Nu har PC Gamer gått ut med att Killing Floor 2 är under utveckling! Sjukt spännande!
Fyra år efter släppet av ettan som har köpts över 2,5 miljoner gånger.
Ettan är ju sjukt bra, och nu i tvåan så har de tydligen lagt till runt 100 stycken nya sätt för ZED:sen att dö på perksystemet har utökats så att man nu kan bli level 25, och vart femte level så låser man upp två nya passiva förmågor som man kan välja å vraka mellan efter behov sett fram emot det här spelet sjukt länge och nu är det alltså officiellt!
Om än jag är sjukligt taggad på att lira KF2 så är jag besviken på att dom kommer släppa det som Early Access.
Enligt Tripwire så kommer spelet vara nästan helt färdigt när de går in i EA-stadiet, som Wilsonam säger på forumet:
Citat:
Think more of a DOTA 2 Early Access, rather than an Earth: Year 2066 Early Access The game will be up and functional, properly. As John says, we're learning from previous Beta runs - we want to create a period of time where we can still tweak, refine, make extra cool. Not "ohgodthisissobusted". That would be before our internal Alpha stage. Followed by a Beta stage. Followed by Early Access. Followed by Release.
Tack!. Kan jag läsa om detta någonstans eller är det endast spekulation vid det här laget?
Det här dykt upp ett par nyhetsartiklar i PC-gamer som man kan läsa en hel del roligt i står bland annat att Tripwire siktar på att göra de mest realistiska vapnen i spelhistorien, å det grymmaste gore-systemet någonsin.
EDIT: sen om man är riktigt intresserad så rekommenderar jag att man går in på deras officiella forum och läser alla trådarna där, det dyker upp sjukt mycket intressant information som man inte kan hitta någon annanstans, Tripwire är faktiskt riktigt duktiga på att prata med sitt community. http://forums.tripwireinteractive.co...play.php?f=182
Senast redigerad av 9331111 2014-05-19 kl. 21:12.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!