Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-05-31, 13:19
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicevy
600mg mot nervsmärta.

300mg morgon och kväll, fast har försökt trappa ned med smärtklinik och andra läkare utan framgång s.a.s, och minsta nedtrappning ger världens panikångest.

Edit: Även med hjälp av opiater / benso vilket inte hjälper så bra. ^

Milligramvåg, väg mängden pulver i kapslarna, ta bort 1% eller mindre om dagen. Enda vettiga sättet att bli av med skiten.

Alternativt lägg till 5-10 minuter mer mellan doserna varje dag. Stanna upp efter du nått 1 extra timme och ligg på den dosen någon vecka och börja sedan om med samma mönster. Jävligt segt men det funkar.
Senast redigerad av Zot^ 2014-05-31 kl. 13:24.
Citera
2014-05-31, 18:41
Medlem
Ja, jag tycker det borde vara narkotikaklassat. Det finns gott om vittnesmål om hur toleransen skjuter i höjden och till och med inom vården har man börjat tala om att den är beroendeframkallande.

Det är bara att kolla i tråden "Lyrica fanclub" här på Flashback. Ja, det finns många tomtar där men jag kan själv också vittna om att jag först fick en euforikänsla av den som sedan avklingade.
Citera
2014-06-01, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Milligramvåg, väg mängden pulver i kapslarna, ta bort 1% eller mindre om dagen. Enda vettiga sättet att bli av med skiten.

Alternativt lägg till 5-10 minuter mer mellan doserna varje dag. Stanna upp efter du nått 1 extra timme och ligg på den dosen någon vecka och börja sedan om med samma mönster. Jävligt segt men det funkar.

Tackar! Ska pröva den metoden. Kommer nog ta sin lilla tid, men värt om det funkar.
Citera
2014-06-01, 02:24
Medlem
Nej, den pregabalin borde ligga inom läkemedelsklassning, inget annat med tanke på vad det används till, personer som torskar på det borde även bli dömda till tvångsvård i mina ögon för att få hjälp att sluta eller få det i reglerade doser om avslut är omöjligt/osannolikt, samt slippa böter/straff i övrigt såvida inga grova brott begåtts.

Det tycker jag iofs om de flesta droger ^^
Citera
2014-06-02, 01:31
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Har inte tagit så mycket lyrica, bara ett par gånger. Så för min del är det skit samma om den blir klassad eller ej. Men annars tycker jag att ingen drog skulle vara olaglig att bruka eller bli klassad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in