2017-12-29, 23:50
Medlem
Eekamouses avatar
En riktig förvirrad idiot från Bosnien som är fasist och försöker spela på "arg blatte". Säger bara en sak, jebem ti mater!
Citera
2017-12-29, 23:53
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag väntar fortfarande på att du ska konkret peka på vilka andra saker han har ljugit om. För som sagt, du verkar ju veta att vissa saker som han har sagt är lögn vilket gör att du har ett övertag mot mig. Säger någon att "det här och det här hände" och jag inte har någon som helst övrig information om situationen så kan jag ju inte avgöra om det är sanning eller lögn.

Jag förstår som sagt inte varför du inte är intresserad om att övertyga mig.

Sluta nu din jävla papegoja du har inlägg sedan tidigare att titta på. Rubrikerna säger det mesta.
Det är välkända ämnen och faktakontrollerade dessutom. Att du leker ett slags eko här gagnar inte den du försvarar utan det provocerar det grövsta. Du är ju för fan sämre än trådens huvudrollsinnehavare.
Begriper du inte eller om du befinner dig på en plats dit verkligheten inte når, så gör klart för dig med en gång att detta är så jävla utgrävt det kan bli det är bara du som missat det. Du bestämmer tyvärr inte här utan det du ska göra är att återrelatera till verkligheten och på den punkten tror jag du är totalt lost.
Om du inbillar dig att din typ av debatteknik genom att rapa om och om igen frågor som du totalt missat så börjar du bli lite väl pinsam.
Senast redigerad av Moosky 2017-12-29 kl. 23:55.
Citera
2017-12-30, 00:04
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Sluta nu din jävla papegoja du har inlägg sedan tidigare att titta på. Rubrikerna säger det mesta.
Va? Exakt vilka inlägg och exakt vilka rubriker pratar du om?

Citat:
Det är välkända ämnen och faktakontrollerade dessutom.
Som sagt, jag hänger inte riktigt med. Vilka ämnen? Var?

Citat:
Att du leker ett slags eko här gagnar inte den du försvarar utan det provocerar det grövsta. Du är ju för fan sämre än trådens huvudrollsinnehavare.
Det är inte jag som kommer med svepande anklagelser utan att vilja precisera.

Citat:
Begriper du inte eller om du befinner dig på en plats dit verkligheten inte når, så gör klart för dig med en gång att detta är så jävla utgrävt det kan bli det är bara du som missat det.
Ja men om det är "så jävla utgrävt som det kan bli" så finns det väl nedtecknat någonstans? Nån tråd här på forumet, nån blogg, ett Twitter-inlägg eller vad fan som helst, eller? Och i så fall så kan du väl istället för att vara en dryg jävla fitta helt enkelt bara peka mig åt rätt håll. Jag försöker ju få dig att göra mig mer upplyst.

Citat:
Du bestämmer tyvärr inte här utan det du ska göra är att återrelatera till verkligheten och på den punkten tror jag du är totalt lost.
Nej, det är mycket riktigt inte jag som bestämmer här och att föra en öppen diskussion så här, det är för det mesta en publiksport så det är inte upp till dig eller mig att avgöra vem som har "vunnit".

Citat:
Om du inbillar dig att din typ av debatteknik genom att rapa om och om igen frågor som du totalt missat så börjar du bli lite väl pinsam.
Nu menar jag inte att vara dryg men är du full eller påverkad eller något? Den här meningen går nämligen inte riktigt ihop. Om jag har inbillat mig att min debatteknik är vad?
Citera
2017-12-30, 00:06
Medlem
hassanmebyssans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Kan inte nån bara skriva namnet så slipper han vara en anonym fegis som inte vågar stå för sina åsikter.
En anonym fegis? Han framträder på Youtube din pajas. Han är mer offentlig än du någonsin kommer att bli
Citera
2017-12-30, 00:13
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Men ge er Flashback. Killen ska ha diagnosen högfungerande autism och gå på aktivitetsstöd.
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Har tidigare haft problem med att etablera mig i arbetslivet på grund av störd skalle.
Hur menar du med störd skalle? Är det egenskaper inom autismspektrat du syftar på?
Citera
2017-12-30, 00:18
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Va? Exakt vilka inlägg och exakt vilka rubriker pratar du om?

Som sagt, jag hänger inte riktigt med. Vilka ämnen? Var?

Det är inte jag som kommer med svepande anklagelser utan att vilja precisera.

Ja men om det är "så jävla utgrävt som det kan bli" så finns det väl nedtecknat någonstans? Nån tråd här på forumet, nån blogg, ett Twitter-inlägg eller vad fan som helst, eller? Och i så fall så kan du väl istället för att vara en dryg jävla fitta helt enkelt bara peka mig åt rätt håll. Jag försöker ju få dig att göra mig mer upplyst.

