2017-12-31, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Av det jag har sett av honom, är han överlag en vettig och bra bosnier. Enda tillfället jag blev irriterad på honom var när han satt och kritiserade Özz Nujen över den där skitsaken (att Özz diktade upp något påhittat scenario där han enligt egen utsago, hotade en äldre svensk dam att ge henne en "tjottablängare"), och EABT började hylla kurder som hjältar över att kurder stred lite mot ISIS (kurder, ISIS, same shit, different name).

Men hey, ingen är perfekt liksom. Det finns mycket desinformation idag kring ISIS-debaclet, så jag har överseende med att inte alla fattar hela den regionens historia och etniska konflikter.

Vi har ju olika utgångspunkter i och med att du själv är blatte. Jag kan inte känna något som helst intresse för ungblatten. Tycker du ska kolla in Granskning Sverige, som sagt. Vi behöver såna som dig där det är lite högre nivå.

Citat:
EABT är inte negativ mot Sverige som sådant, i alla fall inte mer negativ än valfri etnisk svensk nynazist. Han kritiserar samhällsutvecklingen. Det här är kanske lite svårt för dig att förstå, men invandrare som EABT, de kom inte hit med avsikten att göra om Sverige till ett Bantustan.

Min mening är som sagt att bosnierna ska åka hem, då de inte har något i Sverige att göra längre. De är ingen tillgång för Sverige på lång sikt, enbart svenskarna är det enligt mitt sätt att se. Att de stannat gör deras avsikter tvivelaktiga.

Citat:
Sverige är ett bra land, svenskar är ett bra folk, man vill inte att Sverige ska bli ännu ett karikatyrland som de man finner i tredje världen, där etniska konflikter och etniska rensningar är vardagsmat. Detta innebär såklart att man inte släpper in efterblivna muslimer, negrer och andra låtsasmänniskor. Om det sedan finns lite bosnier här, eller lite greker, italienare osv, det är inte konstigare än att en del svenskar flyttar till Spanien osv.

Du nämner oroliga sydstater med obefintligt fungerande samhällen och värdelös service. Svenskar som flyttar dit får skylla sig själva, varken det är Spanien eller Balkan. Varför ska man släppa in folk av någon annan anledning än lite udda giftermål och sånt? Har inte Sverige redan sin egen befolkning att ta vara på?

Visst kan det ha funnits en arbetskraftsimport en gång i tiden, men ser du inte hur svenskar lider av arbetslöshet och värdelösa bostadsområden i dag? Jag tänker personligen ta livet av mig om det fortsätter så här.

Citat:
Innebär detta att hela Europa skall bli en blandad, etnicitetslös kontinent? Nej, klart det får fortsätta finnas olika etniska grupper med nationalstater osv, men även historiskt (och förhistoriskt), har Europa aldrig varit en kontinent som består av strikta etniska zoner. Tro det eller ej, etniska svenskar (och andra skandinaver), är resultatet av att olika europeiska folkgrupper blandades. WHG, ANE och ENF, är genetiska komponenter som representerar de stora olika europeiska folkstammarna (alla européer bär på dessa tre komponenter i varierande utsträckning).

Vad säger ungblatten om etnicitet över huvud taget? Inte mycket verkar det som. Jag minns Sverige som en strikt etnisk zon. Tills han och hans pack började välla in. Det började med Chile, sen Jugoslavien... Massa jävla sossar som kommer och ska tala om för oss "hur det är".

De ska fan hålla käften, eller så ska vi ge fan i att låta dem komma till tals. Sägs det nåt så ska det fan stämma också, inte bara en massa problematiserande, intellektualiserande och annat opportunistiskt jidder.

Citat:
Hur som helst, min poäng är att du överreagerar på att en bosnier dissar massinvandringen.

Gott nytt år till alla arga blattar!

Hoppas jag har visat att man inte kan reagera överdrivet på att nån randomiserad jävla ryggradskommunist börjar spy galla över "samhällsutvecklingen", som det var, och läxar upp allmänheten i hur det ligger till (minsann). Det enda han säger i mina öron är "ge mig mera pengar", och det är bara sorgligt att det blir så, men som Johan Andersson på GS säger - ett folk måste förtjäna sitt land.

Som en parentes är det fel att säga att Sverige är bra. Hur kan Sverige och svenskarna vara bra när de förstör sitt land och sitt folk till förmån för politiska reformer?

Gott nytt på dig och sorry att jag inte kunde svara tidigare.
Citera
2018-01-01, 06:47
Medlem
EghtLeggeds avatar
Här är bara ett exempel på varför det är bra att folk inte vet var man bor:

https://youtu.be/ybgwV2Y2vRc

Jag får skänka en slant till Enargblattepostar. Han har offrat så mycket för min skull.
Citera
2018-01-01, 10:39
Medlem
Det är så lätt att hitta hans namn med en Googlesökning att man knappt kan använda begreppet outning. Tror dock inte att Aftonbladet (exempelvis) kommer att publicera namnet, åtminstone inte i närtid. "Outningen" kommer komma här eller på "sociala medier" först om jag får gissa.
Citera
2018-01-01, 11:03
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
När vi ändå är inne på Stallman....
Nu raderades mitt förra svar, men jag tar det kortfattat: jag är givetvis medveten om Richard Stallman's pro-pedofili åsikter (han förespråkar även legalisering av zoofili, nekrofili osv; i sanning, en äkta freetard). Jag tappade mycket respekt för GPL licensen, efter att jag upptäckte hans parafili-snack för några år sedan, men just det citatet är en modern variant av vad Pericles eller någon annan grekisk filosof, sa för några tusen år sedan.

