Igår, 15:53
Medlem
Honom hör man inte mycket om i dessa dagar. Annat var det förr.
Citera
Igår, 17:33
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SorryToSaySorry
Honom hör man inte mycket om i dessa dagar. Annat var det förr.

När lanserade han sin youtube kanal? Den här tråden startades 2014.

.....

Han seglade väl på en räkmacka när han gisslade massinvandringen med eget blattealibi.

Idag är hans kritik av massinvandringen inte lika ovanlig, så nu försöker han väl muta in en ny nisch - kritik av den svenska befolkningen.
Citera
Igår, 23:38
Medlem
Jag skulle tro att sex är ett betydligt svårare dilemma för dig än för mig. Ännu jobbigare för dig är att du inte hör hemma här utan har dina kulturella och historiska rötter någon annan stans. Vilka helt eller delvis har berövats dig. Ändå bor du här och umgås med andra som inte heller hör hemma här. Inget jag avundas dig. Den som är kristen och har läst bibeln vet att det är ett straff eller åtminstone en svår prövning anvisad av Gud, att leva i förskingringen, bland främlingar.
Citat:
Ursprungligen postat av KallePigg
Jag umgås inte med etniska svenskar så det är lugnt.

Tänker inte lämna.

Synd att du tar det så hårt det där med er sjuka syn på sex som ju är ett faktum.
Citera
Igår, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
När lanserade han sin youtube kanal? Den här tråden startades 2014.

.....

Han seglade väl på en räkmacka när han gisslade massinvandringen med eget blattealibi.

Idag är hans kritik av massinvandringen inte lika ovanlig, så nu försöker han väl muta in en ny nisch - kritik av den svenska befolkningen.
Ja och ni så dåliga ta kritik 😀
Citera
Igår, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det räcker att han åker hem till sitt kära Bosnien och kritiserar landet och bosnierna på samma sätt som han vevar mot Sverige och svenskar.

Eftersom det är uppenbart att det inte är Sverige och svenskar som får honom att stanna så är frågan vilken det egentliga orsaken är:
1. bidragssystemet?
2. bidragssystemet?
3. bidragssystemet?
4. mångkulturen med alla härliga kaosblattar som avskyr svenskar lika mycket som EABT?
Hur ska han åka till balkanika 😀 kritisera folk där när han växte upp här i sverige ?
Citera
Idag, 10:54
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Ja och ni så dåliga ta kritik 😀

Tvivlar på att det är en framgångsrik nisch för någon som invandrat att såga befolkningen jäms med fotknölarna i det nya landet - oavsett vilket land, som någon beger sig till.

Oavsett vart man än beger sig, så är det liksom inte någon väg till framgång för någon att gissla sina nya svärföräldrar, att gissla sina nya arbetskamrater eller att gissla sina nya landsmän.
Citera
Idag, 19:24
Medlem
Citat:
Tvivlar på att det är en framgångsrik nisch för någon som invandrat att såga befolkningen jäms med fotknölarna i det nya landet - oavsett vilket land, som någon beger sig till.

Oavsett vart man än beger sig, så är det liksom inte någon väg till framgång för någon att gissla sina nya svärföräldrar, att gissla sina nya arbetskamrater eller att gissla sina nya landsmän.
Så "vi ska inte prata om det " med andra ord 😀
Citera
Idag, 19:31
Medlem
Lailatjejs avatar
Är inte den här gubben helt oerhört passé?
Citera
Idag, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Är inte den här gubben helt oerhört passé?
Nej, det är en gubbe vi bör ha stor koll på,
'
Arga invandrare som inte valt att fly landet, bör en nog passa sig för. Det lär finnas de med illasinnande intentioner för Rikets Säkerhet, och jag säger inte att denna person har det, även om hans val av "kändisnamn" tyder på ena hållet, så är det svårt att veta exakt intention. Lite upp&ner denna värld

Personligen vet jag minst en invandrare som blivit lugn som ett lamm, så vet att chansen finns, och jag antyder inte ens att övervakningsbehovet minskat till noll pga att de om möjligen uppvisar ett "lamm-beteende"
Senast redigerad av litenfiskare Idag kl. 19:47.
Citera
Idag, 19:46
Medlem
Hur länge har hans identitet varit känd?

Nu verkar hans namn ha kommit fram, eller gjorde det för redan flera år sen?
Citera
Idag, 20:14
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Citat:

Så "vi ska inte prata om det " med andra ord 😀

Vilka "vi"?

Du och arga blatten får väl gissla era nya svärföräldrar eller gissla era nya arbetskamrater eller gissla era nya landsmän... no skin off my nose.
Citera
Idag, 20:25
Medlem
KallePiggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Ändå bor du här och umgås med andra som inte heller hör hemma här.

Okej, men du förstår att jag inte vill umgås med folk som tycker att jag ska "åka hem"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in