Citat:
Ursprungligen postat av
314Pi
Lnar ocks trden lite. Blev omkrd i dag av en sparkcykel nr jag tog det lite lugnt. Upptckte att det var en sparkcykel och hngde p men kom inte nrmare inte ens uppfr och inte nedfr dr jag brukar toppa 43 p min elcykel men den slutar supporta vid 25 s ska det g fortare mste jag gra jobbet sjlv. Sedan frsvann han dr det blev lite trixit p cykelvgen.
Hrde han snacka i telefon nr han krde om mig att, "nu blser jag p i 30". En cykel r vl bttre lmpad att f kra fortare, typ 35 eller 40 skulle jag vilja ha. Hade han ramlat i backen dr det gr utfr i 40 hade han varit dd nu. Hur fan bromsade han, det gr en korsande vg precis nedanfr backen.
Dd vet jag inte om han hade varit, min frra spark gjorde 60, fick upp den i 80 utfr. S fortsatte jag i den backen ngra mnader ven nr bromsarna hade dtt rejlt s att jag fick bromsa flintstone-style med bda hlarna i asfalten.
En vacker dag drar jag utfr denna backen igen, trycker 60 och rullar upp i 80 innan jag brjar stampa, men denna gngen stampade jag frsent och jag ser att jag r p rutt ut i T-korsningen s jag trycker hrdare och lyfter frn sadeln och vinglar rappt ner i asfalten.
Vet inte exakt hastighet just d men skert ver 60. Slog upp tummen ganska bra, skrapade ena knt och under hakan. Sparken startade men gick inte att gasa lngre. Men det var bara upp och kicka vidare!