Dock har Stallman rätt i sak, och även Stallman, backar nog upp EABT i den här frågan (dock är Stallman vänsterextremist, så han lär hon inte sympatisera med EABT, men rent principiellt har Stallman och EABT samma position kring detta), eftersom Stallman är anti-Facebook (och liknande social media där de kräver att man använder sitt riktiga namn). Vad är hela poängen med Facebook, som GTA mycket korrekt, kallade Life Invader? Facebook's syfte är inte att minska "troll" och "pedofiler", som Facebookjudinnan Sheryl Sandberg påstår, utan helt enkelt att göra det obekvämt att ha kontroversiella politiska åsikter, och att folk som har det på Facebook, blir trakasserade osv. Hela poängen med Flashback (och egentligen internet överlag), är att du ska kunna ha en kontroversiell åsikt utan att få ditt liv förstört över något löjligt tankebrott. Det är just denna internetanonymitet, som har förändrat världspolitiken t.ex., jag menar, före internet blev så populärt som idag, hade USA cucks till politiker som alla var stöpta i samma PK-mall och lögner, från Clinton till George W. Bush och Obama, och även om nu Trump har visat sig vara en enorm besvikelse då han också började cuckade till slut, så lät han betydligt mer som ett "Flashbacktroll" under valkampanjen än någon annan amerikansk presidentkandidat i historien. Detta är orsaken till att mainstreamtänkare vill förbjuda anonymitet: de hatar godhet. De vill inte ha positiva samhällsförändringar.

EABT har tagit en stor risk genom att visa sitt ansikte; han hade kunnat vara helt anonym, om han gjorde som t.ex. Black Pidgeon Speaks, som inte visar sitt ansikte av just den orsaken. Så man får respektera EABT för att han inte helt döljer vem han är.

Vad som behövs på YouTube är fler dissidenter och anti-PK aktivister, som säger ifrån, och de få som finns bör man inte trakassera, för att det är exakt vad mainstreammedia, profitkorrumperade politikerhoror och liknande avskum vill; ni gör ju smutsjobbet åt dessa tredje världen importerande islamistallierade cuckpolitiker, när ni hetsar mot EABT.

Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Min syn på anonymitet är väl utvecklad i den här videon: https://www.youtube.com/watch?v=Hel1ifQOSo0
Utmärkt klipp som sammanfattar varför det är viktigt att respektera folks internetaktivisters rätt till anonymitet. Precis som du säger, hon Therese Lindgren bloggar ju om hjärndöd narcissistisk skit, som inte ens är kontroversiellt, och ändå är det folk som har den dåliga stilen att trakassera henne på det sättet. Att som EABT gör, diskutera kontroversiella samhällsfrågor ("speaking truth to power" som det kallas nuförtiden), det får helt enkelt folk respektera och låta bli att kräva att han hängs ut.

Givetvis är det som så, att de som sitter här och kräver att EABT hängs ut, inte bryr sig om "våga stå för din åsikt" och liknande tramsretorik; EABT står mer för hans åsikter än vad de flesta här i tråden gör, som kräver att hans adress osv ska läggas ut. Utan de vill helt enkelt att du skall misshandlas och eventuellt mördas, för att de stör sig på något du har sagt i förbifarten, eller att du inte är av svensk börd och liknande snobberi, klassism, rasism och liknande fasoner.

Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Använd din empati och tänk efter lite grann.
Nog har dessa empatilösa töntar tänkt igenom varför de vill att du ska hängas ut: de vill skada dig. De vill att någon lättkränkt muslim, kriminell blatte eller eventuell nynazist med enorma mindervärdeskomplex (och alla dessa typer saknar en vuxen mentalitet och framförallt tresiffrig IQ), skall söka upp dig och attackera dig. Du borde helt klart beväpna dig själv, just in case. Kolla på vad som hände med Theo van Gogh liksom. Vore trist som fan ifall du råkade ut för samma grej. Du är en bra kille och visst, jag håller inte med om allt du säger (finns t.ex. vissa onödigt provocerande grejer som du kanske inte behöver ta upp i tid och otid, som t.ex. att kalla svenskar fega stup i kvarten osv; det där är kontraproduktivt och får inte ditt budskap att nå ut bättre så att säga, och ärligt talat: sluta hylla kurder för ISIS! Kurder är inte bättre än ISIS!), men ditt hjärta är på rätt plats i alla fall. Det fattar nog de flesta i den här tråden, både etniska svenskar och hederliga invandrare.
“You have enemies? Good. That means you’ve stood up for something, sometime in your life.” — Winston Churchill
^^ Så funkar det, EABT. Ta vara på dig själv broshan! Det är trist som fan att otacksamma, avundsjuka typer inte kan respektera modiga individer som tar ansvar, säger ifrån och gör vad som är rätt; do the right thing, är verkligen en bristvara i dagens samhälle och dess frånvarande civilkurage.

Gott nytt år EABT!
Senast redigerad av EliasAlucard 2018-01-01 kl. 11:06.
Citera
2018-01-01, 11:53
Medlem
EliasAlucards avatar
Nu raderades även ett av mitt inlägg till dig Ben-Benn, men jag ska försöka hålla det här så kort som möjligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Vi har ju olika utgångspunkter i och med att du själv är blatte.
Givetvis är det som så, att ens etniska intressen influerar ens politiska åsikter. Däremot behöver inte din åsikt vara rätt bara för att du är svensk liksom.

Sedan anser jag att det finns ett socialt samhällsvärde, i att EABT kan fortsätta ladda upp hans åsikter på YouTube. EABT representerar en pro-svensk röst i samhället, och han talar för de icke-kriminella blattar som har fått nog av massimporten av zoomalier, övriga muslimer och dylika låtsasmänniskor. Som sagt, bosnier är inte muslimer egentligen (det är bara ett historiskt missförstånd i deras fall).

Citat:
Jag kan inte känna något som helst intresse för ungblatten.
Du behöver inte hålla med honom till 100%, men hans intressen är betydligt närmare dina och tvärtom.

