentlig och schysst människa att bli såhär. Jag vet som sagt inte om han minns något av det som hänt, och jag har ingen aning om drogen är nåt han tagit på eget bevåg eller möjligtvis blivit i-lurad.
Citera
2014-05-07, 10:52
Medlem
Det där låter ju helt sjukt. Du är hundra på att han inte bara var full och det slog slint i huvudet på han?
Citera
2014-05-07, 10:59
Medlem
Helt 100. Jag och han har varit riktigt berusade tillsammans många gånger innan, och han är alltid respektfull i varje anseende. Det är helt omöjligt att han bara har druckit.

Kan tänka mig att han har tagit något med nån tjej som var där, men vilken tjej vill ha en sån effekt på en kille hon vill ligga med? Jag förstår inte.
Citera
2014-05-07, 11:03
Medlem
vaginalprolapss avatar
det låter ju mest som att han druckit och spårat ur. Varför vill du veta vad han har tagit? håll dig borta från kräket bara... att han var påverkad av något är bara en sjukt kass ursäkt. Jag har petat i mig både det ena och det andra, men jag har inte ens varit i närheten av att tänka tanken på att våldta någon.

Edit: Men om man nu ska spekulera så kan han har varit påtänd (amfetamin) då kan man ju bli så jävla kåt så att man runkar sönder kuken. Hur var han till sättet,sluddrade han? var han pigg?
Citera
2014-05-07, 11:12
Medlem
Jag kan nästintill garantera att det inte bara är alkohol inblandat. Så fulla var vi inte när vi kom dit, och han har aldrig förut druckit hiskeliga mängder på några få timmar. Jag vet att det blandades drinkar i köket och på mina turer till och från toan har jag sett att han druckit från tjejens glas och även tvärtom. Kan någon ha velat droga henne och att han fått i sig nåt skumt?

Vet att det låter långsökt. Men det här var inte bara alkohol. Han var verkligen inte sig själv, alls. Han var en helt annan person.

Han har testat amfetamin förut, men han sa att han bara blev nykter. Han spekulerade om att han kanske har ADHD eller någon snarlik koncentrationsstörning, eftersom han blev så nykter av amfetamin. Bör tilläggas att han inte kan röka hasch då han bara blir obekvämt stissig och det ska tydligen också vara typiskt för folk med koncentrationssvårigheter.
Citera
2014-05-07, 11:16
Medlem
Låter väldigt märkligt... Kanske fått nån benzo och spårat ur på det? Fast å andra sidan så brukar man ju inte bli kåt eller för den delen ens kunna ligga när man blandat alkohol och benzo.

OT: Har du övervägt att anmäla för våldtäkt? Om det är som du berättar så är det ju helt sjukt
Citera
2014-05-07, 11:17
Medlem
vaginalprolapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowfuck
Jag kan nästintill garantera att det inte bara är alkohol inblandat. Så fulla var vi inte när vi kom dit, och han har aldrig förut druckit hiskeliga mängder på några få timmar. Jag vet att det blandades drinkar i köket och på mina turer till och från toan har jag sett att han druckit från tjejens glas och även tvärtom. Kan någon ha velat droga henne och att han fått i sig nåt skumt?

Vet att det låter långsökt. Men det här var inte bara alkohol. Han var verkligen inte sig själv, alls. Han var en helt annan person.

Han har testat amfetamin förut, men han sa att han bara blev nykter. Han spekulerade om att han kanske har ADHD eller någon snarlik koncentrationsstörning, eftersom han blev så nykter av amfetamin. Bör tilläggas att han inte kan röka hasch då han bara blir obekvämt stissig och det ska tydligen också vara typiskt för folk med koncentrationssvårigheter.

skulle någon ha försökt droga en tjej så skulle hon inte blivit våldsam, snarare trött och hängig.

Att han blir nykter av tjacket, beror inte på ADHD. ALLA blir nyktra när dom drar en lina tjack, men om han sen blir lugn och instängd under ruset, så kan det vara ett tecken som pekar mot ADHD. Men det behöver absolut inte vara så.

Men om vi leker med tanken och säger att han fick i sig PCP (vilket jag inte tror) skulle du då förlåta honom? För då kan du lika gärna ringa upp honom och fråga om han vet vad han fick i sig
Senast redigerad av vaginalprolaps 2014-05-07 kl. 11:22.
Citera
2014-05-07, 11:23
Medlem
Jag kan inte så mycket om droger, men är det verkligen så skumt att nån kan bli kåt och förbannad och "byta personlighet"? Det finns ju droger till allt så vitt jag förstår. Finns det verkligen ingen möjlig drog eller kombo som kan göra såhär?

Benzo, blir man kåt och förbannad på det? Som sagt jag håller inte koll på hur mycket han drack, och har han tagit något på eget bevåg så kan det ju vara så att han t.o.m druckit mindre eftersom han tagit något.

Vad är PCP och dess effekter?

Nej jag vill inte ha något med honom att göra och jag kommer inte göra nån anmälan.
Citera
2014-05-07, 11:28
Medlem
vaginalprolapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowfuck
Jag kan inte så mycket om droger, men är det verkligen så skumt att nån kan bli kåt och förbannad och "byta personlighet"? Det finns ju droger till allt så vitt jag förstår. Finns det verkligen ingen möjlig drog eller kombo som kan göra såhär?

Benzo, blir man kåt och förbannad på det? Som sagt jag håller inte koll på hur mycket han drack, och har han tagit något på eget bevåg så kan det ju vara så att han t.o.m druckit mindre eftersom han tagit något.

Vad är PCP och dess effekter?

Nej jag vill inte ha något med honom att göra och jag kommer inte göra nån anmälan.

nej, men du kan bli riktigt efterbliven. Jag tror inte på benzo över huvud taget...
PCP har han inte fått i sig heller, det är jag 110% på men har har du wiki: https://sv.wikipedia.org/wiki/Fencyklidin

Men om du inte vill ha med honom att göra, så är det väl inte så relevant? se till att någon klipper knäna på honom och gå vidare.
Citera
2014-05-07, 11:34
Medlem
Jag vet att det låter skevt men jag kan inte komma över det här utan att veta vad som gjorde honom sådär. Jag vill veta vilken typ av drog som KAN göra någon på det viset. Ni nämner olika droger (wiki hjälpte inte så mycket) men ni anser ändå att dom inte riktigt "kvalificerar" i den här situationen?

Nåt måste ju kunna göra folk arga och kåta, ingen dopning? Nåt i den stilen? Jag vet att ni tänker vilka droger som finns på fester och att det inte finns anledning att tro att det kan varit nåt annat än nån party- eller våldtäksdrog, men va fan han kan ha fått i sig vad som helst.
Citera
2014-05-07, 11:37
Medlem
Hmmm... GHB kanske?
Citera
2014-05-07, 11:39
Medlem
GHB, ska kolla upp det. Men alla fackspråkliga texter om droger ser likadana ut för mig, så kan ni förklara lite hur folk blir? Har läst lite om mephedrone, kan det vara något sånt? Med tanke på att det liksom var sexlusten som verkade vara själva drivkraften i hans beteende, men även att han var aggressiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in