• 2
  • 3
2014-05-18, 18:35
Medlem
Slingshots avatar
Är själv beroende utav Powerking sedan 5 månader tillbaka, har druckit 3 st om dagen så blir lite över 450 st, helt galet om man tänker efter. Börja med att köpa lightversionen i stället för att slippa sockret som är ett rävgift o trappa sedan ner eller köp koffein tabletter.
Citera
2014-05-19, 00:56
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Är själv beroende utav Powerking sedan 5 månader tillbaka, har druckit 3 st om dagen så blir lite över 450 st, helt galet om man tänker efter. Börja med att köpa lightversionen i stället för att slippa sockret som är ett rävgift o trappa sedan ner eller köp koffein tabletter.

Aspartam är dock också rävgift Finns riktigt inte mkt studier som kan bekräfta om det faktiskt är bra lr inte. Jag ställer mig iaf skeptisk till att Aspartam mm är nyttigare en socker. Dock väljer jag att låta bli det pga smaken, det är alldeles för sött för min smak. Skador skiter jag fullständigt i alla ska vi dö
Citera
2014-05-19, 18:59
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Aspartam är dock också rävgift Finns riktigt inte mkt studier som kan bekräfta om det faktiskt är bra lr inte. Jag ställer mig iaf skeptisk till att Aspartam mm är nyttigare en socker. Dock väljer jag att låta bli det pga smaken, det är alldeles för sött för min smak. Skador skiter jag fullständigt i alla ska vi dö

Socker är ett mer rävgift pga att blodsockret åker en berg o dalbana o risk för fetma o diabetes etc, så hellre aspartam faktiskt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in