Citat:
Tycker du ska kolla in Granskning Sverige, som sagt.
Har kollat några av deras klipp redan.

Citat:
Vi behöver såna som dig där det är lite högre nivå.
Okej, får väl ta det som en komplimang

Citat:
Min mening är som sagt att bosnierna ska åka hem, då de inte har något i Sverige att göra längre. De är ingen tillgång för Sverige på lång sikt, enbart svenskarna är det enligt mitt sätt att se. Att de stannat gör deras avsikter tvivelaktiga.
Det finns knappt 100,000 bosnier i Sverige, vi har snart en miljon eller fler tredje världen muslimer/negrer här (som typ nästan alla får PUT/medborgarskap direkt), och du sitter och hakar upp dig på några bosnier? Den bosniska invandringen till Sverige har dessutom upphört, medan övrig tredje världen invandring bara fortsätter och politikerna vägrar sätta stopp för den. Bosnier är dessutom inte särskilt rasfrämmande ur ett genetiskt perspektiv (bosnier är genetiskt närmare svenskar, än vad t.ex. greker, italienare och spanjorer är, tro det eller ej). Här har du en rolig genetisk karta som intygar att bosnier är arier:

http://img.pixady.com/2017/07/188421_7nnzqbx.png

Citat:
Du nämner oroliga sydstater med obefintligt fungerande samhällen och värdelös service. Svenskar som flyttar dit får skylla sig själva, varken det är Spanien eller Balkan. Varför ska man släppa in folk av någon annan anledning än lite udda giftermål och sånt? Har inte Sverige redan sin egen befolkning att ta vara på?

Visst kan det ha funnits en arbetskraftsimport en gång i tiden, men ser du inte hur svenskar lider av arbetslöshet och värdelösa bostadsområden i dag? Jag tänker personligen ta livet av mig om det fortsätter så här.
Hur länge tror du att man kan upprätthålla strikta etniska zoner i Europa? Det har dessutom aldrig funnits något sådant heller, varken historiskt eller förhistoriskt; även förr i tiden fanns det germaner som migrerade syd, till Spanien, nordafrika, Grekland osv, och hela orsaken till att svenskar överhuvudtaget existerar, beror på att svartmuskiga proto-indoeuropéer från Ukraina, migrerade till norra Europa och beblandade sig med den blonda och blåögda ursprungsbefolkningen, vars urnordiska icke-indoeuropeiska språk de raderade från historien.

Personligen tror jag att det kommer bli svårt att behålla några strikta etniska zoner inom EU i framtiden, så fokus bör vara att stoppa så mycket invandring som möjligt från tredje världen, och även kinesisk/indisk invandring också givetvis.

Citat:
Vad säger ungblatten om etnicitet över huvud taget? Inte mycket verkar det som. Jag minns Sverige som en strikt etnisk zon. Tills han och hans pack började välla in. Det började med Chile, sen Jugoslavien... Massa jävla sossar som kommer och ska tala om för oss "hur det är".

De ska fan hålla käften, eller så ska vi ge fan i att låta dem komma till tals. Sägs det nåt så ska det fan stämma också, inte bara en massa problematiserande, intellektualiserande och annat opportunistiskt jidder.

Hoppas jag har visat att man inte kan reagera överdrivet på att nån randomiserad jävla ryggradskommunist börjar spy galla över "samhällsutvecklingen", som det var, och läxar upp allmänheten i hur det ligger till (minsann). Det enda han säger i mina öron är "ge mig mera pengar", och det är bara sorgligt att det blir så, men som Johan Andersson på GS säger - ett folk måste förtjäna sitt land.
Ärligt talat, det låter som du inte kan släppa gammalt ideologiskt groll från 90-talet. Givetvis var bosniska invandrare på den tiden, kommunister; de kände inte till något annat, och det gjorde typ ingen på den tiden före internet var vad det är idag. Bosnier invandrade hit mellan 92 och 95, en del juggar som kom hit då, har dessutom flyttat tillbaka (och även en del chilenare har flyttat tillbaka eller till Spanien osv). Någon större invandring till Sverige från Bosnien eller Chile pågår inte idag.

Citat:
Som en parentes är det fel att säga att Sverige är bra. Hur kan Sverige och svenskarna vara bra när de förstör sitt land och sitt folk till förmån för politiska reformer?
Det kan som sagt bli mycket värre. Den dagen vi får se ett ISIS-style inbördeskrig här, lär du nog inte sitta och tjafsa om någon bosnier som tycker till på YouTube.

Citat:
Gott nytt på dig och sorry att jag inte kunde svara tidigare.
Gott nytt år!

Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Fast alltså, folk hängs ut här konstant, och då handlar det om helt anonyma privatpersoner som aldrig bett om att bli offentliga, allting helt enligt reglerna. Så om du anser att det bara är små fittor som sysslar med sånt så har du rätt lite koll på hur Flashback fungerar.
Faktum är att moderatorerna anser att uthängningar och kartläggningar av folk är en del av det fria ordet.

Anledningen till att du inte är uthängd (än) handlar inte om empati utan att du har "rätt" åsikter och passar in i åsiktskorridoren här.
Då får man frikort.
Nja, de som brukar hängas ut på Flashback är i regel kriminella och våldtäktsmän. EABT hängs inte ut här dels eftersom han är medlem, och dels eftersom man inte hänger ut politiskt korrekta vänsterorienterade medlemmar heller, eller för den delen, de fåtal Flashbackmedlemmar som vill propagera för legalisering av pedofili osv. Givetvis handlar det inte om "empati" (dock är det bra om man har det också), utan om att det fria ordet ska kunna fungera. Tror du att någon hade velat diskutera på Flashback om det innebar att alla deras personuppgifter och hemadress hängdes ut? Givetvis finns det en del som skiter i sånt, men Flashback hade nog varit ett ganska dött forum då, och YouTube hade bestått av 100% TV-spelsrecensioner och varit en lika steril och tråkig miljö som valfri Afrobladet artikel.

