• 4
  • 5
2014-06-18, 19:39
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Har du tolerans kanske?
Prövat mixa Ab-fub med denna?

Ska pröva denna i veckan förhoppningsvis och skriva omdöme här.

Kan vara så att jag har tollerans, röker ju annars mkt cannabis. Har rökt en del ab-fub tidigare också. Då det påverkar samma receptorer borde det ju byggas upp någon form av korstolerans så det låter ju logiskt.
Har inte provat mixa dom. Har bara testat blanda rökmixen ihop med en stadig spliff hasch
Citera
2014-06-20, 11:25
Medlem
Jag tyckte den va as bra i början verkligen, sen klingade det av förmodligen av toleransen. Men det är konstigt att man kan byta till en annan sort så funkar den skit bra...
Så jag växlar melan 4-5 sorter, har hittat ett schema som funkar för att få mig bäng varje dag utan att receptorerna säger stopp för effekterna. Men det tog sin tid.

Sen va det nån som sa att det funkade as bra oralt, för mig funkade det inte alls oralt, vilken dos körde du på? För tar jag en lika stor hög av AB-Fubinaca och sväljer så mår man ju tvär schysst i tre timmar typ, 30-45min väntetid bara men det gör mig inget för jag föredrar att inta den oralt före att röka.

Blandade den med Ab-fubinaca och tyckte inte det va nån vidare mix, som att dom slog ut varann. Men alla funkar ju så olika så det behöver ju inte gälla alla...
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in