Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-06-09, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSebastior
Jo hon ska ju skicka äver mig till någon psykiatrisk klinik efter några samtal tror jag, får se vad hon säger nästa gång jag träffar henne.

Några andra förslag då som man kan ta det lugnt med? Baklofen låter intressant. Tror ni VC läkare har någon koll på GABA-B läkemedel? Jag menar, den jag går på va klassad som den sämsta i malmö, har för mig det bara va i malmö och inte i hela sverige.

Tror Baklofen kan vara en av de lättaste drogerna med ruseffekt att få ut om du har en god anledning. Så mycket feel-good är det inte, men du blir ju löjligt avslappnad i kroppen och ganska nollad i huvudet. Lätt att sova bort ett par timmar med.
Citera
2014-06-09, 23:39
Medlem
Vid vilka doser ungefär?
Citera
2014-06-10, 20:55
Bannlyst
Citat:
Vid vilka doser ungefär?

Menar du baklofen? Du känner ju av det vid 20-30 mg men rusdoser 50-100+ mg. Är säkert lite individuellt. Vid höga doser blir du väldigt vingligt och yr och kan inte föra dig bland folk och somnar som sagt lätt.
Citera
2014-06-10, 21:18
Medlem
Ja.
Norflex, hur vinglig blir man av det och hur effektivt är det som muskelavslappnande?
Citera
2014-06-12, 19:34
Medlem
Citat:
Är som sagt inte ute efter röka...

Har du testat att käka det istället för att röka det?
Det ger ett lite mildare men mer långdraget rus, mer kroppsligt än mentalt.

Annars hade någon efterföljare till karisoprodol (fanns i gamla somadril som är avregistrerat nu) funkat kanske, muskelavslappnande och rogivande.

Norflex är rena skräpet enligt mina erfarenheter, som att ta en voltaren ungefär men svagare och tar enbart muskler istället för hela kroppen typ.
Kanske funkar bättre för andra dock.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in