Varför man bör ha empati för EABT: visst, han tjänar pengar på hans YouTube-aktivitet, och detta gör en del småsinta individer, avundsjuka osv, men det han gör är redan stressfullt som det är, och det bör man ha förståelse för. Finns ingen vettig anledning att trakassera EABT IRL, och gör man det, då är man antingen en nyttig idiot eller folkfientlig helt enkelt.

Överhuvudtaget är det en jävla äcklig mentalitet och dålig stil att ge sig på någon som försöker göra något bra.
Citera
2018-01-01, 14:18
Medlem
Citat:
Nja, de som brukar hängas ut på Flashback är i regel kriminella och våldtäktsmän. EABT hängs inte ut här dels eftersom han är medlem, och dels eftersom man inte hänger ut politiskt korrekta vänsterorienterade medlemmar heller, eller för den delen, de fåtal Flashbackmedlemmar som vill propagera för legalisering av pedofili osv. Givetvis handlar det inte om "empati" (dock är det bra om man har det också), utan om att det fria ordet ska kunna fungera. Tror du att någon hade velat diskutera på Flashback om det innebar att alla deras personuppgifter och hemadress hängdes ut? Givetvis finns det en del som skiter i sånt, men Flashback hade nog varit ett ganska dött forum då, och YouTube hade bestått av 100% TV-spelsrecensioner och varit en lika steril och tråkig miljö som valfri Afrobladet artikel.

Nej de som brukar hängas ut på Flashback är i regel vem som helst, helt utan urskiljning, i AB&&K hängs helt oskyldiga ut i spekulationer om gärningsmän.

Och här i skvallerforumet hängs folk ut utan att de ens varit misstänkta som gärningsman för något brott.

Angående det "fria ordet", så gäller anonymiteten endast medlemmar på forumet.
Men det funkar inte att som användare sammankoppla sig själv med en person utanför forumet, (t.ex skriva "det är jag som är Carl Bildt") för att hindra folk ifrån att spekulera om personen.

Snarare borde det räknas som självoutning, men givetvis är det samma princip här, om man håller sig inom åsiktskorridorens gränser så klarar man sig.

Vad du personligen anser vara dålig stil är endast din egen åsikt, inte en universell sanning.
Citera
2018-01-01, 15:04
Medlem
santos_devilles avatar
Har han någonsin kritiserat sin egna etniska tillhörighet i Sverige eller är det bara andra blattar?
Citera
2018-01-01, 15:39
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Nej de som brukar hängas ut på Flashback är i regel vem som helst, helt utan urskiljning, i AB&&K hängs helt oskyldiga ut i spekulationer om gärningsmän.
Som sagt, det är i regel kriminella och våldtäktsmän, som hängs ut här, och då hängs de ut för grova brott som de har begått. Ibland händer det, och det är trist, att vissa oskyldiga privatpersoner som kanske misstänks eller spekuleras ha haft en roll i brottet, att de också namedroppas.

Citat:
Och här i skvallerforumet hängs folk ut utan att de ens varit misstänkta som gärningsman för något brott.
Fast det där är ju offentliga personer (kändisar, politiker osv) och det är inte konstigare att Flashbackmedlemmar snackar om dem än att vanliga privatpersoner IRL gör det.

Dina två exempel är inte jämförbara med EABT; han är en internetaktivist. Han har gått ut med sitt ansikte; han behövde inte göra detta, men det ger honom mer trovärdighet och respekt än om han hade bara använt sin röst. Finns ingen anledning att hänga ut honom, då han dels inte är kriminell och dels engagerar han sig i opinionsbildning; man behöver inte hålla med honom om allt han säger, och vill man gå i polemik med honom, kan man antingen besvara hans inlägg här på Flashback, eller ladda upp ett klipp på YouTube, och bemöta hans argument där. Däremot om man hänger ut honom och någon attackerar honom, ja då är man delvis ansvarig för att han har blivit skadad.

Och det är liksom hela poängen med att hänga ut meningsmotståndare: man vill tysta eller skada dem, vilket är dålig stil, och säger en hel del om hur kass man själv är på att debattera och bemöta argument, eller för den delen, hur man inte klarar av att någon tycker annorlunda.

Att man bör lämna EABT:s identitet ifred, är inte konstigare än att många whistleblowers vill vara anonyma, och att hederliga människor förstår detta och respekterar det.

Citat:
Angående det "fria ordet", så gäller anonymiteten endast medlemmar på forumet.
Men det funkar inte att som användare sammankoppla sig själv med en person utanför forumet, (t.ex skriva "det är jag som är Carl Bildt") för att hindra folk ifrån att spekulera om personen.
EABT vill inte ge ut sina personuppgifter även utanför Flashback, och då får man respektera det. Seriöst, vad angår det folk var han bor och vad han heter? Hans namn och hemadress är liksom inte hans argument.

Citat:
Snarare borde det räknas som självoutning, men givetvis är det samma princip här, om man håller sig inom åsiktskorridorens gränser så klarar man sig.
Det handlar inte om "åsiktkorridorens gränser". Ingen här på Flashback går och hänger ut meningsmotståndare, och de som gör det, stängs av; vi är här för att debattera, och vi skiter i vad du heter eller var du bor. Rent generellt är det bara vänsterpatrask/kommunister och en och annan nynazist och liknande typer, som går och hänger ut folk, vilket beror på gammal förlegad Stasi-atavism och Gestapo-tänk som de inte har skakat av sig, eftersom de inte tål oliktänkande och de klarar inte av att argumentera för deras ideologi, och hela deras syfte med att hänga ut oliktänkande beror på att de vill att personen ifråga skall trakasseras eller misshandlas, pga en politisk åsikt.

