Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-13, 19:04
Medlem
snurresprettiss avatar
Vart står han politiskt?
Citera
2024-11-14, 01:07
Medlem
Är han fortfarande lika arg?
Citera
2024-11-18, 14:35
Medlem
SamuraiBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Han har så konstig röst. Ojämn balans. Orkar inte lyssna speciellt långa stunder. Kan inte en AI ersätta hans röst?
Kallas Autism. Se Chris Chan eller någon obskyr tv-spels kanal på tuben och du kommer känna igen det där höjande falsetten som brukar nästan monotont haka på varje meningsrad.

Han är inte efterbliven eller något, men en fjant, lika som med Eurocop, man tänker att de ska kunna ta kritik/skoj men icke sa nicke. Fått ett par kommentarer bortplockade och jag har stämt med i det mesta.
Citera
Igår, 18:40
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Ny intervju med EABT av Aron Flam: https://youtu.be/wsYcIs0Kglw?si=AySP1Pi0ijdT5DjB

Bara svammel. EABT är så kvasiintellektuell och skitnödig. Det har han alltid varit, men förr kunde han väl vara lite rolig ibland i alla fall.
Citera
Igår, 18:49
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Ny intervju med EABT av Aron Flam: https://youtu.be/wsYcIs0Kglw?si=AySP1Pi0ijdT5DjB

Poängen är att han gått från att kritisera det svenska systemet till att såga den svenska kulturen (vilket ligger i linje med Aron Flams linje). Han hävdar också att invandringens konsekvenser inte beror på migranternas kultur.
Citera
Igår, 18:52
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Poängen är att han gått från att kritisera det svenska systemet till att såga den svenska kulturen (vilket ligger i linje med Aron Flams linje). Han hävdar också att invandringens konsekvenser inte beror på migranternas kultur.
Svenskfientlig uti fingerspetsarna med andra ord.

Jag hoppas ingen köper hans bok med massa dravel.
Citera
Igår, 19:22
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:

Hans intention är att sälja in boken till soc-tanter för att de ska förstå varför migranter har så svårt med det svenska kynnet och mentaliteten.
Citera
Idag, 03:00
Medlem
Congelados avatar
Citat:

Kan inte tolka det på andra vis. Snubben borde typ gå i terapi över att han blev mobbad i åttan av svenskar som han plötsligt drar fram nu och bygger ett svenskhat på och tar rygg på den öppna svenskhataren Aron Flam. Har dom enats i att dom föraktar svenskar medans dom sitter på höga hästar från sitt lilla bråk? Gulligt. Men ingen borde stödja dom EABT dök upp när jag var yngre minns att några snälla invandrare spred hans budskap på facebook andra svenskar vissa blev låsta på han. Tyckte han var intressant då fick ta emot hat men nu vad gör han förutom att spela att han är radikal när han är en förvirrad autistisk man med påbrå från balkan som försöker spela "blatte" när han är vit och är liberal? Kom till orten och spela han hade inte passat in. Inte heller om han tog en enkel till Bosnien. Snubben har problem. Klandra svenskar för vad politiker och kvinnor på maktpositioner tycker är vansinne. Vad vet han om svenskar? Vad vet Aron? Dom är sociala ufon.

Får ge dom poäng även om dom lägger upp det dåligt angående konflikträdsla men den är väl skapad av individualismen dom förespråkar och att svenskar/vita inte backar varandra förutom några få?
Senast redigerad av Congelado Idag kl. 03:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in