Dagen därpå vart man ju sugen igen, hade ju inte skavsår på snoppen (än). Ringde en tjej som jag längtat att få träffa "
Stella". Fast besvikelsen var stor när hon inte ännu dykt upp en timme efter lovad tid. Så jag ringde någon annan. Fick tag på
Kristina som bor ute i Purvciem i ett risigt 8 våningshus som inte fått någon omsorg sen sovijets förfall.
Taxin körde mej fram till porten som är en stor ståldörr med avancerat kodlås, efter mycket knappande lyckades jag komma in (fick koden med sms). En risig hiss några våningar upp. Sen kom jag till ytterligare en låst dörr, ringde tjejen igen och hon kom och öppnade. Kristina var faktiskt mycket snyggare i verkligheten än på bild, liten och smal blondin väldigt trevlig. Hon visade mej in till sin lägenhet och till knullrummet. Intressant rum med diskolampor och blixtrande stroboskop. Gynekologstol och alla sexleksaker man kan tänka sig. För den porrfilmsintresserade fanns det även möjlighet att kolla på porrfilm tillsammans med henne, hon hade en uppsjö med filmer. Jag hade sagt till henne att jag ville prova att leka lite doktor med henne
hon hoppade upp i gynekologstolen och jag fick göra vad jag ville med henne i princip, hon var noga med kondom (även på leksakerna) vilket var bra. Hennes fitta var välrakad och såg helt perfekt ut, vad nu en perfekt fitta är... men hon hade det iaf. Märkte rätt snart att gynekologleken inte var något för mej och bad henne komma till sängen istället.
Hon slet och drog och sög, sen satte jag på henne så hårt jag kunde. Inget snack, hon gjorde som jag sa. Knullade henne i alla hål utan att hon klagade eller något. Hon kollade inte på klockan, så den hade dragit iväg bortåt 2 timmar. Hon ville ha 40 lats (ca 550kr) för denna härliga stunden, jag blev lite smått chockad över allt jag fått för dessa pengarna och betalade gladeligen. Gav henne den obligatoriska avskedskramen och pussen och gick ut samma väg jag kom, fast det var lättare att komma ut därifrån än in.