Citat:
Vad du personligen anser vara dålig stil är endast din egen åsikt, inte en universell sanning.
No shit, Sherlock. Dock tycker nog de flesta inbitna Flashbackmedlemmar, som förstår principen kring yttrandefriheten, vikten av att man ska få tycka vad man vill utan att bli trakasserad över det, att det är dålig stil att hänga ut någon över en politisk åsikt.

Hela den här angivarkulturen över politiska åsikter, som vissa i den här tråden förespråkar, hör hemma i Saddam's Irak liksom, inte i ett fritt västerländskt land.

Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Har han någonsin kritiserat sin egna etniska tillhörighet i Sverige eller är det bara andra blattar?
Vad ska han kritisera? Bosnier är generellt ganska reko. Visst finns det några ghettoskadade bosnier som sysslar med gangstershit och liknande, men överlag är de inget större samhällsproblem. Sedan, är han inte särskilt blattefientlig heller, utan han kritiserar framförallt muslimer, ghettoblattar och deras allierade PK-svennar, och han vill inte ha mer massinvandring från tredje världen, eftersom han förstår att det kommer spåra ur till slut om det fortsätter så här ett par decennier till. Som balkanblatte förstår han nog konceptet balkanisering och vad det kan leda till när det blir för mycket av den varan.
Senast redigerad av EliasAlucard 2018-01-01 kl. 15:50.
Citera
2018-01-01, 16:31
Medlem
Schnyggves avatar
Jag är också nyfiken som fan! Men jag tycker inte heller att han bör outas! Så om någon vet, så håll det för er själva! Stötta honom på Patreon istället, det gör jag! ör det är fan inte många som skulle våga göra det han gör!
Citera
2018-01-01, 16:37
Medlem
Citat:
Som sagt, det är i regel kriminella och våldtäktsmän, som hängs ut här, och då hängs de ut för grova brott som de har begått. Ibland händer det, och det är trist, att vissa oskyldiga privatpersoner som kanske misstänks eller spekuleras ha haft en roll i brottet, att de också namedroppas.

Fast det där är ju offentliga personer (kändisar, politiker osv) och det är inte konstigare att Flashbackmedlemmar snackar om dem än att vanliga privatpersoner IRL gör det.

Dina två exempel är inte jämförbara med EABT; han är en internetaktivist. Han har gått ut med sitt ansikte; han behövde inte göra detta, men det ger honom mer trovärdighet och respekt än om han hade bara använt sin röst. Finns ingen anledning att hänga ut honom, då han dels inte är kriminell och dels engagerar han sig i opinionsbildning; man behöver inte hålla med honom om allt han säger, och vill man gå i polemik med honom, kan man antingen besvara hans inlägg här på Flashback, eller ladda upp ett klipp på YouTube, och bemöta hans argument där. Däremot om man hänger ut honom och någon attackerar honom, ja då är man delvis ansvarig för att han har blivit skadad.

Och det är liksom hela poängen med att hänga ut meningsmotståndare: man vill tysta eller skada dem, vilket är dålig stil, och säger en hel del om hur kass man själv är på att debattera och bemöta argument, eller för den delen, hur man inte klarar av att någon tycker annorlunda.

Att man bör lämna EABT:s identitet ifred, är inte konstigare än att många whistleblowers vill vara anonyma, och att hederliga människor förstår detta och respekterar det.

EABT vill inte ge ut sina personuppgifter även utanför Flashback, och då får man respektera det. Seriöst, vad angår det folk var han bor och vad han heter? Hans namn och hemadress är liksom inte hans argument.

Det handlar inte om "åsiktkorridorens gränser". Ingen här på Flashback går och hänger ut meningsmotståndare, och de som gör det, stängs av; vi är här för att debattera, och vi skiter i vad du heter eller var du bor. Rent generellt är det bara vänsterpatrask/kommunister och en och annan nynazist och liknande typer, som går och hänger ut folk, vilket beror på gammal förlegad Stasi-atavism och Gestapo-tänk som de inte har skakat av sig, eftersom de inte tål oliktänkande och de klarar inte av att argumentera för deras ideologi, och hela deras syfte med att hänga ut oliktänkande beror på att de vill att personen ifråga skall trakasseras eller misshandlas, pga en politisk åsikt.

No shit, Sherlock. Dock tycker nog de flesta inbitna Flashbackmedlemmar, som förstår principen kring yttrandefriheten, vikten av att man ska få tycka vad man vill utan att bli trakasserad över det, att det är dålig stil att hänga ut någon över en politisk åsikt.

Hela den här angivarkulturen över politiska åsikter, som vissa i den här tråden förespråkar, hör hemma i Saddam's Irak liksom, inte i ett fritt västerländskt land.

Vad ska han kritisera? Bosnier är generellt ganska reko. Visst finns det några ghettoskadade bosnier som sysslar med gangstershit och liknande, men överlag är de inget större samhällsproblem. Sedan, är han inte särskilt blattefientlig heller, utan han kritiserar framförallt muslimer, ghettoblattar och deras allierade PK-svennar, och han vill inte ha mer massinvandring från tredje världen, eftersom han förstår att det kommer spåra ur till slut om det fortsätter så här ett par decennier till. Som balkanblatte förstår han nog konceptet balkanisering och vad det kan leda till när det blir för mycket av den varan.
Jag vet inte riktigt vem du riktar ditt svammel till, min åsikt om uthängningar har jag redan klargjort:

Citat:
Nä, det tycker inte jag heller.
Problemet med att hänga ut privatpersoner av diverse anledningar, är att det i förlängningen leder till mer regler, mer lagar, och mer kontroll på nätet.

Men att folk här skulle bry sig om vilka som blir uthängda eller att man skulle dra sig för att begå häxjakter på politiska meningsmotståndare, är ju ren lögn.

Som sagt, moderatorer har gått ut och klargjort att uthängningar är en del av yttrandefriheten.
Här kan du läsa mer om det.

