Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-06-01, 13:47
Bannlyst
Man får alltid bara höra det negativa angående knark aldrig de positiva som knarket medför. Därför skulle jag vilja höra lite positiva saker med ert knarkande.

Jag har själv aldrig testat någonting så kan inte komma med något.

Skriv gärna vilket knark de gäller också.
Senast redigerad av PabloPicachu 2014-06-01 kl. 13:56.
Citera
2014-06-01, 13:52
Medlem
RullaDens avatar
jag mår bra, riktigt bra för stunden.
Citera
2014-06-01, 13:54
Medlem
RastaSouls avatar
...
Senast redigerad av RastaSoul 2014-06-01 kl. 14:10.
Citera
2014-06-01, 13:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RastaSoul
håller mig driven och målvetande, lättare att ta hand om allt de tråkiga och negativa i livet, lättare att göra det jag ska och hela tiden utvecklas i karriär och som människa, det gör mig inte lika beroende av andra människors bekräftelse, jag sköter min ekonomi bättre,
Med målmedvetenheten så är jag aldrig uttråkad, jag är engagerad och alltid en ide i bakhuvudet.
Det gör min vardag enklare, så som att ta hand om mitt hem och hålla det rent och fräst, innan jag började varj ag alltid sen och försov mig till allt, helt plötsligt har jag aldrig varit sen till något!

Skriv gärna vilket knark de gäller också.
Citera
2014-06-01, 13:56
Medlem
Får bättre fingerfärdighet och mer känsla för gitarrspelandet.

Spelar bättre och sjunger bättre. Och det är inte något jag bara inbillar mig.
Jag kan även sitta i flera dagar och bara spela och det är ju bra för träningen.

Drog: Amfetamin
Citera
2014-06-01, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Får bättre fingerfärdighet och mer känsla för gitarrspelandet.

Spelar bättre och sjunger bättre. Och det är inte något jag bara inbillar mig.
Jag kan även sitta i flera dagar och bara spela och det är ju bra för träningen.

Drog: Amfetamin

Det är många konstnärer, artister som tar opiater eller annat som får dom att hamna i rätt sinnesstämning samt kunna koncentrera sig bara på det dom gör.

Finns säkert gott om kända målningar som blivit målade under ruset av diverse preparat och vi får inte glömma bort knarket drogen alkohol.
Citera
2014-06-01, 15:45
Medlem
weirdbeatss avatar
Pyrrolidinfenoner tillsammans med benssssss!!!: Känner mig helt oövervinnnerlig och blir dessutom på bra humör. För stunden dårå…
Citera
2014-06-01, 16:42
Medlem
Javalangs avatar
Jag har skrivit riktigt bra låtar under påverkan av marijuana. Tycker jag även i nyktert tillstånd, ska tilläggas.
Citera
2014-06-01, 16:45
Medlem
WhatDoctors avatar
Har lyckats komma ur en svår depression med hjälp av cannabis.
Drogen har hjälpt mig att reflektera mera över mitt liv och ta tag i sånt jag förträngt samt kickat igång normal livsglädje i vardagen utan att behöva massa receptbelagd medicin.
Jag känner också att efter jag började röka så känns det lite som om jag mognat mycket rent mentalt, är inte lika snabb med att döma folk utan att faktiskt veta något och en hel del annat.
Citera
2014-06-01, 17:00
Medlem
mina trippar på svamp och lsd har klyshigt nog öppnat mitt sinne, och det i sig är väl inget fantastiskt, men möjligheterna att förändra sig till det bättre efteråt är bland det bästa

mitt cb bruk är mer en kul grej på fritiden
Citera
2014-06-08, 21:16
Medlem
bluecars avatar
Xanor (benso överlag) gör att jag stammar mindre, känner mig mer normal och får mer självförtroende. Så den drogen är guld värd för mig och mitt liv skulle vara betydligt mycket sämre utan den.
Citera
2014-06-08, 21:37
Medlem
Blivit av med ångest och massa annat med hjälp av cannabis och benso.
Bästa medicinerna
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in