Flashback bygger pepparkakshus!
2005-05-31, 13:58
Medlem
divinebaals avatar
mullinuh...

Då frågar sig ju genast vän av ordningen..

dessa två sajter som exemplifierades... fanns ju en del kn*llvärdiga tjejer..

men stämmer priserna???

250-500 spänn för en timme och 1300 för en hel natt?? Eller tillkommer det en massa $$ som "dricks, serviceavgift, transporter, sprit, ......"???
Citera
2005-06-03, 20:15
Medlem
Mer info

I ett annat forum skriver de dels att tjejerna i ladylux är svåra att få tag på via telefonen, man ska helst ringa dagtid. Men tjejerna skulle vara bra.

Vad jag minns så har tjejerna i intimservis två priser incall och outcall där outcall ofta är lite högre så jag tror du kan lita på priserna. Riga ska vara rätt billigt, billigare än tallin där jag betalade 600 i vintras.
Citera
2005-06-05, 22:27
Medlem
Dynamos avatar
Testa baren på hotel Latvia, lär vara idiotsäkert....
Citera
2005-08-02, 15:25
Medlem
Gringons avatar
Tjena

Om man vill ha en brud från Ladylux.lv som det står "For V.I.P. Only" - vad menas med det?! Sjukt vacker kropp på en av dem

Och vad menas med outcall o incall?
Citera
2005-08-02, 16:26
Bannlyst
incall = du besöker dem
outcall = de besöker dig
VIP = very important person
Citera
2005-08-20, 19:39
Medlem
horgator och klubbar i Riga?

Tänkte åka till Riga. Hörde att det ska finnas en hel del prostituerade.
Känner ni till några speciella gator eller klubbar där?
Vet ni om det är farligt för en ensam person? Jag hörde att man kan bli lätt rånad.
Citera
2005-08-21, 00:57
Medlem
Bjurras avatar
Jag var i Riga med en kompis för ett par veckor sen och betade av en hel del nattklubbar. Om du absolut känner för att betala för dig så är Voodoo Lounge rätt ställe. Vi var bara där i en halvtimme eftersom vi ville bli älskade för våra personligheter, inte våra plånböcker.

Gatuprostitution såg vi ingenting av under hela helgen men det ska tydligen finnas en dylik gata.

Riga kändes som en relativt trygg stad. Risken att bli rånad är förmodligen lite högre än i exempelvis Stockholm men å andra sidan är risken att bli nedslagen bara för skojs skulle lägre. Taxi är billigt och lätt att få tag på.
Citera
2005-08-21, 19:37
Medlem
Tackar…
Fanns det snygga brudar i Voodoo Lounge, eller mest slitna ryskor?
Om man bortser från prostitution är det lätt raggat om man är från väst?
Citera
2005-08-24, 06:00
Medlem
Bjurras avatar
Tjejerna på Voodoo var ok men tjejerna på Fashion Club (snygga tjejer med golddiggervarning) och Essential (unga tjejer som vill hångla) är snyggare. De "slitna" ryskorna som du omnämnde sitter i panormabaren på Hotel Latvia (fin utsikt över Riga, rekommenderas).

Det är ganska lättraggat även om många tjejer är smärtsamt medvetna om att västerländska killar ser dem som köttstycken. Har du svårt för att få tjejer i Sverige så ska du dock inte räkna med att det går så väldigt myckt bättre där.

Ha en bra resa och glöm inte rapportera!
Citera
2005-09-01, 05:45
Medlem
http://www.ladylux.lv/foto.php?m=fot...y_id=565&ctr=1
Jag tycker denna tjej var snarlik en smal Kelly Osbourne

Varför gör de reklam om en massa saunas?
Knullar man i bastun i Litauen?
Citera
2005-10-13, 12:09
Medlem
dagus1s avatar
Tjejer i Riga??

Hej jag ska snart till Riga med jobbet och jag undrar om det är bra kvalite o pris på tjejerna där..
Jag har aldrig köpt några sexuella tjänster och så hur ska man gå till väga.. bara gå fram o fråga om jag kan få köpa sex?
och vart hittar jag dom??
Citera
2005-10-13, 12:31
Medlem
http://www.intimservis.lv/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in