Att denna yt-kändis är ett undantag, beror på att han har "rätt" åsikter.
Senast redigerad av Blalotus 2018-01-01 kl. 16:41.
Citera
2018-01-01, 17:55
Medlem
Citat:

Givetvis är det som så, att ens etniska intressen influerar ens politiska åsikter. Däremot behöver inte din åsikt vara rätt bara för att du är svensk liksom.

Väst tog avstamp till dagens världsordning i Nürnbergrättegångarna. Vår moderna politik, som utgår från FN och EU, går ut på långsamma reformer och fungerar som ett socialt spel för att uppnå och sprida förståelse bland "folket".

Men etniska frågor överlappar fortfarande in i det politiska därför att vi lever mitt i en etniskt betingad situation som behöver åtgärdas. Och politik utan rätt till konkreta och handfasta åtgärder är inte politik.

I dag ska begreppet "folk" rentvättas från all etnisk innebörd. Jag tycker att EABT bidrar till den semantiska hjärntvätten. Överväg om det inte är så att EABT är en nyttig idiot som tjänar som en utpost för den nya världsordningen genom att han förekommer som offentlig person och provocerar folk till en mängd helt onödiga politiska antaganden.

Citat:
Sedan anser jag att det finns ett socialt samhällsvärde, i att EABT kan fortsätta ladda upp hans åsikter på YouTube. EABT representerar en pro-svensk röst i samhället, och han talar för de icke-kriminella blattar som har fått nog av massimporten av zoomalier, övriga muslimer och dylika låtsasmänniskor. Som sagt, bosnier är inte muslimer egentligen (det är bara ett historiskt missförstånd i deras fall).

Du behöver inte hålla med honom till 100%, men hans intressen är betydligt närmare dina och tvärtom.

Tycker inte det finns något att hålla med om i det jag hört. Tycker det är åt helvete att intellektualisera och problematisera en situation där folk som mig tycker det börjar bli dags att ta livet av sig rent konkret som lösningsgrad. Tycker det är ordkackande opportunism.

Viktigast av allt - förklara för mig hur han talar för er som fått nog. Har "ni" gjort en enda ansträngning för att sätta er in i den verkliga situationen?

Det grundläggande är att våra arbetsplatser och bostäder blir omöjliga att stå ut med. Ett hus är inte ett hem om det finns negrer i det. Detta gäller på nationell nivå.

Citat:
Har kollat några av deras klipp redan.

Okej, får väl ta det som en komplimang

Det är bra att du fortsätter på rätt bana. Som sagt, bosnier är inget att romantisera. Oavsett om de är muslimer så lider hela Balkan av svår intelligensbrist. Tycker det ligger nåt konstigt i att du relaterar till EABT.

Som blatte, är det inte bara ett urspårat mindervärdeskomplex? Vilket i sin tur bygger på missförstånd. Se t.ex. till det att arabvärlden var överlägsna i världen på samhällsbygge innan islam, samt det att era äldsta fornspråk (motsvarande runorna, fast äldre av förklarliga skäl) ligger till grund för hela den indoeuropeiska språkfamiljen.

Faktum är att åtminstone ett par av de mest fundamentala egenskaperna i germanskt temperament är helt uppenbara i arabvärldens äldsta litteratur. Då menar jag sånt som vi ser upp till som allra mest. Behärskning, syftesanpassad utbildning och självuppoffring, samt en mer icke-neurotisk version av de senare indiska idéerna om försakelse av sinnesnjutning. Grundläggande förutsättningar för den typen av samhälle som vi allra mest ser upp till.

Om nazisterna ens hade haft motsvarande vetenskapliga ambitioner så hade idén om det ariska folket kunnat förankras där. Å andra sidan kvarstår sanningen i tanken om en undermänniska precis som den manifesteras i EABT - en person som till det yttre verkar som oss, men som aldrig kommer bli det egentligen.

Citat:
Det finns knappt 100,000 bosnier i Sverige, vi har snart en miljon eller fler tredje världen muslimer/negrer här (som typ nästan alla får PUT/medborgarskap direkt), och du sitter och hakar upp dig på några bosnier? Den bosniska invandringen till Sverige har dessutom upphört, medan övrig tredje världen invandring bara fortsätter och politikerna vägrar sätta stopp för den. Bosnier är dessutom inte särskilt rasfrämmande ur ett genetiskt perspektiv (bosnier är genetiskt närmare svenskar, än vad t.ex. greker, italienare och spanjorer är, tro det eller ej). Här har du en rolig genetisk karta som intygar att bosnier är arier:

http://img.pixady.com/2017/07/188421_7nnzqbx.png

Kom igen, det handlar hela tiden om samma sak. En nigger som skriker att han har rättigheter är samma sak som en bosnier som pladdrar på Youtube. Det handlar om att legitimera någonting som är sjukt i grunden, vilket därmed är omöjligt och intellektuellt degenererande för publiken (förutsatt att det finns något som kan degenereras, vilket det gör hos den etniskt svenska delen).

Bosnier fortsätter att köpa äktenskap och dessutom kommer lättar in i Sverige med de nya reglerna, då de är bättre etablerade och därmed klarar försörjningskravet. Dessutom finns ett EU-medlemsskap på kartan. De är ett stort hot och att börja acceptera dem kommer inte på fråga.

Bosnier är definitivt inte närmare svenska folket på något annat sätt än politiskt. Det är deras ryggmärgskommunism som skapar gemenskap med våra 100+ år av sociala reformer.

Rolig kartan, men den innehåller grova fel som går emot sunt förnuft på en rent intuitiv nivå. Kan man få en källa till den? Skulle gärna vilja läsa hur den som gjort den tänkte.

- Kommentar till mod här, att absolut inte börja lägga sig i och radera här, då vi måste ha rätt att gå till grunden med alla eventuella påståenden om EABT:s affinitet till det svenska folket, oavsett om det ligger på en genetisk nivå eller vad som än påstås av EABT själv eller hans anhängare.

