2021-05-17, 13:08
Medlem
Han gör en del content på Riks nu. Eller han blir intervjuad, men det är gemomtänkt.
Citera
2021-05-20, 08:00
Medlem
area50s avatar
"Blatte" är något som han definitivt inte är iaf
Citera
2021-11-08, 01:37
Medlem
Han säger rätt basic grejer, som inte är sådär jättekomplicerat att greppa för vanligt folk.

Hans image är dock inte särskilt inspirerande. Han skulle nog kunna se väldigt normal ut, men har istället anammat nån slags trashig stil som innesluts i nån slags självironi.

Man behöver inte vara nån tråkig och stel kostymnisse, men att gå för långt med rapandet och öldrickandet och vulgariteter blir rätt tröttsamt till slut.

Märks också att han är i PewDiePies ålder, med samma slags videoredigering (framförallt de där trötta närbilderna för "komisk" effekt).
Citera
2021-11-08, 02:15
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honungsgravling
Han säger rätt basic grejer, som inte är sådär jättekomplicerat att greppa för vanligt folk.
Man måste ju tala med bönder på bönders språk...

Citat:
Ursprungligen postat av honungsgravling
Hans image är dock inte särskilt inspirerande. Han skulle nog kunna se väldigt normal ut, men har istället anammat nån slags trashig stil som innesluts i nån slags självironi.

Man behöver inte vara nån tråkig och stel kostymnisse, men att gå för långt med rapandet och öldrickandet och vulgariteter blir rätt tröttsamt till slut.
Håller med. Öldrickandet i synnerhet är fruktansvärt lamt och löjligt, rent av töntigt faktiskt, och jag har klagat på det tidigare. EABT är dock inte den enda som håller på med det där öltramsandet, utan liknande fasoner kör även Angry Video Game Nerd med (James Rolfe, som helt klart verkar vara en inspirationskälla för EABT). Tror det här är arga blattens sätt att försöka apa efter normies/mainstreamtänkare, alltså att på något sätt försöka framstå som normal och cool så att de enklare tar in hans milt politiskt inkorrekta budskap. Har han verkligen så dålig smak att han dricker öl på fritiden och faktiskt gillar alkohol? I så fall kanske man borde omvärdera EABT; personligen har jag mycket svårt för folk som gillar öl, och jag avfärdar dem genast som efterblivna och helt enkelt inte med i matchen. "Vuxna" människor som dricker alkohol har liksom inte förstått att de har fastnat i fjortisstadiet. Förbjud alkohol och legalisera cannabis.

I alla fall, vi kommer inte ifrån att "normala människor" gillar öl, trots att alkohol, fotboll och liknande iDiotkultur faktiskt fördummar och är en stor del varför vi har alla problem i den här världen, oavsett om det rör sig om massinvandring från tredje världen eller miljöproblem eller ansvarslösa politiker som startar krig för Israel med orsaken "American safety" och liknande intelligensförnedrande skit, så hade allt blivit bättre bara man gjorde sig av med ölen och sporten. Hade folk inte druckit öl, inte tittat på fotboll (och andra värdelösa sporter), inte brytt sig om Kim Kardashian och Kylie Jenner och faktiskt fokuserat på politik och vetenskap, så hade vi kommit långt.
Senast redigerad av EliasAlucard 2021-11-08 kl. 03:00.
Citera
2021-11-09, 03:44
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av area50
"Blatte" är något som han definitivt inte är iaf
Nu förstår jag dig inte riktigt, han är ju bosnier, då är man väl blatte??
Citera
2021-11-09, 14:09
Medlem
area50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Bosnier är europeiska, öst-europeiska om något, med slaviska drag. Jag har själv varit där nere.
Att dom blev erövrade av araber från & till genom historien är en annan sak.
Citera
2021-11-12, 14:48
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2

Citat:
Bosnier är europeiska, öst-europeiska om något, med slaviska drag. Jag har själv varit där nere.
Att dom blev erövrade av araber från & till genom historien är en annan sak.

Jag växte upp med bosnier och de kallade sig för blattar på den tiden. De insisterade på att jag som finne också var en blatte.

Bosnier är genetiskt européer och det enda som gör dem till blattar torde vara deras muslimska religion. EABT har ju dock lämnat islam. Å andra sidan är EABT 8% arab enligt hans DNA-test som han gjorde via National Geographic.
Citera
2021-11-13, 14:14
Medlem
area50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Jag växte upp med bosnier och de kallade sig för blattar på den tiden. De insisterade på att jag som finne också var en blatte.

Bosnier är genetiskt européer och det enda som gör dem till blattar torde vara deras muslimska religion. EABT har ju dock lämnat islam. Å andra sidan är EABT 8% arab enligt hans DNA-test som han gjorde via National Geographic.
Med andra ord...han är inte en blatte...
Citera
2021-11-14, 07:10
Medlem
Citat:
Med andra ord...han är inte en blatte...
Likväl som att en afroamerikan inte är en neger.
Citera
2021-11-14, 10:30
Medlem
Jag gillar den mannen! Skådis- och författarbegåvning, helt klart.
Citera
2021-11-14, 11:45
Medlem
BigFatCones avatar
För oss som är lite äldre, så är en blatte en person som kommer från ett område där människor beskrivs som "svartmuskiga". Forna Jugoslavien är definitivt ett sånt ställe.
Citera
2021-11-14, 23:45
Medlem
SmokeFrees avatar
Flera av hans gamla videor är borta t.e.x den om skolattacken Nån som vet vart man kan få tag på den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in