• 1
  • 2
2014-06-10, 19:39
Bannlyst
Finns en tiggare i staden jag bor som sitter i stan varje dag. 20-25 taggad. Har tnkt att g fram till henne och sga p engelska, frsts. 500KR r vl rimmligt? Det nda hon kan p svenska r tjena tjena. Luktar hon fr jvligt s r det bara att g in p in och finn och kpa en AXE spreja det ver henne,

Om jag ger henne en rding sen tar med henne till ett solarium och knullar henne med gummi tror ni att hon kommer bertta det vidare till sin slkt eller polisen?

Senast redigerad av ValSlSsSlsL 2014-06-10 kl. 20:05.
Citera
2014-06-10, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ValSlSsSlsL
Finns en tiggare i staden jag bor som sitter i stan varje dag. 20-25 taggad. Har tnkt att g fram till henne och sga p engelska, frsts. Det nda hon kan p svenska r tjena tjena.

Om jag ger henne en rding sen tar med henne till ett solarium och knullar henne med gummi tror ni att hon kommer bertta det vidare till sin slkt eller polisen?

r du s pervers?
Citera
2014-06-10, 19:42
Bannlyst
Fan nu gav du mig ideer, solariet r ju inte alls en dum ide faktiskt finns ett obemannat nra mig samt en ganska sexig pskkrring i nra anslutning. Vilken summa r rimlig? 500 jag strcker mig fan inte ver 700 spnn
Citera
2014-06-10, 19:50
Bannlyst
Citat:
Finns en tiggare i staden jag bor som sitter i stan varje dag. 20-25 taggad. Har tnkt att g fram till henne och sga p engelska, frsts. 500KR r vl rimmligt? Det nda hon kan p svenska r tjena tjena.

testa dig fram men frvnta dig inga garantier att f ligga bara fr att hon r tiggare.

Citat:

hur vet vi det tror du att vi knner hon ?
Citera
2014-06-10, 19:51
Bannlyst
Har ocks gtt i dessa tankebanor Finns en rtt st 25+ vid en mataffr dr jag brukar handla. Finns tyvrr inget solarium i nrheten, dremot en del buskage etc. en bit bort.
500 r rimligt. Sger hon 1000 s kan man ju frhandla sig ner och landa p typ 700.
Citera
2014-06-10, 19:51
Medlem
Citat:
Finns en tiggare i staden jag bor som sitter i stan varje dag. 20-25 taggad. Har tnkt att g fram till henne och sga p engelska, frsts. 500KR r vl rimmligt? Det nda hon kan p svenska r tjena tjena.

du lr bli slaktad av 15 pers, ta det frsiktigt med dessa tiggare frn Rumnien. Tro mig! Dessa r inte att leka med, ven om de framstr som det nr de tigger och ler. De r vrre n de svenska gngen som finns.
Citera
2014-06-10, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pure.gold
du lr bli slaktad av 15 pers, ta det frsiktigt med dessa tiggare frn Rumnien. Tro mig! Dessa r inte att leka med, ven om de framstr som det nr de tigger och ler. De r vrre n de svenska gngen som finns.
Inget som skrmmer mig. Fr ta ngra flunizar bladat med sprit d.
Citera
2014-06-10, 19:57
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Det var fan hjden p dekadens. Hoppas du blir av med kulorna.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband1
Har ocks gtt i dessa tankebanor Finns en rtt st 25+ vid en mataffr dr jag brukar handla. Finns tyvrr inget solarium i nrheten, dremot en del buskage etc. en bit bort.
500 r rimligt. Sger hon 1000 s kan man ju frhandla sig ner och landa p typ 700.
Dr ser man. Undra om det r rakade.. Har fantiserat en del om hur henne fitta ser ut, hon har inga hngande blygdlppar en tight pussy som ska knullas snder s hon fr squirt. Skulle knnas sknt att knulla i denna vrme. Bjuda henne p jger varfr inte en joint?
Citera
Medlem
Citat:
Inget som skrmmer mig. Fr ta ngra flunizar bladat med sprit d.

Du borde bli det, de kommer skert att hitta dig och d blir det mindre roligt. Tror dock inte du menar allvar i det du skriver. Men fr de tag i dig s r du krd innan du hinner blinka..
Citera
2014-06-10, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pure.gold
Du borde bli det, de kommer skert att hitta dig och d blir det mindre roligt. Tror dock inte du menar allvar i det du skriver. Men fr de tag i dig s r du krd innan du hinner blinka..
Driver du? Deras killar stimulerar handikapp. De borde sluta luta sig t hger de fr en vnster.
Citera
2014-06-10, 20:04
Bannlyst
Du br givetvis tnka p att de br p verfrbara sjukdomar som tbc och annat, tnk vilken mardrm om kondomen skulle spricka vilket jag hoppas att den gr.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in