Citat:
Hur länge tror du att man kan upprätthålla strikta etniska zoner i Europa? Det har dessutom aldrig funnits något sådant heller, varken historiskt eller förhistoriskt; även förr i tiden fanns det germaner som migrerade syd, till Spanien, nordafrika, Grekland osv, och hela orsaken till att svenskar överhuvudtaget existerar, beror på att svartmuskiga proto-indoeuropéer från Ukraina, migrerade till norra Europa och beblandade sig med den blonda och blåögda ursprungsbefolkningen, vars urnordiska icke-indoeuropeiska språk de raderade från historien.

Personligen tror jag att det kommer bli svårt att behålla några strikta etniska zoner inom EU i framtiden, så fokus bör vara att stoppa så mycket invandring som möjligt från tredje världen, och även kinesisk/indisk invandring också givetvis.

Som jag var inne på angående nazisternas (tyvärr ihåliga, om än avsiktligt sådana) teoretiska grundvalar, så tror jag att mänsklighetens fortlevnad hänger på vetenskapliga teorier som definierar hur 1) intelligens avhängighet i ras och 2) rasens avhängighet i kusingiften och inavel. Ekonomi = intelligens, då ekonomi är läran om allting som är till 100 % förutsägbart och kunskapsmässigt uttömt och känt.

Etniska zoner är inte nödvändiga i form av nationsgränser om segregering kan uppnås där inavlade muhammedaner kan hållas i arbetsläger osv., upp till den ädla vita rasen och dess politiska program (som t.ex. den så kallade "förintelsen").

Däremot är "etniska zoner" en nödvändighet som abstraktion. Var bor svenskarna?

Det jag vill få sagt med det är att EABT:s snack bygger på just den inställningen som du lägger fram, att allt är bara tillblandat skit ändå och att lite duktiga bosnier gör ingen skada, ungefär. Problemet är "något annat". För mig är det rent vilseledande.

Det handlar för mig om att parasitera. Alltså ytterligare ett led i hans feghet. Han kan visa sig på kamera med en yxa och säga att det är bäst för motpartens skull att han förblir anonym, och tittarna som vill att han fortsätter göra videoklipp snarare än att sitta i fängelse. Men inte åka hem. Såna personer har inget i Sverige att göra.

Han inte vågar exponera sig för den verkligheten vi svenskar lever i, där våra bostadsområden och arbetsplatser har blivit förstörda, samt där vi sitter fast i arbetslöshet och förnedrande reformprogram. Utan han har det ganska bra, särskilt i jämförelse med betongblocket där han hade bott i sitt hemland med kroppsarbete hela dagen lång.

Sånt folk ska man inte göra reklam för. Som sagt, om jag hade möjligheten så hade jag åkt hem i hans ställe. Hur orkar man leva med sig själv som pladderkärring på Youtube?
Citera
2018-01-01, 18:05
Medlem
Citat:
Ärligt talat, det låter som du inte kan släppa gammalt ideologiskt groll från 90-talet. Givetvis var bosniska invandrare på den tiden, kommunister; de kände inte till något annat, och det gjorde typ ingen på den tiden före internet var vad det är idag. Bosnier invandrade hit mellan 92 och 95, en del juggar som kom hit då, har dessutom flyttat tillbaka (och även en del chilenare har flyttat tillbaka eller till Spanien osv). Någon större invandring till Sverige från Bosnien eller Chile pågår inte idag.

Nej, därför att de är var sitt lands infödingar, ryggradskommunisterna. Just därför sossarna tog in dem. De kriminella och ryggradsparasiterna behövde mindre hjälp. Alla andra mördades eller dog i krig för sin vägran att leva som kräk (= EABT).

Det sista du säger är ju rent skitsnack. De kan importera hela sin släkt som i sin tur kan fortsätta importen. Jag hade naturligtvis respekterat EABT om han hade haft så mycket som ett jävla uns självkritik.

Utan det handlar bara om hur jävla förträfflig just han och hans folk är. Du ser vad jag säger om t.ex. iranier och andra arabfolk. Gör en jämförelse om du vågar, EABT! Du tillhör samma intelligenspercentil som vilken randomiserad negermupp som gastar om sina rättigheter som helst.

Jag vill se ett resonemang om vad som ger honom rätt att bo i svenskarnas land, Sverige. Förutsatt att han tycker att Sverige är svenskarnas land. Gör han det? Nej. Utan ryggradskommunister, ryggradsparasiter och kriminella från Balkan anser sig lika berättigade till Sverige som land, som surinamnegrer tycker sig stå i särställning i Nederländerna, t.ex.

Detta bygger på den typen av villoläror som du halvt skriver under på här och där. Nåt slags vagt begrepp om att "han är åtminstone inte neger". Jag har kommit till en punkt i min mognad där jag inte orkar se folk från balkan mer än jag orkar se på negrer. Balkan är en plats på kartan där man måste ha en doktorsgrad för att leva upp till ett svenskt förskolebarns handlingsförmåga i samhället.

Citat:
Det kan som sagt bli mycket värre. Den dagen vi får se ett ISIS-style inbördeskrig här, lär du nog inte sitta och tjafsa om någon bosnier som tycker till på YouTube.

Islam håller på att bli vår tids kommunism. Polis- och militärstyrkorna runt om i Europa börjar få nog. Det kan bli motsvarande konflikter som det varit med kommunistisk inblandning.

För mig är det ett steg mot försämring när EABT blir accepterad som "vettig", "duktig" och allt vad det är. En gång i tiden hade den här tråden till 75 % bestått av folk som påpekade, med mer eller mindre finess, att det är och förblir en blatte vi pratar om.

