• 1
  • 2
2014-06-01, 18:11
Bannlyst
Allting jag har bjudit min vän på har han sneat på. finns det dom som man kan säga inte mår bra av några sorters droger? känns lite konstigt men han känner verkligen aldrig som man ska känna av något.
Citera
2014-06-01, 18:12
Medlem
muntiis avatar
Han kanske inte är gjord för drogernas underbara värld
Citera
2014-06-01, 18:21
Medlem
jajalbdps avatar
Han kanske går emot sina egna principer när han intar drogerna från första början? ni ger honom inget grupptryck va?
Citera
2014-06-01, 19:10
Medlem
Atesslas avatar
Hur fan kan man ens snea på Xanor tex ?
Senast redigerad av Atessla 2014-06-01 kl. 19:12.
Citera
2014-06-01, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atessla

Eller opiater (bortsett från illamåendet och de andra vanliga bieffekter man kan få).

TS, vad har du bjudit din vän på? Alla droger som i alla droger i alla kategorier? Eller är det bara cannabis / centralstimulantia / halluciogena? Tror inte ens det går att snea på lugnande / benso och / eller opiater. Det kanske är drogen för honom i sådana fall och inte psykoaktiva droger?
Senast redigerad av Dicevy 2014-06-01 kl. 19:46.
Citera
2014-06-01, 20:03
Medlem
Slingshots avatar
Alla droger sa du? Räkna upp dom droger du har gett din vän.
Citera
2014-06-01, 21:03
Medlem
Vad menas med "snea på droger"?

Jag själv kan må skitdåligt psykiskt, oro och ångest, bli förtvivlad osv om jag råkar få endast några mg för mycket, och det är en hårfin sak.

Och jag måste smärtlindra i min ensamhet, för så fort jag tar opiater (framförallt oxycontin och oxynorm) så blir jag irriterad och kan bli aggressiv mot någon i min närhet. Min hund måste jag sätta i hundkojjan så jag inte ser henne för jag blir så enormt irriterad på henne och så är alla olustkänslor och vrede igång. Det är hemskt!!

Men tar jag i min ensamhet och inte något litet mg för mycket så känner jag mig lugn och harmonisk.
Citera
2014-06-02, 20:13
Medlem
obetaldforskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muntii
Han kanske inte är gjord för drogernas underbara värld
hahaha du gjorde min kväll
Citera
2014-06-03, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atessla
Jag har känt mig stressad och aningen nervös på alprazolam. Inte så att jag kan kalla det att snea, men paradoxala reaktioner kan man allt åka på.
Citera
2014-06-03, 15:56
Medlem
det är enkelt att sena på alla droger, allt handlar om vilken person man är.

är du hypokondriker och lider av ångest/lätt paranoid i vardagen så kan du få dåliga rus av alla droger.
Citera
2014-06-03, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoxpuff07
det är enkelt att sena på alla droger, allt handlar om vilken person man är.

är du hypokondriker och lider av ångest/lätt paranoid i vardagen så kan du få dåliga rus av alla droger.

När jag hade gått på medicin ett tag så började jag få lite hypokondri pga mediciners biverkan samt ångestsyndrom med panikattacker med mera. Iaf, då kunde jag känna ångest strax innan jag tog någon medicin för första gången (Xanor som exempel). Strax efter att jag hade tagit den så var panikattack inte långt ifrån, men som sedan försvann väldigt snabbt efter intaget, tack vare medicinen.

Jag säger inte att det är så för alla, men jag tror t.ex det är väldigt svårt att snea efter intag av stark benso. Men visst kan man må dåligt och vara deprimerad under rusets gång(om man också är det vardagligen annars), men det klassar jag inte som snea direkt.
Citera
2014-06-03, 21:56
Medlem
http://en.wikipedia.org/wiki/Paradoxical_reaction
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem