Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2024-10-08, 12:38
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goranha
Vid ICA intill dr jag bor sitter en tjej, nr man mter henne kramar hon en s gott och hromdagen nr hon kom utanfr min port fick jag en kram och hon sa hon ville ha en kopp kaffe samt att vi kunde g upp till mig om hon fick 400-500 kronor. Jag sa att jag inte hade tid men nu ngrar jag mig, hon luktar som vilken svensk.
Tror att det bara r att kra p och spruta i henne, kanske med kan ha henne en gng minst i mnaden, fr se hur det utvecklas framledes.
Hon r ca. 30-35 r och ser bra ut.

Skms tamfan!! Dom tigger fr att de r avfattningar, att utnyttja det r stor synd och skam
Bttre att ge henne 400kr och bjuda p mat.
Citera
2024-10-08, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Skms tamfan!! Dom tigger fr att de r avfattningar, att utnyttja det r stor synd och skam
Bttre att ge henne 400kr och bjuda p mat.

Har lnge misstnkt att Thaiman har ett hjrta med 18 karats "delmetal"l
Nu fick jag veta.

Utnyttja en tiggerska = avgrundsdjupt under lgsta nivn.
Citera
2024-10-08, 17:52
Citat:
Ursprungligen postat av goranha
Vid ICA intill dr jag bor sitter en tjej, nr man mter henne kramar hon en s gott och hromdagen nr hon kom utanfr min port fick jag en kram och hon sa hon ville ha en kopp kaffe samt att vi kunde g upp till mig om hon fick 400-500 kronor. Jag sa att jag inte hade tid men nu ngrar jag mig, hon luktar som vilken svensk.
Tror att det bara r att kra p och spruta i henne, kanske med kan ha henne en gng minst i mnaden, fr se hur det utvecklas framledes.
Hon r ca. 30-35 r och ser bra ut.

Jag tycker det r fint av dig att tnka p de fattiga.
Hade jag varit yngre, och flickan vacker, s hade jag absolut utnyttjat henne.
Citera
2024-10-16, 22:51
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurdy
Har lnge misstnkt att Thaiman har ett hjrta med 18 karats "delmetal"l
Nu fick jag veta.

Utnyttja en tiggerska = avgrundsdjupt under lgsta nivn.

Faktiskt! Fan vad fin han r nd.
Citera
2024-11-11, 08:50
Medlem
Hur gick de?
Citera
2024-12-25, 01:15
Medlem
ProPapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl19xx
Rajat r en frutsttning

Vad r Rajat?
Citera
2024-12-25, 02:04
Medlem
Efter krogen i Gteborg blev jag en gng erbjuden att kpa sex av en tiggerska typ 40+ och jag nekade erbjudandet.
Citera
Igår, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tattarbajs
Du br givetvis tnka p att de br p verfrbara sjukdomar som tbc och annat, tnk vilken mardrm om kondomen skulle spricka vilket jag hoppas att den gr.
Varfr inte gra som jag: r 70 r, kte till Laos, hittade fin 16 rig smal tjej, betalade hennes familj 5000dollar, gifte mig, tog henne till Sverige och nu har vi babys. Hon r kt varje dag och genom att vi bor avskilda trffar hon aldrig ngon annan man n mig. Garanterat go sex varje dag! Vl investerat !!!
Citera
Igår, 16:16
Medlem
Tratten52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValSlSsSlsL
Finns en tiggare i staden jag bor som sitter i stan varje dag. 20-25 taggad. Har tnkt att g fram till henne och sga p engelska, frsts. 500KR r vl rimmligt? Det nda hon kan p svenska r tjena tjena. Luktar hon fr jvligt s r det bara att g in p in och finn och kpa en AXE spreja det ver henne,

Om jag ger henne en rding sen tar med henne till ett solarium och knullar henne med gummi tror ni att hon kommer bertta det vidare till sin slkt eller polisen?

Har du sett Snatch, den typen av folk kommer du f p halsen 😁
Citera
Igår, 21:36
Medlem
Fan jag har fett ofta fantiserat om en tiggare utanfr den lokala Ica-butiken.
Mina tankar gr dock till att hyra ett hotellrum fr en natt och f dit henne.
Bjuda p god mat, bada tillsammans och sedan bara ta ut mina lustar p den sta tjejen.
Jag har dock inte lyckats ta mod till mig nnu.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in