Citat:
Ursprungligen postat av
URBANARTS89
Tycker verkligen inte att det misslyckade socfallet svingar åt alla håll. Har iofs inte sett något av honom på länge men han svingar inte emot SD och vägrar berätta varför han inte röstar på SD, han har bara nämnt några få saker som att de är "för extrema". Anledningen? Jo, den lilla fame han skaffat sig har han fått av SD:are och han vågar inte uppröra sina fans genom att kritisera partiet eller göra en "Varför röstar jag inte på SD?"-video. Han skiter alltså inte vad folk tycker om honom, eller, det gör han väl när han trycker på med fjollooken och målar naglarna men inte fan skiter han i vad SD:are tycker om honom.
Vad tycker du om att han parasiterar på dig? Är det OK så länge hans politiska ideer går i linje med dina?
Hur är man ett misslyckat socialfall? Betyder det att han inte får bidrag från Soc då eller?
Sedan tycks det mig som att du hävdar att hans fans bara består av SD:are. Då kan jag
upplysa dig om att jag varken röstade på SD eller SvP och ÄNDÅ gillar det ArgBlatte gör
med sina youtubeklipp.
Det finns ingen som skiter i vad folk tycker om dom. Om så var fallet så skulle det inte
finnas någon mening med att lägga upp saker på t ex YT. Man gör det för att få folk att
reagera, tycka, tänka till.
Och just detta tycker jag han lyckas rätt bra med.
Du verkar tycka en smula illa om ArgBlatte. Då är du med andra ord med i RF? Eller AFA?
Eller kanske t o m F!?
Edit: Tycker du att det behövs fler som svingar mot SD? Det räcker inte med det samlade
mediaetablissemanget och samtliga politiker?