Citat:
Ärligt talat, det låter som du inte kan släppa gammalt ideologiskt groll från 90-talet. Givetvis var bosniska invandrare på den tiden, kommunister; de kände inte till något annat, och det gjorde typ ingen på den tiden före internet var vad det är idag. Bosnier invandrade hit mellan 92 och 95, en del juggar som kom hit då, har dessutom flyttat tillbaka (och även en del chilenare har flyttat tillbaka eller till Spanien osv). Någon större invandring till Sverige från Bosnien eller Chile pågår inte idag.
Nej, därför att de är var sitt lands infödingar, ryggradskommunisterna. Just därför sossarna tog in dem. De kriminella och ryggradsparasiterna behövde mindre hjälp. Alla andra mördades eller dog i krig för sin vägran att leva som kräk (= EABT).
Det sista du säger är ju rent skitsnack. De kan importera hela sin släkt som i sin tur kan fortsätta importen. Jag hade naturligtvis respekterat EABT om han hade haft så mycket som ett jävla uns självkritik.
Utan det handlar bara om hur jävla förträfflig
just han och hans folk är. Du ser vad jag säger om t.ex. iranier och andra arabfolk. Gör en jämförelse om du vågar, EABT! Du tillhör samma intelligenspercentil som vilken randomiserad negermupp som gastar om sina rättigheter som helst.
Jag vill se ett resonemang om vad som ger honom rätt att bo i svenskarnas land, Sverige. Förutsatt att han tycker att Sverige är svenskarnas land. Gör han det? Nej. Utan ryggradskommunister, ryggradsparasiter och kriminella från Balkan anser sig lika berättigade till Sverige som land, som surinamnegrer tycker sig stå i särställning i Nederländerna, t.ex.
Detta bygger på den typen av villoläror som du halvt skriver under på här och där. Nåt slags vagt begrepp om att "han är åtminstone inte neger". Jag har kommit till en punkt i min mognad där jag inte orkar se folk från balkan mer än jag orkar se på negrer. Balkan är en plats på kartan där man måste ha en doktorsgrad för att leva upp till ett svenskt förskolebarns handlingsförmåga i samhället.
Citat:
Det kan som sagt bli mycket värre. Den dagen vi får se ett ISIS-style inbördeskrig här, lär du nog inte sitta och tjafsa om någon bosnier som tycker till på YouTube.
Islam håller på att bli vår tids kommunism. Polis- och militärstyrkorna runt om i Europa börjar få nog. Det kan bli motsvarande konflikter som det varit med kommunistisk inblandning.
För mig är det ett steg mot försämring när EABT blir accepterad som "vettig", "duktig" och allt vad det är. En gång i tiden hade den här tråden till 75 % bestått av folk som påpekade, med mer eller mindre finess, att det är och förblir en blatte vi pratar om.
Islam ska begränsas till livegna kretiner vars existens utgör den allra lägsta underklassen i europeisk historia. De ska absolut inte få komma till tals. Negrer är inte vatten värda om det finns en robot som kan göra deras arbete. De ska hålla käften om sina "rättigheter". Och där tycker inte jag att EABT och såna som han borde få komma till tals mer än muslimerna eller negrerna.
Vi har olika utgångspunkt, men för mig är EABT:s klipp bevis på hans status som hobbymänniska, vars enda syfte på jorden är att öppna endera sidan av den metaboliska tuben.
Citat:
Nja, de som brukar hängas ut på Flashback är i regel kriminella och våldtäktsmän. EABT hängs inte ut här dels eftersom han är medlem, och dels eftersom man inte hänger ut politiskt korrekta vänsterorienterade medlemmar heller, eller för den delen, de fåtal Flashbackmedlemmar som vill propagera för legalisering av pedofili osv. Givetvis handlar det inte om "empati" (dock är det bra om man har det också), utan om att det fria ordet ska kunna fungera. Tror du att någon hade velat diskutera på Flashback om det innebar att alla deras personuppgifter och hemadress hängdes ut? Givetvis finns det en del som skiter i sånt, men Flashback hade nog varit ett ganska dött forum då, och YouTube hade bestått av 100% TV-spelsrecensioner och varit en lika steril och tråkig miljö som valfri Afrobladet artikel.
Flashback har inget som helst skydd av sina användare annat än när det uttryckligen (eller med motsvarande tydlighet) handlar om att "Användare X" = "Namn Y". I just det här fallet undrar man lite om förekomsten av en användare som hävdar sig vara ungblatten är ett knep för att förhindra uthängning.
Youtube var en gång i tiden helt otroligt skönt, med en massa randomiserade intellektuella som poppade upp ur ingenstans och snackade skit om det ena och det andra. Det varade ju inte länge. Sen kom alla jävla hemmagjorda dokumentärer och i dag vet vi ju hur det ser ut. Hur skiljer sig ungblatten från mängden?
