Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2017-05-15, 14:33
Medlem
Tycker han som interjuare är värdelös och intetsägande. Det ända han lyckas med är att få dit folk som är kända.
Det blir samtal som gästen nästan alltid får välja och det blir kul och intressant förutsatt att man känner till och tycker om personen sen innan.
Poddar är ju överdrivet populära men det slutar ju med att man har hört de flesta innan eftersom dom varit med i andra poddar tidigare.
Citera
2024-01-28, 14:29
Medlem
BavarianBeetles avatar
Han pra...tar mycket så här för att verka... Jag tän...ker att det är något han gör för att verka eftertänksam och smar...t.
Citera
2024-09-23, 20:29
Medlem
Amors avatar
Han är ju som nån slags samtalsterapeut för de människor som just nu är creddiga i den lilla bubblan av kulturvänster som han själv tillhör.

Varje gång jag lyssnar känns allt bara så apart och irrelevant. Lyssnar på podden med Liv Strömqvist. Otroligt ointressant psykologiserande om nån slags övre medelklass mitt i livet-kris. "Underbart att kunna skilja sig" utbrister Liv inför en Triumf som myser och hummar med.

Bekräftar bara hur out of touch vänstern idag är med den riktiga underklassen.

Förövrigt är det riktigt patetiskt med Triumfs ständiga vilja att "lyfta kvinnliga profiler" när han ska referera till något namn. Han jagar någon slags feministiskt godkännande.
Senast redigerad av Amor 2024-09-23 kl. 20:32.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in