När jag var 19, efter 4 1/2 års förhållande lämnar min pojkvän mig helt utan förvarning. Två veckor senare är han tillsammans med en 6 år äldre arbetskamrat som han festat rätt mkt med innan han gjorde slut, även sovit där två ggr, dock med andra arbetskamrater närvarande.
Vid den åldern är man så jävla sårbar, så jag gick ner mig totalt efter det.
Träffade sedan en ny pojkvän, bara fem-sex månader senare (eller var det tre? kommer inte ihåg.), helt underbar ,störtkära båda två, han bad mig flytta in, vilket jag gjorde.
Det tog sju månader, sen började han uppföra sig konstigt. Han ville ha uppehåll helt plötsligt, det höll en vecka sen kom han och bad mig komma tillbaka, vilket jag gjorde.
En massa konstiga samtal och sms samt övernattningar hos hans chef senare så fattar jag att något är fel. Det visar sig att han under uppehållet satt på en arbetskamrat, "kommit på" att han älskar mig och ville ha mig tillbaka. Sen när hon visade sig vara kär i honom, och ringde mitt i nätterna, sms:ade och höll på, så föll allt. De ggr han sovit hos chefen hade hon varit inneboende där, och de hade sovit i samma säng. Vad jag vet gjorde de väl inget då, men man vet fan aldrig.
Vi gjorde slut (JAG) rätt snabbt, och vi höll väl kontakten ett tag. Tilsl den dag jag får reda på att "hon ska bara bo här några veckor, hon har ingen annanstans att bo.. Vi är bara kompisar."
Yeah right. Dra åt helvete. KK kallas det.
De var aldrig tillsammans, och idag har faktiskt han och jag rätt bra kontakt (p.g.a. andra omständigheter), om än väldigt sällan.
Tredje snubben som gjorde något sånt här mot mig, var jag inte bättre mot själv. Men det gjorde fortfarande ont. Han åkte till en vän i Uppsala för att tänka över en helg. Jag åkte till en vän jag var kär i och spenderade helgen där. Han hade egentligen varit hos ett internetragg och lekt dunderkär hela helgen.. Jag och mitt 'KK' är tillsammans än idag.
Pojken min ger mig hjärtesorg då och då ibland, dock inte pga fysiska grejjer, men det finns saker som sårar en lika mkt.. Speciellt som att min historia ser ut som den gör.
Gawd. Vissa män ÄR svin.