Om någon skulle komma och säga att
Youtube-användaren EABT (utan någon som helst syftning på någon som helst Flashback-användare) heter si och så, kanske länka till Ratsit - so what?
Det vi ska komma ihåg är grundläggande för den svenska samhällsidén är öppenheten. Vi är det öppnaste landet i världen sett till register och dokumentation. Om det finns risk att man får en sten genom fönstret eller värre så bör man tänka efter innan man yttrar sig. Öppenhet stör högre än rätten att kacka ner sig verbalt.
EABT får alltså inte bara fribiljett att skita verbalt för publik och inkassera för det, utan han gör det dessutom genom att undergräva en av pelarna för det svenska samhället
och framställa Sverige som nåt slags frihamn för värdelösa ryggradskommunister från Balkan och annat pack. Som om vi svenskar accepterade skiten, som om vårt samhälle innehöll en plats för dem osv.
Om han värdesatte sitt bekväma svenska småstadsliv så hade han hållt käften, om det inte var för anonymiteten. Alla är ju överens om att anonymiteten är nyckeln till hans verksamhet. Nyckeln till framgång ska inte vara anonymitet, utan ligga i innehållet i det man säger. Innehållet i det han säger är uteslutande: "jag är rolig, ge mig mer pengar".
Citat:
Varför man bör ha empati för EABT: visst, han tjänar pengar på hans YouTube-aktivitet, och detta gör en del småsinta individer, avundsjuka osv, men det han gör är redan stressfullt som det är, och det bör man ha förståelse för. Finns ingen vettig anledning att trakassera EABT IRL, och gör man det, då är man antingen en nyttig idiot eller folkfientlig helt enkelt.
Överhuvudtaget är det en jävla äcklig mentalitet och dålig stil att ge sig på någon som försöker göra något bra.
Det där är nåt slags Hollywood-strategi. Ur mitt perspektiv gör han ingenting som är bra för någon annan än honom själv. Hans politiska pseudo- och villoläror skapar inte enighet inom det svenska folket. Du säger ju själv att det var bättre på 80-talet. Då fanns det inga avancerade "intellektuella" idéer om "hur det ligger till", utan antingen var Sverige svenskarnas land, och packet skulle ut, eller också fritt fram för den nya ordningen och reformerna vars förstörelse EABT är ett uttryck för.
Vi behöver enighet omkring enkla begrepp. Vi behöver absolut inte en jävla Hollywood-iserad mupp som kallar sig själv blatte och därmed friskriver sig själv från... ja, allt. Självkritik och offentlighet.
Som sagt - nyckeln ligger i enkelhet. Sanningen är logisk, och det logiska svaret är alltid det enklaste. När en bosnier hyllas som sanningssägare utan att
per definition någonsin
ens kunna bli lidande av vår samhällsutveckling och de reformer som ligger bakom så handlar det om vilseledning.
Tycker det är rent patetiskt att han inte kan stå för att hans enda syfte är att inkassera, få uppmärksamhet och roa sig. Han håller inte. Försök att diskutera med honom kommer enbart leda till irritation hos motparten. Ingen kommer att komma till insikt. Han sprider inte insikt, han motverkar den.
Det vi behöver är enkla svar. Häng ut den jäveln nu, så visar vi vems land det är han bor i! I bästa fall flyttar han hem till Bosnien då, så blir vi av med honom.
Slutligen vill jag bara säga att om du tillskriver EABT väsentlighet så underskattar du svensk handlingskraft att ta tillbaka sitt land. Som sagt, du själv sitter säker då du har bevisat dig intellektuellt och dessutom tillhör en etnisk folkgrupp som står nära den nordiska. Vikingar och araber har kämpat sida vid sida och levt i ömsesidig segregation sen medeltiden. Vi har bevisat oss villiga att acceptera era moskéer så länge ni vet vem det är ni är hemma hos.
Untermensch har vi dock inte hämnats på än - och
glöm att ungblatten övertygar nån annan än isolerade särfall. Glöm fullständigt att en undermänniska kommer ingå i någon genuin gemenskap med äkta vita människor. Jag tycker det är konstigt att du sympatiserar med Balkan, men det ligger väl i en separationsångest i förhållande till vissa teorier som du tror på.
Den alternativa strategin (till att ta tillbaka vårt land med våld) är att strypa deras tillgång till pengar och svälta ihjäl dem. Varför inte statuera exempel med ungblatten? Hänga ut = plocka bort. Billigt, snabbt och enkelt - så var det en mindre förnedrande törn i ögat på den svenska folkkroppen.
Observera att jag inte syftar på någon som helst användare av det här forumet. Vem som helst kan registrera en användare och påstå sig vara ungblatten - glöm inte det. Dock är frågan kanske inte helt utredd om det är tekniskt möjligt än.