Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-06-06, 13:10
Medlem
Shurda14s avatar
3 dagar på 5eapb...tror jag softar idag.

Annars känns väl sprit och amfetamin som ''nationaldroger''.
Citera
2014-06-06, 13:15
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychofox
Utgår från att du menar E, och MDMA. Det var jättelänge sen, men jag hade riktigt bra upplevelser på ecstasy ett par gånger men sen fick jag i mig riktig skit ett par gånger och slutade eftersom jag personligen tycker att det varit svårt att finna säkra källor på just e eller för den delen MDMA-kristaller, och ofta har jag haft svårt att hitta det överlag om jag får "erkänna" att jag sökt runt på gatan och på större festivaler inrikes för flera år sedan. Just den verkar efter mitt kunnande dessutom var extra mycket superförbjuden i Sverige jämfört med resten av Europa och västvärlden. Hörde att 3 pers dömdes för grovt narkotikabrott på 100 piller för eget bruk och att mer än tre piller med ungefärligen standarddoser kan räcka för att dömas för narkotikabrott av normalgraden, men är inte insatt i fallet eller juridik i allmänhet. Tycker dock att det känns som om rättsystemet dömmer användare av ecstasy onödigt hårt om jag får säga mitt, och att ecstasy känns mer som en brittisk eller nederländsk grej efter att ha umgåtts en del med britter, läst på internet och bevistat queens day i amsterdam där jag fick intrycket av att minst 50% av alla nederländare jag såg ute på gatan var påverkade av MDMA
Vi kom nog till samma slutsats alltså. Ursäkta wall of text från en lite pratglad TS, men känner inte att flashbackanvändarna har fått säga sitt angående detta, även om det ju finns en pågående omröstning av vad folk har testat, där alkohol, nikotin, cannabis och amfetamin i skrivande stund samtliga uppgavs ha testat av mer än 50% av de som svarat, till skillnad från alla andra droger som fanns med som alternativ.

Jag tycker att det känns som att ecstazy har blivit riktigt populärt igen dock! Jag träffar på och hör folk i alla åldrar som berättar om eller är påverkade av e varje djävla helg! Och det finns riktigt bra knappar i omlopp dessutom! Vet inte vart du bor men på västkusten så flödar det och om det är lättillgängligt så är det ju värt att lösa en dag som denna! Att jaga runt utan resultat när det skall firas är dock inte värt det...
Citera
2014-06-06, 14:14
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Jag tycker att det känns som att ecstazy har blivit riktigt populärt igen dock! Jag träffar på och hör folk i alla åldrar som berättar om eller är påverkade av e varje djävla helg! Och det finns riktigt bra knappar i omlopp dessutom! Vet inte vart du bor men på västkusten så flödar det och om det är lättillgängligt så är det ju värt att lösa en dag som denna! Att jaga runt utan resultat när det skall firas är dock inte värt det...

Stämmer rätt bra, vissa batchar som cirkulerar just nu har också väldigt högt antal MG MDMA, enligt flertal olika rapporter från polisen mm runt om i europa. Så nån liga lr liknande säljer väldigt bra partier just nu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in