Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-05-23, 23:30
Medlem
Urbanoroligs avatar
Men detta tjat! Vissa går och lämnar urin prov, ÄR ENBART därför jag röker "spice" atm.
Citera
2014-05-24, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urbanorolig
Men detta tjat! Vissa går och lämnar urin prov, ÄR ENBART därför jag röker "spice" atm.

Vad sägs om att ge fan i att röka helt ett år eller så, styra upp sig såpass att du slipper proverna och sedan kan röka grönt istället?

Att sabba kroppen pga substitut är bara dumhet har jag till slut insett.
Citera
2014-05-26, 00:32
Medlem
*Psykoser får nästan alla som håller på en längre tid och de tar ett tag innan man fattar att man har psykos

*Nojjig över det mesta, nojjan håller i hur länge som helst när du väl har rökt varje dag i någon månad, vissa får de efter nån vecka o andra efter någon dag

*Sjuka ticks, nästan likt tjack-ryckningar

*Ska aldrig blandas med piller(Ett tips bara, är du 'erfaren' så kan inte jag stoppa dig)

*Overklighetskänsla

*Odräglig kan vissa bli, nästan lite ''jude'' så att säga.

*Hungern kan försvinna eller så blir du ofta hungrig

*Kemiskreaktion i din kropp som leder till utslag

*Ångest när du nyktrar eller snedtändning

Har du panikångest så håll dig från röka eller rök måttligt, har fått klättra in genom balkongen pga personer som får kraftig panik att dom bara gömmer sig på toa och säger åt en att sticka

Finns hur mycket som helst egentligen, sen kanske någon har märkt en positiv effekt som inte jag har lyckats snappa upp
Citera
2014-06-01, 05:43
Medlem
failedstates avatar
jag brukar inte ens ge mig in i en sån här diskusion, men jag har rökt "spice" (cannabinoider) sen geine fanns.
jag har märkt, att jag har lite lättare , typ, afasi, inte afasi, men lite åt det hållet.. svettas just dagrna efter jag blivit tom på grejer, men inte mkt mer faktiskt..
nu är det ju inte alls så säkert att man märker själv hur annorlunda man blir, men jag vill nog påstå att det har med psyket att göra mkt, har man svagt psyke ska man inte alls pyssla med droger av nån som helst sort..

en annan sak jag märkt på mig, är att jag trubbats av ganska rejält i mitt psyke, mindre känslor mm, och hosta, beroende på vilket knaster jag använt.. jag röker ungefär en 6-8 gram OM DAGEN oc antagligen tar min kropp fruktansvärd skada av det, men inte vad jag hittills märkt utanpå kroppen.
har dock knarkat i 23 år mer eller mindre, med en del uppehåll.
jag tror det beror helt på hur känslig individens kropp/psyke är.
jag har antagligen förstört lungorna av detta skit, o använder det endast för laglighetens skull eftersom makten tvingar mig till prover..
tycker ärligt det är rena vansinnet att det får vara lagligt, när hash o grönt inte är det!
helt jävla sanslöst! måtte hash bli lagligt, jag ser hellre att mina barn testar sånt, än det jävla skitspicet!

-jag är även lite "störd" sen innan, men jag märker stor skillnad om jag blir arg, då klappar jag till ganska omgående nu, det gjorde jag inte förr. även mkt lättare att gå in i psykos har jag, men det VET jag inte på helt säker hand om det är spicets fel, men jag antar det..

jag gissar nog att med risk för cancer/kol/trasiga slemhinnor mm ligger nog spice på graden 7 av 10..
hash, kanske 1 av 10 ...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in