2014-11-25, 23:03
Medlem
Bodickers avatar
Hade jag fått tag på din adress din jävel, så hade jag... hade jag.. skickat blommor och en låda choklad. Puss
Citera
2014-11-26, 10:29
Medlem
Ferry31s avatar
Jag är mest förvånad över att en arg blattes identitet inte läckt ut än. Måste ju finnas många som känt igen honom och som vet vad han heter.

Dock är det givetvis bra att det hålls hemligt så länge som möjligt. Anonymitet är direkt nödvändigt i detta vidriga debattklimat som vi har i Sverige.
Citera
2014-11-26, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodicker
Hade jag fått tag på din adress din jävel, så hade jag... hade jag.. skickat blommor och en låda choklad. Puss

Jag också! En solklar kandidat till årets julkort som brukar arrangeras här på flashback. Världen, huvudsakligen Sverige, behöver fler som honom.
Citera
2014-11-26, 17:47
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Haha, aw

Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jag är mest förvånad över att en arg blattes identitet inte läckt ut än. Måste ju finnas många som känt igen honom och som vet vad han heter.
Jag tror att dom som känner till mig är smarta nog att veta vad som gäller.

Och dom som känner mig men inte gillar mig: Ptja, ingen vill väl vara en rutten tjallare heller? Det är inte särskilt coolt oavsett vem du hänger med.

Ifall vi inte snackar journalister. Det är det enda undantaget där man prisas för att vara en råtta. Den där snubben på Nöjesguiden har gett mig skit på sistone för att jag är "anonym" men som jag sa i min video till han: Du ser mitt jävla ansikte, du ser vem jag är, du kan skriva till mig på YouTube/Twitter/Facebook och jag kommer svara. Varför behöver du min adress för att kunna argumentera emot det jag säger?

Enda anledningen till att nån i media ens ger dig skit för sånt där är för att utan ditt namn så kan dom inte starta hatdrev mot dig och skicka sina gatupolare på dig.
Citera
2014-11-27, 07:23
Medlem
Helt underbart att det finns folk som ser hur det fungerar i samhället, allt som sagt stämmer och förstör för dom som försöker, men procentsatsen på kriminalitet, gapiga, tar för sig, m.m......
Är mycket stor.
Stå på dig, hade en svensk sagt detta så hade det blivit liv i luckan.
All heder till dig
Citera
2014-12-20, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Det som gör mig arg är att det är så jävla onödigt. Det finns inget som helst praktiskt syfte med att veta någons namn/stad/adress ifall man inte tänker göra något jävligt mot dom.
Kann inte ljuga: har själv en ovana att kolla upp folks adresser bara för att, men herregud, har du flera gånger sagt att folk ska ge fan i det förstår jag inte vad problemet med vissa är.
Citera
2014-12-20, 07:49
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreDevecseri
Kann inte ljuga: har själv en ovana att kolla upp folks adresser bara för att, men herregud, har du flera gånger sagt att folk ska ge fan i det förstår jag inte vad problemet med vissa är.

Bristande respekt.
Citera
2014-12-23, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Haha, aw

Jag tror att dom som känner till mig är smarta nog att veta vad som gäller.

Och dom som känner mig men inte gillar mig: Ptja, ingen vill väl vara en rutten tjallare heller? Det är inte särskilt coolt oavsett vem du hänger med.

Ifall vi inte snackar journalister. Det är det enda undantaget där man prisas för att vara en råtta. Den där snubben på Nöjesguiden har gett mig skit på sistone för att jag är "anonym" men som jag sa i min video till han: Du ser mitt jävla ansikte, du ser vem jag är, du kan skriva till mig på YouTube/Twitter/Facebook och jag kommer svara. Varför behöver du min adress för att kunna argumentera emot det jag säger?

Enda anledningen till att nån i media ens ger dig skit för sånt där är för att utan ditt namn så kan dom inte starta hatdrev mot dig och skicka sina gatupolare på dig.

Hej! Detta är det absolut bästa jag hört på mycket länge! Hoppas du aldrig ger upp, utan fortsätter din argumentation, nån gång ger den resultat.

Jag syftar på videon så klart...
Senast redigerad av KIBy 2014-12-23 kl. 22:53.
Citera
2014-12-29, 20:18
Medlem
Storalfs avatar
Jag gillar den här killen han svingar åt alla håll och känns inte särskilt dogmatisk. Hela hans approach är rätt cool enligt mig, det märks att han skiter i vad folk tycker och tänker om honom.
Helt klart en röst som behövs och jag kommer definitivt följa honom.
Citera
2014-12-29, 20:44
Medlem
Mad monks avatar
Det är fantastiskt vad lättlurade folk är det räcker med att man säger självklarheter så är man hjälte förutsatt att man är blatte. Det säger en del faktiskt. Skulle inte kalla han blatte heller en blatte pratar inte som en upplandsbo.
Senast redigerad av Mad monk 2014-12-29 kl. 20:52.
Citera
2014-12-29, 20:56
Medlem
Kan inte förstå hur en europé kan definiera sig själv som blatte, albaner e nog blattar eftersom de skiljer sig mycket från övriga europer
Citera
2014-12-29, 23:35
Medlem
Storalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Det är fantastiskt vad lättlurade folk är det räcker med att man säger självklarheter så är man hjälte förutsatt att man är blatte. Det säger en del faktiskt. Skulle inte kalla han blatte heller en blatte pratar inte som en upplandsbo.

Hade det han sa varit självklarheter hade inte samhället sett ut som det gör, alltså är han betydligt mer kontroversiell än vad du vill göra gällande. Jag håller förvisso med honom i många fall så för mig ,och kanske dig också, är han okontroversiell men han är definitivt långt utanför ramarna i etablissemangets konsensus.
Sen håller jag med om att han inte är den typiska blatten direkt, hade jag inte vetat att han var bosnier/har bosniska rötter hade jag tagit honom för svensk. För min del är det dock ovidkommande eftersom jag tycker han gör bra filmer, svensk eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in