Islam ska begränsas till livegna kretiner vars existens utgör den allra lägsta underklassen i europeisk historia. De ska absolut inte få komma till tals. Negrer är inte vatten värda om det finns en robot som kan göra deras arbete. De ska hålla käften om sina "rättigheter". Och där tycker inte jag att EABT och såna som han borde få komma till tals mer än muslimerna eller negrerna.

Vi har olika utgångspunkt, men för mig är EABT:s klipp bevis på hans status som hobbymänniska, vars enda syfte på jorden är att öppna endera sidan av den metaboliska tuben.

Citat:

Flashback har inget som helst skydd av sina användare annat än när det uttryckligen (eller med motsvarande tydlighet) handlar om att "Användare X" = "Namn Y". I just det här fallet undrar man lite om förekomsten av en användare som hävdar sig vara ungblatten är ett knep för att förhindra uthängning.

Youtube var en gång i tiden helt otroligt skönt, med en massa randomiserade intellektuella som poppade upp ur ingenstans och snackade skit om det ena och det andra. Det varade ju inte länge. Sen kom alla jävla hemmagjorda dokumentärer och i dag vet vi ju hur det ser ut. Hur skiljer sig ungblatten från mängden?

Om någon skulle komma och säga att Youtube-användaren EABT (utan någon som helst syftning på någon som helst Flashback-användare) heter si och så, kanske länka till Ratsit - so what?

Det vi ska komma ihåg är grundläggande för den svenska samhällsidén är öppenheten. Vi är det öppnaste landet i världen sett till register och dokumentation. Om det finns risk att man får en sten genom fönstret eller värre så bör man tänka efter innan man yttrar sig. Öppenhet stör högre än rätten att kacka ner sig verbalt.

EABT får alltså inte bara fribiljett att skita verbalt för publik och inkassera för det, utan han gör det dessutom genom att undergräva en av pelarna för det svenska samhället och framställa Sverige som nåt slags frihamn för värdelösa ryggradskommunister från Balkan och annat pack. Som om vi svenskar accepterade skiten, som om vårt samhälle innehöll en plats för dem osv.

Om han värdesatte sitt bekväma svenska småstadsliv så hade han hållt käften, om det inte var för anonymiteten. Alla är ju överens om att anonymiteten är nyckeln till hans verksamhet. Nyckeln till framgång ska inte vara anonymitet, utan ligga i innehållet i det man säger. Innehållet i det han säger är uteslutande: "jag är rolig, ge mig mer pengar".

Citat:
Varför man bör ha empati för EABT: visst, han tjänar pengar på hans YouTube-aktivitet, och detta gör en del småsinta individer, avundsjuka osv, men det han gör är redan stressfullt som det är, och det bör man ha förståelse för. Finns ingen vettig anledning att trakassera EABT IRL, och gör man det, då är man antingen en nyttig idiot eller folkfientlig helt enkelt.

Överhuvudtaget är det en jävla äcklig mentalitet och dålig stil att ge sig på någon som försöker göra något bra.

Det där är nåt slags Hollywood-strategi. Ur mitt perspektiv gör han ingenting som är bra för någon annan än honom själv. Hans politiska pseudo- och villoläror skapar inte enighet inom det svenska folket. Du säger ju själv att det var bättre på 80-talet. Då fanns det inga avancerade "intellektuella" idéer om "hur det ligger till", utan antingen var Sverige svenskarnas land, och packet skulle ut, eller också fritt fram för den nya ordningen och reformerna vars förstörelse EABT är ett uttryck för.

Vi behöver enighet omkring enkla begrepp. Vi behöver absolut inte en jävla Hollywood-iserad mupp som kallar sig själv blatte och därmed friskriver sig själv från... ja, allt. Självkritik och offentlighet.

Som sagt - nyckeln ligger i enkelhet. Sanningen är logisk, och det logiska svaret är alltid det enklaste. När en bosnier hyllas som sanningssägare utan att per definition någonsin ens kunna bli lidande av vår samhällsutveckling och de reformer som ligger bakom så handlar det om vilseledning.

Tycker det är rent patetiskt att han inte kan stå för att hans enda syfte är att inkassera, få uppmärksamhet och roa sig. Han håller inte. Försök att diskutera med honom kommer enbart leda till irritation hos motparten. Ingen kommer att komma till insikt. Han sprider inte insikt, han motverkar den.

Det vi behöver är enkla svar. Häng ut den jäveln nu, så visar vi vems land det är han bor i! I bästa fall flyttar han hem till Bosnien då, så blir vi av med honom.

Slutligen vill jag bara säga att om du tillskriver EABT väsentlighet så underskattar du svensk handlingskraft att ta tillbaka sitt land. Som sagt, du själv sitter säker då du har bevisat dig intellektuellt och dessutom tillhör en etnisk folkgrupp som står nära den nordiska. Vikingar och araber har kämpat sida vid sida och levt i ömsesidig segregation sen medeltiden. Vi har bevisat oss villiga att acceptera era moskéer så länge ni vet vem det är ni är hemma hos.

Untermensch har vi dock inte hämnats på än - och glöm att ungblatten övertygar nån annan än isolerade särfall. Glöm fullständigt att en undermänniska kommer ingå i någon genuin gemenskap med äkta vita människor. Jag tycker det är konstigt att du sympatiserar med Balkan, men det ligger väl i en separationsångest i förhållande till vissa teorier som du tror på.

Den alternativa strategin (till att ta tillbaka vårt land med våld) är att strypa deras tillgång till pengar och svälta ihjäl dem. Varför inte statuera exempel med ungblatten? Hänga ut = plocka bort. Billigt, snabbt och enkelt - så var det en mindre förnedrande törn i ögat på den svenska folkkroppen.

Observera att jag inte syftar på någon som helst användare av det här forumet. Vem som helst kan registrera en användare och påstå sig vara ungblatten - glöm inte det. Dock är frågan kanske inte helt utredd om det är tekniskt möjligt än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in