Nej, det är mycket riktigt inte jag som bestämmer här och att föra en öppen diskussion så här, det är för det mesta en publiksport så det är inte upp till dig eller mig att avgöra vem som har "vunnit".

Nu menar jag inte att vara dryg men är du full eller påverkad eller något? Den här meningen går nämligen inte riktigt ihop. Om jag har inbillat mig att min debatteknik är vad?

Nej, jag är nykterist till skillnad från dig och jag hatar knark, så har du frågor på det? Och jag är fullt insatt i frågor som rör Trumps uttalande om Sverige, Fox, Infowars feministregeringar, och Nigel Farage bland annat. Frågor som en hel värld pratar om utreder och klargör. Du däremot verkar vara inlåst någonstans dit fakta, och världsnyheter och information inte når. Nu är jag klar med dig, och nej, jag är inte intresserad av att övertyga någon utan är trygg i min vetskap om frågorna som Argblatte tagit upp i sina videos. Du måste vara den mest lätta personen som finns att påverka du vet inte och du hänger inte med och inte vill du titta på videos man hänvisar till. Så tror du sen att någon är intresserad av att övertyga dig? Du är ju inte ens med.
Citera
2017-12-30, 00:29
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Nej, jag är nykterist till skillnad från dig och jag hatar knark, så har du frågor på det? Och jag är fullt insatt i frågor som rör Trumps uttalande om Sverige, Fox, Infowars feministregeringar, och Nigel Farage bland annat. Frågor som en hel värld pratar om utreder och klargör. Du däremot verkar vara inlåst någonstans dit fakta, och världsnyheter och information inte når. Nu är jag klar med dig, och nej, jag är inte intresserad av att övertyga någon utan är trygg i min vetskap om frågorna som Argblatte tagit upp i sina videos. Du måste vara den mest lätta personen som finns att påverka du vet inte och du hänger inte med och inte vill du titta på videos man hänvisar till. Så tror du sen att någon är intresserad av att övertyga dig? Du är ju inte ens med.
Jag tittar jättegärna på klippen, jag vill bara veta var i dom jag ska titta eftersom dom är i regel ganska långa. Det är ju specifika saker som du syftar på, inte sant?

Det är faktiskt jättesvårt att övertyga mig och jag har ju aldrig påstått att Arg Blatte aldrig har fel. Han vinkar givetvis även sin information och sina klipp eftersom han försöker driva fram sina poänger, det gör liksom alla.

Men okej, då förutsätter jag och dom flesta andra att du helt enkelt inte vet om han ljuger eller inte eftersom det är en enkel sak att bevisa om man vet sanningen.
Citera
2017-12-30, 01:03
Medlem
Citat:
Men det är väl fler än dig som får ha åsikter va? Jag saboterar inte för dig utan jag säger vad jag tycker om dina utlägg. Sen blir jag förvånad att du levt på svenska skattebetalare när du hatar så mycket i just Sverige. Jag är faktiskt ganska ointresserad av dig och dina påstående eftersom dom passerar lika fort som dom dök upp och det pga att dom sällan stämmer. Det kan däremot bli lite för mycket ibland av dom sk kritikerna som finns och där måste man klargöra att sanningen är att föredra och inte att ljuga sig fram.

Så hur gick det med Gotland och den gruppvåldtäkten du uttalade dig om i intervjun av spektaklet Infowars? Rättade du till det sedan någonstans eller lät du det ligga kvar som en sanning ?
Vadå "rätta sig?" Tror du på allvarligt talat att hazar-pojkarna var oskyldiga och att en svensk handikappad kvinna hittade på allt?
Citera
2017-12-30, 01:21
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Hur menar du med störd skalle? Är det egenskaper inom autismspektrat du syftar på?

Han kanske menar att han inte kan hålla truten i vissa situationer, vet om några som inte kan bita ihop när de ser orättvisor på arbetsplatser och sådant brukar inte vara populärt bland chefer på företag
Citera
2017-12-30, 01:29
Medlem
Jellohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vic1988
Vadå "rätta sig?" Tror du på allvarligt talat att hazar-pojkarna var oskyldiga och att en svensk handikappad kvinna hittade på allt?

Få svenskar blir handikappade utan att ha klantat sig på fyllan och hazarerna är en förtryckt jävla grupp om du läser på lite. Lägg ihop två och två om du kan i din förvirrade SD-hjärna.

Hoppas namnet kommer fram. Med risk att låta som en rasist, men alt-right blattar skall fan jagas ut ur landet. Vi måste återupprätta värdegrunden i det Svea Rike från fornstora dar som en gång var en humanitär stormakt, även om det krävs att vissa vitpriviligerade rasistsnubbar ((även om de är bosnier) får lida. Länge innan de dör.

