2014-05-27, 21:14
Medlem
Bekkkknishs avatar
Hej, det var ett tag sen jag rökta på. Har väldigt stor erfarenhet av röka. Jag har fått theralen på recept nu. Så jag tänkte röka en väldigt väldigt lång , och ta kanske 15-25 mg Theralen. Alltså 3-5 såna här små rosa tabletter. Hur blir det att kombinera dom här två substanserna? Blir det bra? Det verkar ganska nice. Tänkte även dela ett sex pack bärs med en polare.

Sen undrar jag också om någon som har erfarenhet av Theralen och vet vad som händer när man tar höga doser, överdos? Hur mkt ska man ta för att det ska hända något kul?
Citera
2014-05-27, 21:16
Medlem
På sin höjd kommer du att bli väldigt såsig, apatisk och trött av theralenen. Mycket mer än så händer inte av dem.

Förmodligen kommer du att somna på grund av synergism mellan drogerna.
Citera
2014-05-27, 21:21
Bannlyst
Jag skulle skita i Theralen om du inte behöver det. Som sagts innan så blir du bara seg av det.
Citera
2014-05-27, 21:22
Medlem
Bekkkknishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
På sin höjd kommer du att bli väldigt såsig, apatisk och trött av theralenen. Mycket mer än så händer inte av dem.

Är det allt? Blir det inge kul? 15-20 mg Theralen + en fet spliff + plus några öl?
Citera
2014-05-27, 21:27
Theralen är inget "kul preparat". Har mängder med det utskrivet för att kunna sova, men man upplever absolut inte något rus. Man blir bara trött. Njut av din öl o cannabis istället för att sova bort det!

EDIT: Du kan inte dosera Theralen "så att det blir kul". Jag tar 120 mg varje kväll o blir bara trött.
Citera
2014-05-27, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh

Jäpp!
Citera
2014-05-27, 21:34
Medlem
Bekkkknishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Theralen är inget "kul preparat". Har mängder med det utskrivet för att kunna sova, men man upplever absolut inte något rus. Man blir bara trött. Njut av din öl o cannabis istället för att sova bort det!

EDIT: Du kan inte dosera Theralen "så att det blir kul". Jag tar 120 mg varje kväll o blir bara trött.

Abilify i kombination med lergigan då? Blir inte det ett mysigt rus? Någon
Citera
2014-05-27, 21:41
Citat:
Ursprungligen postat av Bekkkknish
Abilify i kombination med lergigan då? Blir inte det ett mysigt rus? Någon
Nä, jag har själv haft även Abilify, o tror inte det skulle ge "nått rus" med Lergigan. Jag märkte iof. inte av ett dugg av Abilifyn, inte i terapeutiska, eller överdoser.

EDIT: Men som jag alltid brukar säga, alla psykmediciner verkar individuellt.
Citera
2014-05-27, 21:42
Medlem
psychofoxs avatar
Theralen är sövande men inte roligt. Själv får jag alltid olustkänslor av den, i större doser blir det riktigt jobbigt. Krypningar och domningar i lemmarna, särskilt benen och ett korkat, sederat medvetande.
Cannabis gav mig stärkta bieffekter.
Blandat med alkohol blev theralen riktigt otäckt. Som en slägga i huvudet, motoriken totalt utslagen, pirr och skräck i nerverna. Som att somna in mot sin vilja.
En vän drack en hel flaska på 50 ml och okänd mängd alkohol som ett självmordsförsök. Överlevde utan men förutom en riktigt svår och förvirrad vecka på psyket efteråt.
Citera
2014-05-27, 21:52
Medlem
Bekkkknishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychofox
Theralen är sövande men inte roligt. Själv får jag alltid olustkänslor av den, i större doser blir det riktigt jobbigt. Krypningar och domningar i lemmarna, särskilt benen och ett korkat, sederat medvetande.
Cannabis gav mig stärkta bieffekter.
Blandat med alkohol blev theralen riktigt otäckt. Som en slägga i huvudet, motoriken totalt utslagen, pirr och skräck i nerverna. Som att somna in mot sin vilja.
En vän drack en hel flaska på 50 ml och okänd mängd alkohol som ett självmordsförsök. Överlevde utan men förutom en riktigt svår och förvirrad vecka på psyket efteråt.

Okej, tack för ditt svar. Låter inte direkt så jättekul men något sånt blir det ändå, kanske cannabis , abilify, lergigan eller något. Man får väl pröva sig fram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in