MvH/ John Bauer, feminist
Citera
2017-12-30, 01:31
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Hans intelligens räcker inte till att redogöra för ett dugg på ett trovärdigt plan. Han sprider dynga till världen om Sverige och jag begriper inte vad han gör här egentligen eftersom han vantrivs så förbannat. Han borde väl åka till ett land där hans syn på lag och ordning samt välfärd passar in. Förslagsvis Nord Korea, Saudi Arabien eller Ryssland. Han ljuger och breder på ändrar inte sina inlägg även om det framkommer andra uppgifter som motsäger det han tidigare har lagt. Han tar också andra muppars inlägg och sprider dyngan.

Hans besynnerliga attityd att inte rota runt i hans privata sfär är ju så jävla skrattretande eftersom han har konton över hela nätet och skapar sina egna sanningar och framför dessa dagligen.
Han var idol till Anton Lundin som dödade 3 personer på en skola i Trollhättan som hade rasistiska motiv, så han är ju verkligen en förebild måste jag säga. Sjuka individer hjärntvättas av en sån här pårökt tomte som lever i sin cannabisbubbla. Ska man ljuga och hitta på får man verkligen steppa upp vilket han inte gör. Ett litet nättroll som bildar opinion inom sin egen lilla klick.

Så många inlägg, och så fruktansvärt lite att säga. Flera postare har bett dig klargöra vad lögnerna skulle bestå i. Ändå svarar du inte, utan svamlar om gruppvåldtäkten på Gotland, och svävar ut i något luddigt skitprat som på inget sätt styrker dina anklagelser om de lögner du påstår att EABT sprider.

Och att du försöker göra EABT skyldig för det Anton Lundin gjorde sig skyldig till i Trollhättan, är lägre än lägst. Du vill lasta EABT för det en psykiskt sjuk kille uträttade emot oskyldiga människor, och göra en politisk poäng av det?

Om man har kritik emot vår sinnessjukt genomusla migrations- och övriga inrikespolitik, betyder det varken att man hatar Sverige, eller hatar invandrare. Det är lite som att hävda att den som riktar kritik emot sjukvården, skulle hata Sverige, eller människor. Precis lika korkat som ditt svagbegåvade påstående om "hata invandrare".

Dagens skitpolitiker här i Sverige väljer alltså att bränna enorma pengar på låtsasflyktingar som många gånger hävdar att de är barn, för att kunna åtnjuta fler förmåner än de man kan tillgodoräkna sig som vuxen. Detta när samma pengar skulle kunna rädda betydligt fler, om vi hade lagt dem vettigare. Plus, alla sociala och kulturella problem som en enorm massinvandring medför.

Det handlar inte om rasism, utan om grundläggande intelligens. Vill du hjälpa några relativt få, som många gånger "flytt" till Sverige via Öresundsbron? Eller vill du att samma pengar, kunde rädda kanske 100 gånger fler utsatta människor - de som sitter på marken med uppsvällda magar och flugorna surrandes runt ansikte och ögon?

Jag vill se dig presentera vilka lögner EABT har sagt, och där du med källa ska styrka ditt påstående. Eller så kan du låta bli, och bli bortglömd som ännu en ointressant, värdelös och patetisk skitdebattör utan något som helst på fötterna.

PS. Jag är inte längre intresserad av att få veta vem EABT är, eftersom att han själv här i tråden har uttryckt sin ovilja till att få sitt namn offentligt. Därför efterfrågar jag inte hans riktiga namn längre. Jag väljer istället att glädjas åt hans alltid underhållande inlägg och videos. Så var det med den saken.
Citera
2017-12-30, 02:10
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Expressen har gått igenom varifrån Anton Lundin fått sin ideologiska skolning och var han fått sitt hat odlat.

1) The golden one – Högerextremist med kopplingar till Motpol
2) Sverigedemokraterna
3) En arg blatte
4) Nazityskland
5) Nordisk ungdom

Bonus:
1) Antons mamma är SD-sympatisör
2) En av hans bröder är SD-sympatisör.
https://aktuelltfokus.se/hur-man-ska...nsk-terrorist/

För att klargöra när psykiskt störda unga människor som Anton L och tar till sig vilken skit som helst, så också odlat sitt hat genom att bland annat följt just argblatte.

Fox som argblatte påstår inte ljuger om Sverige är ren lögn.
1. Fox tog in en Nils Bildt som säkerhetsexpert om frågor gällande Sverige.
Fox news ljög alltså även om sina uttalande om Sverige och Nils Bildt hade ingen titel alls rörande Sverige i säkerhetsfrågor. Lögnerna är uppenbara och just >Fox news är mästare på att ljuga och helst om Sverige. Även Trump som också ljög om Sverige.
https://www.dn.se/nyheter/sverige/ok...t-pa-fox-news/
http://www.politifact.com/punditfact/tv/fox/
https://theintercept.com/2017/02/25/...affles-swedes/

Houman svarar "Arg Blatte Talar om Invandring"
https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=phkPcfd3TBM
Glöm inte kommentarerna till klippet.
Senast redigerad av Moosky 2017-12-30 kl. 02:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in